The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
puolentoista vuoden kokemuksella sanoisin että lapsen täysikäistyminen joko tuntuu tai sitten ei tunnu pahalta

musta siihen liittyvät ilmiöt on ihan luonnollisia mutta frukrut ei vaikuta olevan asiasta samaa mieltä
 
Se lapsesta irti päästäminen on varmasti yksi vaikeimmista asioista ihmisen elämässä.

Ei voi kuin yrittää opettaa tärkeitä asioita ja jossain kohti vain toivoa että tarpeeksi tarttui päähän kun lähtee kokeilemaan siipiään ja rakentamaan itsenäisyyttään.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Se lapsesta irti päästäminen on varmasti yksi vaikeimmista asioista ihmisen elämässä...
ei mun mielestä

mää tosin oon saanu alkaa harjottelemaan sitä pikkuhiljaa kun poika oli ensin toukokuun tsadissa valmennuskursseilla, kesän se on toisella paikkakunnalla kesätöissä ja lähtee syksyksi uliopistoon mutta palaa talvella Lappiin mennäkseen sotaväkeen

vasta sotaväkireissun jälkeen on luultavaa että iskän luona käynnit alkaa harvenemaan
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala ja kepsis
Eikä ole.
Pienissä erissä harvakseltaan oikein virkistävää ja mukavaa.

En tiedä vaikuttaako se sitten mielipiteeseen kun on maalla kasvanut lapsuutensa, niin ei ole mitään isompia ihmeitä siellä miksi haluisi olla keskellä ei mitään palveluita itikoiden syötävänä ja raivata loputtomasti piha-alueita ja penkkejä "päivittäin". :D
 
Pienissä erissä harvakseltaan oikein virkistävää ja mukavaa.

En tiedä vaikuttaako se sitten mielipiteeseen kun on maalla kasvanut lapsuutensa, niin ei ole mitään isompia ihmeitä siellä miksi haluisi olla keskellä ei mitään palveluita itikoiden syötävänä ja raivata loputtomasti piha-alueita ja penkkejä "päivittäin". :D
Saattaahan tuo vaikuttaa.
Eihän siellä tarvitsikaan viikkotolkulla olla, käydä vain silloin tällöin :D

Enkä välttämättä tykkäisi mistään kuivanmaan mökistä :D
Tai ainakin pitäisi järvi olla suht lähellä.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja Inanna
ei mun mielestä

mää tosin oon saanu alkaa harjottelemaan sitä pikkuhiljaa kun poika oli ensin toukokuun tsadissa valmennuskursseilla, kesän se on toisella paikkakunnalla kesätöissä ja lähtee syksyksi uliopistoon mutta palaa talvella Lappiin mennäkseen sotaväkeen

vasta sotaväkireissun jälkeen on luultavaa että iskän luona käynnit alkaa harvenemaan
Aika kivasti kyllä tuommoinen vaiheittainen irtaantuminen on teillä toteutunut :)

Joo, no onhan näissä sävyeroja ja yksilöitähän me kaikki jne blaablaa :D

Mutta itse varmasti tulen olemaan äreänä kun isin pikkutyttö lähtee maailmalle pysyvästi.

Pesäpallomailakin kumminkin on hollilla liian innokkaita poikia varten kunhan varttuu tuosta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Saattaahan tuo vaikuttaa.
Eihän siellä tarvitsikaan viikkotolkulla olla, käydä vain silloin tällöin :D

Enkä välttämättä tykkäisi mistään kuivanmaan mökistä :D
Tai ainakin pitäisi järvi olla suht lähellä.
Nooh onhan se järvimökki varmasti kutsuvampi kuin kuivakka.

Mutta järvimökin pihassa on myös aika paljon enemmän niitä höntiäisiä, jollei kuivakka mökki ole metsän keskellä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä