• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jukupliuta |O

Mie oon niin pettynyt :snotty:

Ihan oon ollut siinä viisaudessa ja tiedossa, että toi mun takapuoleni täyttää liiankin hyvin kriteerit.

No. Eipä sitten täytäkään :O : /.

Turnajaiskestävyys mansikkashöyn edessä on nääs olematonta. Kippeytyy se, mokomakin!

:D

Ja helekata soikoon - tässä meinaa jäädä kokonaan näkemättä ja arvostelematta nämä kuninkaallisetkin |O! Liikaa toimintaa nyt mulla....
 
kahvikirahvi
Voin kertoo vaikka mun enosta joka on smemonen sukulaisia kusettava tollo. Koittanu joskus kinuta äidiltä jotain vanhoja dioja ja katkassu välit koska äiti ei suostunut niitä luovuttamaan edes kopioitavaksi (koska alkuperäisen palautumisesta ei todellakaan ole takuita) ja nyt mua koitetaan sekottaa tähän asiaan että minä hommaisin ne kuvat sille. Ei ole reilua, älkää sotkeko lapsia aikuisten asioihin |O
 
Voin kertoo vaikka mun enosta joka on smemonen sukulaisia kusettava tollo. Koittanu joskus kinuta äidiltä jotain vanhoja dioja ja katkassu välit koska äiti ei suostunut niitä luovuttamaan edes kopioitavaksi (koska alkuperäisen palautumisesta ei todellakaan ole takuita) ja nyt mua koitetaan sekottaa tähän asiaan että minä hommaisin ne kuvat sille. Ei ole reilua, älkää sotkeko lapsia aikuisten asioihin |O
vai meinaa enomies keikata suvun perintödiat

aika sälli
 
Mun täytyy kyllä siskot sanoa, että kyykkyvatkaamiseen tulee ihan eri tunne, kun sen tekee kunnon puulämmitteisessä saunassa pesuvadin kans. Jotenki semmonen...alkuvoimaisempi fiilis.
Tähän on kyllä huono mennä sanomaan enää mitn. Siinä on kuulkaas saunailu parhaimmillaan :heart:

...tulipas semmoinen ihanan haikea ja lämmin olo - mummila ja mummi singahti samaten mieleen :heart:...ja tietenkin mummilan sauna - tervashampoon tuoksu, ihana hämärähyssy, koivuvastat...oi voi...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä