The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Pitäisköhän yrittää hipsiä nukkumaan. Märällä tukalla. Ja herätä aamulla huomaten muuttuneensa petolinnun peräpääksi. Joo, niin mä taidan tehdä.


HY ja HV, saatte ite valita!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30084519:
Huomenta. Oon Levillä ja tämä on niin paska paikka,kun noita helevetin itikoita ja muita kökkömönkitöitä on ihan vitusti. Huomenna onneks etelään päin.
oot vaan liian alhaalla, laittaa kämpän sieltä ylempää rinteestä niin eipä oo räkkää
 
kahvikirahvi
kohta tunti hereillä eikä meinaa lähtee käyntiin aamu. jos sitä kahvia lappais naamaan.
Me herättiin seiskan jäljeen, mä tosin torkuin vielä tovin kartsan huutaessa taustalla. Puolikas kävi sillä aikaa tiskaamassa ja juomassa vettä. Hiton telkkari kun peitti lapsen tuottamat äänet enkä ehtinyt estämään sitä ajoissa.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja krut
Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30084561:
Niin taidan olla,mut kyllä tämä mökkeily alkaa jo riittämään.
tosipuhheessa ei mulla itellänikään juuri huvita olla Levillä tai missään sielläpäinkään näin keskikesällä

sorsanpyynti kuhan alakaa niin sitte siellä taas pärjää
 
Tohvelieläin
tosipuhheessa ei mulla itellänikään juuri huvita olla Levillä tai missään sielläpäinkään näin keskikesällä

sorsanpyynti kuhan alakaa niin sitte siellä taas pärjää
Ilmainen mökki veti sen verran puoleensa,että piti lähteä koittamaan tätäkin hommaa.
Ja samalla tuli uus auto testattua,kun tänne ajeli. Että ei tämä kuitenkaan ihan hukkareissu oo ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä