Miten nopeasti voi uudelta kumppanilta pyytää, että milloin esittelet mut vanhemmillesi?

Kyllä minusta parisuhteessa voi vapaasti ajatuksistaan puhua heti alusta alkaen. Jos siis haluaa kumppanin vanhemmat tavata, sen voi sanoa. Ja jos toinen ei vielä halua esitellä uutta kumppania vanhemmilleen, senkin voi sanoa. Perhesuhteet on erilaisia, joten suhteen vakavuudesta riippumatta joku toinen voi ihan mielellään heti viedä tuoreen seurustelukumppanin vanhempiensa luo kylään kun taas joku toinen ei välttämättä itsekään tapaa vanhempiaan usein tai halua paljastaa yksityiselämästään mitään ennen kuin on "pakko" eli esim. uuden parisuhteen vasta kun muutetaan yhteen tai mennään kihloihin.

Sellaisen suhtautuminen vanhemmilta ei minusta kylläkään kerro mitään positiivista, että lapsen seurustelukumppaneja ei haluta tavata vaan suorastaan odotetaan lapsen salaavan näitä mahdollisimman pitkään. Mutta ei kaikki vaan valitettavasti edes halua olla aikuisten lastensa kanssa kovin läheisiä, eikä se ole sen lapsen (vaikka jo aikuisen) syy. En ikinä tuomitsisi ketään perheensä perusteella.
Näinpä.

Juu, tää asia on asia muiden joukossa - EI sen elämää suurempi asia :D Eli todellakin kysyn aivan suoraan ja avoimesti seuraavalla kerralla kun nähdään, että milloin käydään kotonasi.

hoilaarilaarilaa
No mies haluaa tehdä naisensa onnelliseksi ja tää mies ei oo siinä poikkeus. Kyllä tekee mitä vaan pyydän/haluan.
Ei kun tarkoitin, että kun sinulle tarpeeksi vakuuteltiin, ettei sinun kannata pyytää tuota juttua mieheltä, olit sitä mieltä tomerasti, että joo, en minä kysy, vaan odotan rauhassa. Sitten kun joku sanoo, että kyllä sun kannattaa kysyä ja voi sitä kysyä, niin jopa olet reippaasti ensi tilassa kysymässä, pian sanot varmaan, että no nyt soitan sille, en jaksa odottaa. :D

Ja kun mies kerran tekee mitä vaan pyydät, sinullahan ei ole huolen häivää, ikinä milloinkaan, pienintäkään, vaan elämä on sekä ruusuilla tanssimista, että yhtä juhlaa.

Ei kun tarkoitin, että kun sinulle tarpeeksi vakuuteltiin, ettei sinun kannata pyytää tuota juttua mieheltä, olit sitä mieltä tomerasti, että joo, en minä kysy, vaan odotan rauhassa. Sitten kun joku sanoo, että kyllä sun kannattaa kysyä ja voi sitä kysyä, niin jopa olet reippaasti ensi tilassa kysymässä, pian sanot varmaan, että no nyt soitan sille, en jaksa odottaa. :D

Ja kun mies kerran tekee mitä vaan pyydät, sinullahan ei ole huolen häivää, ikinä milloinkaan, pienintäkään, vaan elämä on sekä ruusuilla tanssimista, että yhtä juhlaa.
Ei mun tarvitse joka hetki miellyttää häntä. Jos mä haluan nähdä hänen perheensä niin kyllä me siellä pian ollaan. Mutta eri asia nyt milloin on aikaa lähteä sinne asti jne. Saa nähä.

hoilaarilaarilaa
Ei mun tarvitse joka hetki miellyttää häntä. Jos mä haluan nähdä hänen perheensä niin kyllä me siellä pian ollaan. Mutta eri asia nyt milloin on aikaa lähteä sinne asti jne. Saa nähä.
I rest my case :) Oot ihana, kun ei olla parisuhteessa. Tyttöystävänä kävisit hermoilleni vartissa, palstahahmona jaksat viihdyttää. Onnea "suhteellenne"!

No ihan varmasti, niin kauan kun se nainen ymmärtää pysyä järjen rajoissa pyynnöissään.

Jonka käsittäminen, mikä on järjen rajoissa, on varmasti joillekin myös ponnistus itsessään.
Jeps, juuri näin. Minä en haluais seurustella ihmisen kanssa jolle oma perhe on ihan sama ja kuka ei tutustuta omaa tyttöystäväänsä mielellään läheisilleen. No onneksi tämä mies on juuri sellainen :heart::flower:

[QUOTE="huomio";30086333]Eihän se ole tutustuttanut sua heihin, eikä ehdottanutkaan sitä![/QUOTE]

Olen tavannut hänen kavereitaan ja veljen. Ja minun kaverit joita on aika paljon tässä pienessä kaupungissa hän on tavannut ja se jos jokin merkitsee minulle. Jos hän olis pettäjäainesta niin tuskin näkisi heitä mielellään.

