Miten nopeasti voi uudelta kumppanilta pyytää, että milloin esittelet mut vanhemmillesi?

maa aam
En mä nyt edes pystyisi lähtemään vähään aikaan sinne toiselle puolella Suomea, mutta kyllä mä kysyn lähiaikoina et milloin se kävisi molempien aikatauluihin. Koska mä ehdottomasti haluan heidät nähdä :)
Miksi sinä olet niin epävarma?

Miksi ihmeessä et voin antaa miehen viedä sinua vanhempiaan tapaamaan, kun hän on siihen valmis?

Olette tunteneet ihan hetken. Keskity opettelemaan itsetuntemusta ja luottamaan itseesi, tutustumaan poikaystävääsi ja anna suhteellenne rauha kehittyä. Kyllä se vanhempien tapaamisen aika tulee, kun olette hänen mielestään siinä vaiheessa. Olen nainen, mutta sinä ahdistaisit minua suhteessa ihan suunnattomasti tuolla painostuksella ja suhde todennäköisesti kaatuisi siihen. Rauhoitu nyt tyttö hyvä, omalla painollaan suhde kehittyy paljon paremmin kuin hosumisella ja toisen painostuksella.

Miksi sinä olet niin epävarma?

Miksi ihmeessä et voin antaa miehen viedä sinua vanhempiaan tapaamaan, kun hän on siihen valmis?

Olette tunteneet ihan hetken. Keskity opettelemaan itsetuntemusta ja luottamaan itseesi, tutustumaan poikaystävääsi ja anna suhteellenne rauha kehittyä. Kyllä se vanhempien tapaamisen aika tulee, kun olette hänen mielestään siinä vaiheessa. Olen nainen, mutta sinä ahdistaisit minua suhteessa ihan suunnattomasti tuolla painostuksella ja suhde todennäköisesti kaatuisi siihen. Rauhoitu nyt tyttö hyvä, omalla painollaan suhde kehittyy paljon paremmin kuin hosumisella ja toisen painostuksella.
Juu, kiitos rehellisyydestä :D Totta puhut. Ei ole mitään kiirettä, mutta mä olen aina ollut vähän vaativa ihminen.

Juu, kiitos rehellisyydestä :D Totta puhut. Ei ole mitään kiirettä, mutta mä olen aina ollut vähän vaativa ihminen.
muista ettet kuitenkaan polje miestä maanrakoon tai hajota suhdettanne vaatimuksillasi. Sanoit, että miehes tekis kaikkensa pitääkseen sut onnellisena. No, oletko sä valmis tekemään kaikkes pitääksesi miehesi onnellisena? Tällöin yleensä siihen kuuluu myös se, että on valmis tinkimään omista haluistaan, sillä kompromisseja hyvässä parisuhteessa vaan täytyy olla valmis joskus tekemään. Et voi vaatia mutta olla itse antamatta, jos meinaat, että miehesi jaksaa suhteessa koko elämänsä.

No minun kaverit tietävät porukkaa ja aika mahdoton hänen olisi pettää ilman että jostain saisin kuulla.
Saanen huomauttaa, että pettää voi vaikka saisit kuullakin siitä jälkikäteen, koska se pettäminen on jo tapahtunut. Ja saanen huomauttaa myös siitä, että pettää voi myös muiden kuin puolison kavereiden kanssa.

Ihan näin niinkun kantaa ottamatta siihen onko sun miehes kuitenkaan se pettäjä. Sitähän ei voi kukaan tietää, täytyy vain luottaa.

muista ettet kuitenkaan polje miestä maanrakoon tai hajota suhdettanne vaatimuksillasi. Sanoit, että miehes tekis kaikkensa pitääkseen sut onnellisena. No, oletko sä valmis tekemään kaikkes pitääksesi miehesi onnellisena? Tällöin yleensä siihen kuuluu myös se, että on valmis tinkimään omista haluistaan, sillä kompromisseja hyvässä parisuhteessa vaan täytyy olla valmis joskus tekemään. Et voi vaatia mutta olla itse antamatta, jos meinaat, että miehesi jaksaa suhteessa koko elämänsä.
No en ehkä kuitenkaan, haloo!
Kompromisseihin ei kuulu minun kanssani ollessa se, etten näkisi kenen kanssa puolisoni on lapsuutensa viettänyt ja kenet hänet on kasvattanut. Muut jutut kyllä on soviteltavissa :)

maa aam
Hyvä tiedostaa omat puolensa.

