Okei! Paikkaansahan nuot luonneanalyysit Oinaasta pitää, mutten mie niihin usko.Älä huijaa, paljastuit jo kun kirjoitit oinaan isolla kirjaimella :xmas:
Okei! Paikkaansahan nuot luonneanalyysit Oinaasta pitää, mutten mie niihin usko.Älä huijaa, paljastuit jo kun kirjoitit oinaan isolla kirjaimella :xmas:
Mää oisin ehdottanut Rivieraa:xmas:Portukali ja Espanja nyt lähinnä.
jos päätäyt lähtemään niin varo puumia
ne on lomalla ollessaan kuumia
Tää on ehkä paras horoskooppi, jonka oon lukenut.Okei! Paikkaansahan nuot luonneanalyysit Oinaasta pitää, mutten mie niihin usko.
En mie sinne haluais, mielelläni nuot biletyspaikat kierrän kaukaaMää oisin ehdottanut Rivieraa:xmas:
Aika hyväTää on ehkä paras horoskooppi, jonka oon lukenut.
Se pitää lukea alusta loppuun, eli kaikki merkit.
Vähän ärsyttävä tausta tekstiä vasten, mutta se on sen arvoista
Astrologiointia: Horoskooppimerkit taksijonossa
Ei siellä biletetä,voi olla kalliolla ihan rauhassa Vaikka jonkun kivan typyn kanssaEn mie sinne haluais, mielelläni nuot biletyspaikat kierrän kaukaa
Mieluummin mäkin maisemia katselisinEn mie sinne haluais, mielelläni nuot biletyspaikat kierrän kaukaa
Ei helketti Ei aivan pitänyt paikkaansa, mutta tuo alku aikalailla tutun oloista..Tää on ehkä paras horoskooppi, jonka oon lukenut.
Se pitää lukea alusta loppuun, eli kaikki merkit.
Vähän ärsyttävä tausta tekstiä vasten, mutta se on sen arvoista
Astrologiointia: Horoskooppimerkit taksijonossa
Tuo olis aika mukava tapa reissataEi siellä biletetä,voi olla kalliolla ihan rauhassa Vaikka jonkun kivan typyn kanssa
Mie haluisin vaikka Afrikkaan elukoita ihmettelämään .Mieluummin mäkin maisemia katselisin
Bilettää voi Suomessakin.
Niin minäkin.En mie sinne haluais, mielelläni nuot biletyspaikat kierrän kaukaa
Tuokin olisi omanlaisensa kokemusAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30091528:Mie haluisin vaikka Afrikkaan elukoita ihmettelämään .
Ja hyvvee iltoo koko köörille :wave:
Riippuu myös seurasta mitä tekeeNiin minäkin.
Toisaalta kyl aikanaan kaverin kans lähettiin kiertämään museoita. Onnistuimme kiertämään ne kaukaa.
:O :OTuokin olisi omanlaisensa kokemus
Korjailin muuten sun aamuista kirjoitusta
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30091557::O :O
Hienot naiset nyt tuommosii |O
Ainakaan tunnusta .
Toivotaan että toimisiPuhuttiin ämpärin kaa jos se olis nyt viimeisinä viikkoina enemmän puolikkaan kanssa. Suunniteltiin alustavasti että se on jatkossaki omat viikonloppunsa pojan kanssa, ja sit mun viikonloppuinakin vois olla yhden yön. Tietenkin varauksella että tuleeko jotain semmosta pakko pääästä-menoa. Mahtaakohan toimia..