Joo. Toi on muutenkin niin järkyttävä ja sekava kuvio koko hommassa, harmittaa tosi paljon kaverin puolesta. Se on yks mallikelposimpia isiä mitä oon eläissäni tavannut :|äitiys on pyhää mutta isyys ei :headwall:
Ylipäätään isillä pitäis olla paremmat tsäänssit huoltajuuteen, ja eritoten jos äiti on ihan epäkelpo :|Joo. Toi on muutenkin niin järkyttävä ja sekava kuvio koko hommassa, harmittaa tosi paljon kaverin puolesta. Se on yks mallikelposimpia isiä mitä oon eläissäni tavannut :|
En tajua miten kakaran pusertaminen perseestä tekee susta suunnilleen jonkun ylijumalan.Ylipäätään isillä pitäis olla paremmat tsäänssit huoltajuuteen, ja eritoten jos äiti on ihan epäkelpo :|
Eikä sen äidin tartte tehä ku 1 ls ilkeyttään niin isä ei hetkeen näe koko ipanaaNo ei oo tehty isän elämästä helppoa. Kaveri ei saa lapselleen yksinhuoltajuutta vaikka lapsen äiti peruu tapaamisia suurimman osan, ei osaa selittää mistä lapselle on tullu kuhmuja ja mustelmia äitiviikonloppujen aikana, ei vaihda koko viikonloppuna lapselle vaatteita, ei käytä pesulla. On myöntäny juovansa alkoholia humalaan asti lapsen läsnäollessa ja mitähän kaikkee. Ei helvetti nyt, joku raja se on äitiyden puolustelullakin :O
Pehmitellään sopivasti vastoillaPorukassa mennään...pestään toisiltamme selät...kuivaillaan pehmoisilla pellavapyyhkeillä
En tiä miten tarkkana oot synnytyksessä ollut mutta meillä ne pusertu kannaksen toiselta puolen. Pointtisi on kyllä oikea äitiyden suhteenEn tajua miten kakaran pusertaminen perseestä tekee susta suunnilleen jonkun ylijumalan.
uuuuuu :hug:Kyl te pärjäsitte!
En tiä miten tarkkana oot synnytyksessä ollut mutta meillä ne pusertu kannaksen toiselta puolen. Pointtisi on kyllä oikea äitiyden suhteen
Mun liljanvalkea hipiä kestää sit tosi vähän |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30086704:Pehmitellään sopivasti vastoilla
uulalalaa! :hug:uuuuuu :hug:
Helläkätinen mie oon :xmas:Mun liljanvalkea hipiä kestää sit tosi vähän |O
Toivottavsti ei tee. Äidistä on tehty ilmotus poliisin toimesta, mutta se ei johtanut edes selvityksiin. Koska eihän nyt äiti.Eikä sen äidin tartte tehä ku 1 ls ilkeyttään niin isä ei hetkeen näe koko ipanaa
:O Mitvit |OToivottavsti ei tee. Äidistä on tehty ilmotus poliisin toimesta, mutta se ei johtanut edes selvityksiin. Koska eihän nyt äiti.
Huoh, toivottavsti selviäis parhain päin kaverin puolesta.
Mitä?? Mikäs se sanonta ei lapsesta ja paskasta sitten on :OEn tiä miten tarkkana oot synnytyksessä ollut mutta meillä ne pusertu kannaksen toiselta puolen. Pointtisi on kyllä oikea äitiyden suhteen
hottis on ilmeisesti fiiliksissä :kiss:uulalalaa! :hug:
Riippuu mistä fiiliksistä puhutaanhottis on ilmeisesti fiiliksissä :kiss:
[video=youtube;xy5S8s6rTH0]https://www.youtube.com/watch?v=xy5S8s6rTH0[/video]Megajumitus. Nyt tarttis jonkun hyvän jumitusbiisin. Kauhee janokin. Eikä yhtään suklaata.
Helpottaako suklaa janoonkin nykyään?Megajumitus. Nyt tarttis jonkun hyvän jumitusbiisin. Kauhee janokin. Eikä yhtään suklaata.
no jäätelöfiiliksis tietenkin!Riippuu mistä fiiliksistä puhutaan
Eiks se oo lääke kaikkeen?Helpottaako suklaa janoonkin nykyään?