Muista kuitenkin, että jos olet kovin vaativa, se ei välttämättä pidemmän päälle tunnu suhteen toisesta osapuolesta hyvältä. Etenkään, jos vaativuutesi jyrää hänen toiveensa ja ajatuksensa (vaikka esimerkiksi siitä, milloin suhteenne on siinä vaiheessa, että hän haluaa esitellä sinut vanhemmilleen). Silloin saatat hyvinkin nopeasti lakata olemasta minkäänlaista vaimomateriaalia, ja päätyä ex-tyttöystäväksi.

Suhde on kahden kauppa, ja edetä pitäisi molempien ehdoilla. Alkuhuumassa toisen vaativuus ja muut haastavat puolet saattavat vielä tuntua "hauskoilta" ja söpöiltä, mutta pidemmän päälle se, että toinen dominoi suhdetta ja on mustasukkainen, vaativa ja epävarma, on todella kuluttavaa ja raskasta.

Muista, että olette alkaneet seurustella ihan juuri vasta. Viisainta olisi antaa suhteen kehittyä rauhassa ja viisautta on kunnioittaa suhteen toisen osapuolta ja hänen toiveitaan.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Jeess
Niin siksikö se poikkis on pitänyt mahdollisimman nopeasti esitellä kaikille, että jos se nyt sattuis pettämään julkisesti, joku tutuistasi varmasti tunnistaa sen ja voi sitten kertoa sinulle? Ok...

maa aam
No en ehkä kuitenkaan, haloo!
Kompromisseihin ei kuulu minun kanssani ollessa se, etten näkisi kenen kanssa puolisoni on lapsuutensa viettänyt ja kenet hänet on kasvattanut. Muut jutut kyllä on soviteltavissa :)
Pari sivua sitten olit toista mieltä. Sinä olit sitä mieltä, että aloitteen vanhempien tapaamiseen kuuluu tulla puolisolta itseltään.

Vaativuuden ja epävarmuuden lisäksi jatkuva mielipiteen vaihtaminen on todella raskasta toiselle osapuolelle. Ihan hyvällä nyt sanon, toista kertaa naimisissa olevana ja paljon sinua vanhempana. Nuorena minäkin olin epävarma itsestäni ja suhteesta, ja se käy toiselle osapuolelle tosi rankaksi. Se voi ihan oikeasti kaataa hyvänkin tuntuisen suhteen, vaikka muuten toisesta tykkäisi kovastikin. Jos se mies on sinulle tärkeä, yritä rentoutua, kasvattaa itseluottamustasi ja luottamusta teidän suhteeseenne.

fsfssfo
Vanhempani tapasivat mieheni silloin kun olimme tunteneet miehen kanssa kolme viikkoa. Ei ollut kiirettä esitellä mutta vanhemmat tulivat jotain jeesimään kun mies muutti luokseni.
En edes muista missä vaiheessa tapasin miehen vanhemmat.

Pari sivua sitten olit toista mieltä. Sinä olit sitä mieltä, että aloitteen vanhempien tapaamiseen kuuluu tulla puolisolta itseltään.

