Miks sä aina multa kyselet? Valkkaa joku muu uhri! Mä en kestä enää! Mun silmissä vilisee miksejä ja korvista lentelee M-, I-, K- ja S-kirjaimia.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30089416:Miks?
Miks sä aina multa kyselet? Valkkaa joku muu uhri! Mä en kestä enää! Mun silmissä vilisee miksejä ja korvista lentelee M-, I-, K- ja S-kirjaimia.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30089416:Miks?
Miks?Miks sä aina multa kyselet? Valkkaa joku muu uhri! Mä en kestä enää! Mun silmissä vilisee miksejä ja korvista lentelee M-, I-, K- ja S-kirjaimia.
Mitä, mähän oon jo täälläKatopa kun ilmottautuu se korkkipää ja kelluke ja vielä tosikkokin paikalle
:kieh: :attn:
Jaa, meet siis nukeksimaan omenaisesta olosta :kieh:nyt öitä kaikille:kiss:
Revenge will be sweetAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30089457::kieh: :attn:
nusnus!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30089469:Jaa, meet siis nukeksimaan omenaisesta olosta :kieh:
Tuli mieleen:Revenge will be sweet
Muahahahhahaa!
Mihin pohdintaan päädyit?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30089404:Hmmmm...... Olen pohtinu, että lähtisinkö keravanjoelle kuutamouinnille nakuna tänä yönä opcorn:
Pohdinta jatkuu ja olutta riittääMihin pohdintaan päädyit?
Aika bitch, kun paskaakin kokkaa vaikka olis iloisella päällä :kieh:Tuli mieleen:
I'm a woman. When i get mad, i'm a sadistic evil bitch from hell that'll make you wish you were never borned. But when i'm happy, i bake cookies and shit.
Paistatko useinkin kakkaa?Aika bitch, kun paskaakin kokkaa vaikka olis iloisella päällä :kieh:
Onhan tässä yötä jäljelläAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30089486:Pohdinta jatkuu ja olutta riittää
En kysele, panen
Oikeastaan tuossa puhuttiin paskan leipomisesta. Mitäs sä luulit mun suklaahippukeksien "suklaan" olevan?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30089491:Paistatko useinkin kakkaa?
Panet kaljaa? Ei ihme, että sulla on aina olutta.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30089498:En kysele, panen
- Leivotko mullekin keksejä?Aika bitch, kun paskaakin kokkaa vaikka olis iloisella päällä :kieh: