Iltakänkät siis menossa :hug:Ei sillä tavalla, toi lapsi vaan on.
Iltakänkät siis menossa :hug:Ei sillä tavalla, toi lapsi vaan on.
Jos muksu katsoo telkkariaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30086000:Kerroppa runo meillekkin.
Ei se nyt ihme kyllä kiukkua. Mut se on vaan vieny aika tehokkaasti mehut tänä päivänä, ja sitteko tuolla ulkonakin on tullu juoksenneltua tänään normaalia enemmän niin on mehuton olo.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30086011:Iltakänkät siis menossa :hug:
Toivotaan, että pp:ltä olisi myös vienyt juoksentelu mehut ja rauhoittuisi ajoissa nukkumaan ilman kelmeilyä.Ei se nyt ihme kyllä kiukkua. Mut se on vaan vieny aika tehokkaasti mehut tänä päivänä, ja sitteko tuolla ulkonakin on tullu juoksenneltua tänään normaalia enemmän niin on mehuton olo.
SellaisenkoÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sain niin kivan kuvaviestin että en ala!
Mitäs laitoit takaisin .
Sepä se kun jos haluaisi olla yksin.no kyllä naisten on 100 kertaa kannattavampaa lähteä yksin baariin, tuskin tarttee montaa sekuntia olla yksin
meikäläinen sais notkua ykön pilkkuun asti
Uuh! Kukas sulle kuveja lähettelee?
:heart:Puolikas söi iltapalan ite. Kokonaan. Ei pyytänyt apua. Huusi päälle että JIHUU, minä olin niin reipas!
Meinas tulla tippa linssiin.
Uuh! Kukas sulle kuveja lähettelee?
Mä en ole :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30085972:Mie oon sellainen höpöttäjä, että mie meen sitten vaikka ite höpöttelemään jonkun kanssa.
Voi että toista pientäMystinen episodi.
Likka leikki nuken kanssa makkarissa, kuulin kun se hihku että mennään vauva piiloon.
Sitten alko vallan kauhea huuto "Äitiii apua, äiti tuu auttamaan!!" ja hysteerinen itku päälle.
Sydän kurkussa säntäsin katsomaan, ja likka oli siis pää sängyn alla piilossa, sätki ja huusi aivan paniikissa, raotin helmalakanaa ja nostin likan pois. Ei ollut jumissa ei mitään, sänkykin on kumminkin yli 30cm lattiasta, sai siis vissiin jonkun paniikki kohtauksen eikä osannut vaan pakittaa sieltä alta pois :O
Siitä sitten paukahtikin kunnon astmakohtaus päälle ja parka tuhersi itkua sylissä pitkän aikaa hokien ettei äiti minun enää tarvii pelästä :|
Nyt on näköjään vähän herkässä kaikki,
tai sitten meillä asuu oikeita sängynalus mörköjä.
...mullon suklaatia...ja irtokarkkia...ja pari mitä lie siideriä...ja ihan valtaisa kasa mansikoitamää tahon suklaata! Yhy yhy! tahdon!
...jopa tuo itekseen höpäjäminenMä en ole :ashamed:
Toisilta tuo "small talk" luonnistuu kuin vettä vaan
Irttareita ...mä en voi niitä syödä kun olen saanut itteni vieroitettua niistä kauheella vaivalla niin en sorru EN!...mullon suklaatia...ja irtokarkkia...ja pari mitä lie siideriä...ja ihan valtaisa kasa mansikoita
...mässytän ja pakastan...hörppäsen ja pakastan...imeskelen ja pakastan...siemaisen ja pakastan...
:hug:Mystinen episodi.
Likka leikki nuken kanssa makkarissa, kuulin kun se hihku että mennään vauva piiloon.
Sitten alko vallan kauhea huuto "Äitiii apua, äiti tuu auttamaan!!" ja hysteerinen itku päälle.
Sydän kurkussa säntäsin katsomaan, ja likka oli siis pää sängyn alla piilossa, sätki ja huusi aivan paniikissa, raotin helmalakanaa ja nostin likan pois. Ei ollut jumissa ei mitään, sänkykin on kumminkin yli 30cm lattiasta, sai siis vissiin jonkun paniikki kohtauksen eikä osannut vaan pakittaa sieltä alta pois :O
Siitä sitten paukahtikin kunnon astmakohtaus päälle ja parka tuhersi itkua sylissä pitkän aikaa hokien ettei äiti minun enää tarvii pelästä :|
Nyt on näköjään vähän herkässä kaikki,
tai sitten meillä asuu oikeita sängynalus mörköjä.