Vaativuuden ja epävarmuuden lisäksi jatkuva mielipiteen vaihtaminen on todella raskasta toiselle osapuolelle. Ihan hyvällä nyt sanon, toista kertaa naimisissa olevana ja paljon sinua vanhempana. Nuorena minäkin olin epävarma itsestäni ja suhteesta, ja se käy toiselle osapuolelle tosi rankaksi. Se voi ihan oikeasti kaataa hyvänkin tuntuisen suhteen, vaikka muuten toisesta tykkäisi kovastikin. Jos se mies on sinulle tärkeä, yritä rentoutua, kasvattaa itseluottamustasi ja luottamusta teidän suhteeseenne.
Se itseluottamuksen ja yleensäkin luottamuksen kasvattamisen vaikeus voi olla siinäkin jos perustaa sen täysin toisen teoille ja tekemättömyyksille, eikä muista katsoa peiliin ja miettiä sitä kautta kuinka epärealistisia ajatuksia vaalii mielessään.

On ihan päivänselvää, että tulen heidät näkemään. Se vaan on ajan kysymys, minä haluaisin tämän kesän aikana käväistä siellä. Saa nähdä:)

? !
Odotan jo innolla, kun HG rakastuu lääkäriin, joka on erikoistumassa täällä vaikkapa Timbuktusta ja jolla odottaa siellä kotomaassa 148- jäseninen perheyhteisö savimajoissaan.

"Merri"
Voi tyttö hyvä. Liian paljon tuot itseäsi julki tällä palstalla. Mitäs jos joku tunnistaa sinut, kun kuviakin olet laitellut ja kertoo eteenpäin näistä sinun hössäyksistä.
Olisiko sinusta mukava poikaystäväsi housuissa näitä lukea. Ei antais kovin tasapainoista kuvaa.Älä ole liian avoin, äläkä jaa kaikkea täällä, kun sinut jo "tunnetaan".
Itse sain ekan liittoni hajoamaan mustasukkaisuudella, nykyisestä ei tarvi olla mustasukkainen, niin on helpompi. Ollaan niin paljon samalla aaltopituudella.

[QUOTE="Merri";30086634]Voi tyttö hyvä. Liian paljon tuot itseäsi julki tällä palstalla. Mitäs jos joku tunnistaa sinut, kun kuviakin olet laitellut ja kertoo eteenpäin näistä sinun hössäyksistä.
Olisiko sinusta mukava poikaystäväsi housuissa näitä lukea. Ei antais kovin tasapainoista kuvaa.Älä ole liian avoin, äläkä jaa kaikkea täällä, kun sinut jo "tunnetaan".
Itse sain ekan liittoni hajoamaan mustasukkaisuudella, nykyisestä ei tarvi olla mustasukkainen, niin on helpompi. Ollaan niin paljon samalla aaltopituudella.[/QUOTE]

No voi nainen hyvä. Minulla on myös blogi jossa kerron vielä tuhatkertaisesti enemmän ja näytän kuvia. Sinun ei tarvitse huolehtia siitä, että ihmiset keskustelevat näinkin yleisistä asioista keskustelupalstalla ja vaihtavat mielipiteitä. Se on vähän kun tämän foorumin tarkoitus. :)

"huoh"
[QUOTE="Merri";30086634]Voi tyttö hyvä. Liian paljon tuot itseäsi julki tällä palstalla. Mitäs jos joku tunnistaa sinut, kun kuviakin olet laitellut ja kertoo eteenpäin näistä sinun hössäyksistä.
Itse sain ekan liittoni hajoamaan mustasukkaisuudella, nykyisestä ei tarvi olla mustasukkainen, niin on helpompi. Ollaan niin paljon samalla aaltopituudella.[/QUOTE]

Voi mamma hyvä, liian helposti menet provoon.

Maa aam
Se itseluottamuksen ja yleensäkin luottamuksen kasvattamisen vaikeus voi olla siinäkin jos perustaa sen täysin toisen teoille ja tekemättömyyksille, eikä muista katsoa peiliin ja miettiä sitä kautta kuinka epärealistisia ajatuksia vaalii mielessään.
No juuri näinhän se on.

