KOKEMUKSIA OZ BABY VERKKOKAUPASTA????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suppilo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tilasimme osoitteesta https://www.ozbaby.fi Baby jogger matkarattaat ja Cybex- turvaistuimen. Tilasin tiistaina ja keskiviikkona tuotteet olivat noudettavissa lähikaupastamme. Hyvät valikoimat.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Hei,
Luen kauhuissani viestiäsi. Voitko kertoa tarkemmin mikä takuuasia ei ole hoitunut? Oman käsityksemme mukaan hoidamme takuut todella hyvin.
Terveisin
Heli Wendelin / Ozbaby

Tilasin ensin turvaistuimen - painosuositus ihan muuta kuiin netissä oli luvattu.
Sitten erehdyin tilaamaan rattaat ja olivat taas ihan muuta kuin netissä luvattu. Palautus oli hankalaa joten pidin ne kun lupailivat, että kestävät kyllä. Toisin kävi. Tuplarattaan kankaat aukeavat (neppikiinnitys) ja 13-14 kiloisen lapsen alta vaikak painorajan piti olla 25 netin mukaan ja paereissa rattaiden mukana luki 20kg. Ja nämä mountain buggy duot maksoivat sen tonnin.... Enpä enää osta lapsilleni mitään sieltä.

Kukahan kilpailija täällä taas kirjoittelee kakkaa yhdestä Suomen parhaista ja asiantuntevimmista liikkeistä. Ölkää nyt vain ottako sitä tyypiä tosissanne. Sitäpaitsi takuuasioista ei päätä yleensäkään myyjäliike, vaan valmistaja tai maahantuoja.

• Tykkää
[QUOTE="Vihainen";30076575]Firmalla ei varmaan mene hyvin kun 75 euron Ruisrock-lippu oli kauppiaalle liian kallis.[/QUOTE]

Toimitaan yrittäjärouvan mallin mukaan: pummataan liikkeestä itselle jotain liian kallista tavaraa ja ostetaan jotain pientä: tarkoitus pyhittää keinot, vai mitä?

Toimitaan yrittäjärouvan mallin mukaan: pummataan liikkeestä itselle jotain liian kallista tavaraa ja ostetaan jotain pientä: tarkoitus pyhittää keinot, vai mitä?

Joo näin tehdään ja sitä ennen perustetaan blogi, missä voidaan sitten jakaa kokemuksia siitä, miten varastimme ne 150 euron tavarat. Saatetaan päästä myös paikallisen sanomalehden kuukauden luetuimmaksi uutiseksi.
Kiva olla rikas ja kuuluisa - mäkin haluun!

Mikä on tämän ketjun idea ????? Kirjoitteleeko joku, jolla ei ole lääkitys kohdallaan näitä juttuja. Eikö hän ole saanut riittävästi alennusta vai mikä noin kirpaisee. Itse olen saanut aina hyvää palvelua, neuvoja ja jopa takuujuttukin hoidettiin asiallisesti maahantuojan kanssa.

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja hyvää palvelua;30130163:
Mikä on tämän ketjun idea ????? Kirjoitteleeko joku, jolla ei ole lääkitys kohdallaan näitä juttuja. Eikö hän ole saanut riittävästi alennusta vai mikä noin kirpaisee. Itse olen saanut aina hyvää palvelua, neuvoja ja jopa takuujuttukin hoidettiin asiallisesti maahantuojan kanssa.

Taitaapa liittyä yrittäjän blogissaan kerskumiin aiheisiin.
Jos ei tiedä kaikkea, ei kannata ensimmäiseksi miettiä lääkityksiä. Ainakaan toisten.

Minkä takia te täällä tyhmässä netissä haukutte firmaa?? Laittakaa oz:sin sähköpostiin viestiä jos asiat eivät mene niinkuin haluatte!!! Tuo on säälittävää että AIKUISET ihmiset kirjoittelee tuollaista.. Ymmärtäisin jos olisitte 10 vuotiata! Mutta ollette AIKUISIA jolla on lapsia! Herätkää ihmiset oikeesti! Ja tuo Ruisrock juttu... Hän tietää varmaan tehneensä väärin mutta minkä takia ette itse mieti ja ajattele että mitä TE itse olette tehneet elämässänne väärin.. Tehtyä ei saa tekemättömäksi... Kukaan ei ole täydellinen... !

• Tykkää
Tuli aikoinaan tilattua palleroille tuotteita ja kaikki pelasi moitteettomasti. (y)

Yhteistyössä