"huomio"
Olen tavannut hänen kavereitaan ja veljen. Ja minun kaverit joita on aika paljon tässä pienessä kaupungissa hän on tavannut ja se jos jokin merkitsee minulle. Jos hän olis pettäjäainesta niin tuskin näkisi heitä mielellään.
Okei ymmärrän, sinä joka saatoit parisuhteessa touhuilla toisen selän takana vaikka mitä, olit pettäjäainesta, vai oliko se vain siinä yhdessä suhteessa? Et ole enää? Nykyisesi on saattanut olla pettäjäainesta (mitä se nyt tarkoittaakaan, nämä sinun aineksesi ja materiaalisi) muttei ole sinun kanssasi? Hyvä tuuri teillä siis. Mitä jos ihastut taas johonkin toiseen, petytkö itseesi, kun et ollutkaan sitä oikeaa ainesta ja materiaalia? Ei, ei sellaista kannata miettiä! Vai pitäisikö miettiä, joo, se on ihan mielettömän pelottava ajatus ja on oikeastaan ihan tervettä miettiä näitä, kukapa ei miettisi alun huumassa. Vai onko sittenkään, ei ole, parempi olla kuin taivaan lintu ja päiväperho ja ottaa sekunti kerrallaan. Mutta toisaalta, entäpä jos... Jatka sinä :)

"Jopa"
"Olen tavannut hänen kavereitaan ja veljen. Ja minun kaverit joita on aika paljon tässä pienessä kaupungissa hän on tavannut ja se jos jokin merkitsee minulle. Jos hän olis pettäjäainesta niin tuskin näkisi heitä mielellään."

Tai jospa onki sellanen kunnon sellanen kunnon velmu ja pettää niiden kavereiden kanssa, joita niin mielellään näkee. Niitä on..

Mä odottaisin rauhassa jos ootte vasta muutaman viikon styylannu. En tietty tunne tätä häiskää mut voipi olla et jos menet asiasta kysymään/jankkaamaan niin saattaa ahdistua ja tuntea et on pakko viedä sut heti nyt tällä sekunnilla vanhemmilleen.
Etkö haluis mieluummin et esittelee sut perheelleen omasta aloitteestaan sit kun on valmis ja haluaa oikeasti tehdä sen?
Tutustutte ensin rauhassa toisiinne ja suhde kehittyy siitä pikku hiljaa ja muuttuu vakavammaksi.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="huomio";30086350]Okei ymmärrän, sinä joka saatoit parisuhteessa touhuilla toisen selän takana vaikka mitä, olit pettäjäainesta, vai oliko se vain siinä yhdessä suhteessa? Et ole enää? Nykyisesi on saattanut olla pettäjäainesta (mitä se nyt tarkoittaakaan, nämä sinun aineksesi ja materiaalisi) muttei ole sinun kanssasi? Hyvä tuuri teillä siis. Mitä jos ihastut taas johonkin toiseen, petytkö itseesi, kun et ollutkaan sitä oikeaa ainesta ja materiaalia? Ei, ei sellaista kannata miettiä! Vai pitäisikö miettiä, joo, se on ihan mielettömän pelottava ajatus ja on oikeastaan ihan tervettä miettiä näitä, kukapa ei miettisi alun huumassa. Vai onko sittenkään, ei ole, parempi olla kuin taivaan lintu ja päiväperho ja ottaa sekunti kerrallaan. Mutta toisaalta, entäpä jos... Jatka sinä :)[/QUOTE]

:D Nooh, ehkä järjen käyttö on myös ihmissuhteissa ihan sallittua ja kuuluu aikuisuuteen. Kyllä mä esimerkiksi tiedostan, että tulen ihastumaan ja niin tulee tämä mieskin muihin, mutta se ei saisi johtaa mihinkään. Olis tosi naiivia väittää muuta.

[QUOTE="huomio";30086364]Tuo ensimmäinen lause on niin totta. Pitäisikö sinun tehdä siitä oikein sellainen huoneetaulu seinällesi, katsoisit sitä aina kun alkaa tuntua, että jalat irtoaa maasta :) Ihan hyvällä tarkoitan.[/QUOTE]

Äh, en välitä tauluista =)

No ei tollasesta voi pettäjää tunnistaa. Jotkut pettäjät ovat vaimoilleen mitä täydellisimpiä puolisoita, siinä on sitten yleensä se opetus, että se olikin liian hyvää ollakseen totta...

Maa aam
Ei hyvänen aika :D

Viimeksi kun ketjua luin, niin Happygirl sanoit, että aloite miehen vanhempien tapaamiseen pitää ehdottomasti tulla häneltä itseltään.

Nyt olet päättänyt, että seuraavan kerran nähdessänne kysyt sitä.

Mitä tapahtui? Sä olet ihan oikeasti uskomaton :D Sen poikaystäväsi koulun aloituksen sijaan sun kannattaisi ehkä keskittyä pelkäämään, että teidän suhde kaatuu sun mustasukkaisuuteen, hoputtamiseen ja mielipiteiden jatkuvaan vaihtumiseen.

Ei hyvänen aika :D

Viimeksi kun ketjua luin, niin Happygirl sanoit, että aloite miehen vanhempien tapaamiseen pitää ehdottomasti tulla häneltä itseltään.

Nyt olet päättänyt, että seuraavan kerran nähdessänne kysyt sitä.

Mitä tapahtui? Sä olet ihan oikeasti uskomaton :D Sen poikaystäväsi koulun aloituksen sijaan sun kannattaisi ehkä keskittyä pelkäämään, että teidän suhde kaatuu sun mustasukkaisuuteen, hoputtamiseen ja mielipiteiden jatkuvaan vaihtumiseen.
En mä nyt edes pystyisi lähtemään vähään aikaan sinne toiselle puolella Suomea, mutta kyllä mä kysyn lähiaikoina et milloin se kävisi molempien aikatauluihin. Koska mä ehdottomasti haluan heidät nähdä :)

Yhteistyössä