Toisen ihmisen teoille voi perustaa hyvin vähän. Jos ei rakasta itseään, tunne itseään ja luota itseensä, on toki kovin vaikeaa olla omana itsenään suhteessa ja löytää luottamusta suhteeseen ja toiseen osapuoleen. Hyvän suhteen voi usein löytää vain peiliin katsomalla ja siihen kuvajaiseen tutustumalla :)

No juuri näinhän se on.

Toisen ihmisen teoille voi perustaa hyvin vähän. Jos ei rakasta itseään, tunne itseään ja luota itseensä, on toki kovin vaikeaa olla omana itsenään suhteessa ja löytää luottamusta suhteeseen ja toiseen osapuoleen. Hyvän suhteen voi usein löytää vain peiliin katsomalla ja siihen kuvajaiseen tutustumalla :)
No juurikin näin! Sä opetat muille miten he kohtelee sua. Sun pitää ensin ajatella että olet hyvä, riittävä juuri sellaisenasi ja se on miehen menetys jos ei sitä huomaa. :p SIlloin asiat alkaa loksahtelee paikoilleen. Mitä rennompi olet, sitä enemmän vedät miehiä puolees.

"Mimmi"
Eli alun rentoudellasi houkuttelet miehet uistimeen. Ja kun on on koukussa, alat vaatimaan asioita koska "opetat" miten sua täytyy kohdella. :D

Kultainen ajatus, mutta silti musta kuulostaa siltä, että sulla on vielä matkaa tuohon. Mut eihän se haittaa mitään. Tärkeintä että tietää mikä se päämäärä on.

tiedoksi
No minun kaverit tietävät porukkaa ja aika mahdoton hänen olisi pettää ilman että jostain saisin kuulla.
Minun rakastajallani on paljon kavereita. Silti hän ei ole kertonut suhteestamme kenellekään. Juurikin siksi, ettei kukaan vaan mene vahingossakaan koskaan möläyttämään mitään vaimolle.

Riskit on minimoitu kiinnijäämisen suhteen. Emme tapaa koskaan julkisesti, vaan aina salaisessa paikassa kahden kesken.

[QUOTE="Mimmi";30087507]Eli alun rentoudellasi houkuttelet miehet uistimeen. Ja kun on on koukussa, alat vaatimaan asioita koska "opetat" miten sua täytyy kohdella. :D

Kultainen ajatus, mutta silti musta kuulostaa siltä, että sulla on vielä matkaa tuohon. Mut eihän se haittaa mitään. Tärkeintä että tietää mikä se päämäärä on.[/QUOTE]

Niin säkin teet sun lähimmäisillesi ja tuntemattomille kokoajan :)

tiedoksi
No juurikin näin! Sä opetat muille miten he kohtelee sua. Sun pitää ensin ajatella että olet hyvä, riittävä juuri sellaisenasi ja se on miehen menetys jos ei sitä huomaa. :p SIlloin asiat alkaa loksahtelee paikoilleen. Mitä rennompi olet, sitä enemmän vedät miehiä puolees.
Mutta sinähän et koe olevasi hyvä, kun kerran menit heti ensimmäisenä iltana sänkyyn ja luikit yöllä salaa pois. Et siis tunne riittäväsi ja kelpaavasi miehelle omana itsenäsi. Rentouskin on kaukana, kun vouhkaat jatkuvasti miehen perään ja kuvittelet häntä milloin pettämässä ja milloin ajattelevan sinua huonona naisena ja miloin mitäkin.

maa aam
Kyllä. Pitää rakastaa itseään, että voi rakastaa toisia. Muiden on helpompi arvostaa sinua kun rakastat ja arvostat itse itseäsi. Jokainen riittää ihan sellaisenaan ja se on tosiaan toisen osapuolen menetys, jos ei sitä huomaa. Eikä huonoa kohtelua kannata kenenkään sallia itselleen.

Vaikka nyt ehkä oikeutitkin tällä ajatuksella vaatimuksesi, niin et tainnut ihan sisäistää homman pointtia.

Ps. ei myöskään miehen kannattaisi antaa kohdella itseään huonosti

Yhteistyössä