Tsih! Nyt kyllä oli paha tsih : / Oon niin tottunut pelkkään lonkeroon niin toi siideri on aivan liian äklöä vaikka ennen se maistui hyvältä.Noh,hörppäilen silti.
tsot tsot, ei mitään nusnus juttujaOho, yhellä gaysivustolla joku kuuma nainen käy stalkkailemassa mua. Sit mä stalkkaan takas, ja se jatkaa. Aikookohan se panna.
Piritta on nätein ja toivottavasti voittaavitsi että noi tangoprinsessat on kauniita
Mitäpä tuumas Hitchensin akan poika? Se on Mr Mytyn suuri suosikki niin olen itsekin vähän tutustunut.Itsehän kuuntelin Christopher Hitchensin höpinöitä.
Nyt olit kyllä niin ennalta-arvattava ettätsot tsot, ei mitään nusnus juttuja
tsot tsot, ei mitään nusnus juttuja
Mie oon niin samaa mieltä. Koskahan sitä pääsisi puusaunaan .Mun täytyy kyllä siskot sanoa, että kyykkyvatkaamiseen tulee ihan eri tunne, kun sen tekee kunnon puulämmitteisessä saunassa pesuvadin kans. Jotenki semmonen...alkuvoimaisempi fiilis.
Ai siellä on Mr.???? :O :O olet mennyt viemään toivon palstan kaksilahkeisilta!!!Mitäpä tuumas Hitchensin akan poika? Se on Mr Mytyn suuri suosikki niin olen itsekin vähän tutustunut.
kirahvi ilmoittaa sallitut puheenaiheet varmaankin pian
vai meinaa enomies keikata suvun perintödiatVoin kertoo vaikka mun enosta joka on smemonen sukulaisia kusettava tollo. Koittanu joskus kinuta äidiltä jotain vanhoja dioja ja katkassu välit koska äiti ei suostunut niitä luovuttamaan edes kopioitavaksi (koska alkuperäisen palautumisesta ei todellakaan ole takuita) ja nyt mua koitetaan sekottaa tähän asiaan että minä hommaisin ne kuvat sille. Ei ole reilua, älkää sotkeko lapsia aikuisten asioihin |O
Noh noh Vedikkö herneet nokkaankirahvi ilmoittaa sallitut puheenaiheet varmaankin pian
mulla kait se olis puusauna...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30086542:Mie oon niin samaa mieltä. Koskahan sitä pääsisi puusaunaan .
Tähän on kyllä huono mennä sanomaan enää mitn. Siinä on kuulkaas saunailu parhaimmillaan :heart:Mun täytyy kyllä siskot sanoa, että kyykkyvatkaamiseen tulee ihan eri tunne, kun sen tekee kunnon puulämmitteisessä saunassa pesuvadin kans. Jotenki semmonen...alkuvoimaisempi fiilis.
pesseekö akatki tervashamppoolla |OTähän on kyllä huono mennä sanomaan enää mitn. Siinä on kuulkaas saunailu parhaimmillaan :heart:
...tulipas semmoinen ihanan haikea ja lämmin olo - mummila ja mummi singahti samaten mieleen :heart:...ja tietenkin mummilan sauna - tervashampoon tuoksu, ihana hämärähyssy, koivuvastat...oi voi...
Eihän fru kurt ole kovin mustasukkainen jos tulisi saunakaveriksi .mulla kait se olis puusauna...