..aha......
Ensiviikolla saapuu miehen sukulainen joka on opettaja kylään,niin anoppi haluaa siivota tänään meidän vessan. Mitä apua se siitä luulee olevan jos tässä talossa vessan siivoaa?
Joo saa se siivota.Eikö olekaan mukavaa että joku auttaa?
Koska täällä ahdasta ja vanhaa ja lelulaatikoita ja isompia leluja joka paikka täynnä. Se että vessa on siisti ei vaan auta.miksi se ei auta?
Ei vaan puhdas vessa ei tässä talossa tilannetta paljoa paranna.Teillä on ahdasta niin on sama vaikka vessa on likanen?
Mä en vaan ymmärrä tota logiikkaa.
Oletko kokeillut miltä tuntuisi ajatella edes yhdestä asiasta positiivisesti per päivä?Ei vaan puhdas vessa ei tässä talossa tilannetta paljoa paranna.
Saa se siivoamaan tulla musta saa siivota vaikka koko talon. Onnellisin olisin jos veisi tavarat yläkerrasta jo 8v jälkeen pois että remontti edistyisi.Oletko kokeillut miltä tuntuisi ajatella edes yhdestä asiasta positiivisesti per päivä?
Miksi et hommaa pihaan roskalavaa ja kanna tavaroita sinne? Jos ne eivät ole sinun/teidän ja ne haittaavat remonttinne edistymistä?Saa se siivoamaan tulla musta saa siivota vaikka koko talon. Onnellisin olisin jos veisi tavarat yläkerrasta jo 8v jälkeen pois että remontti edistyisi.
En kehtaa. Olen sata kertaa käskenyt anopin viedä tavarat pois ja appiukon roinat alakerrasta mutta anoppi alkaa itkeä pillittämään ettei hänellä ole muka paikkaa mihin viedä vaikka tietää että poika tarvitsisi oman huoneen. Riittää kuulemma jos 7-8v saa oman huoneen.Miksi et hommaa pihaan roskalavaa ja kanna tavaroita sinne? Jos ne eivät ole sinun/teidän ja ne haittaavat remonttinne edistymistä?
Mistä sä tiedät, että aloittaja on leski?Mutta tuohon on mukavaa, että anoppisi haluaa auttaa sinua. Ei jää siivoaminen yksin sinun harteillesi. Mukava anoppi!
Eihän hän ole leski, Hänen miehensä tekee pitkiä päiviä joten tuskin jaksaa enää töidenlisäksi siivoamaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä....;30083106:Mistä sä tiedät, että aloittaja on leski?
Olet kyllä harvinaisen munaton naiseksi. Tuossa tilanteessa roskalava pihaan, romut sinne ja sanot anopille että sitten kun märinältään joutaa niin voi katsoa tarpeelliset talteen sieltä ennen kuin lähtevät jatkokäsittelyyn.En kehtaa. Olen sata kertaa käskenyt anopin viedä tavarat pois ja appiukon roinat alakerrasta mutta anoppi alkaa itkeä pillittämään ettei hänellä ole muka paikkaa mihin viedä vaikka tietää että poika tarvitsisi oman huoneen. Riittää kuulemma jos 7-8v saa oman huoneen.
On niillä omakotitalo joka on täynnä tavaraa. Ja tämä on anoppini lapsuudenkoti, jonka mies osti äidiltään ja sisareltaan ,todellakin täydellä hinnalla maksoi minusta tästä liikaa,niin siksi anopin tavaroita on täällä ja appiukko on taas salaa raahannut jotain vanhoja moottoripyötän runkoja yms autotalliin, siis salaa anopilta kun sillä on yksi varasto ja mökki yms paikat täynnä tavaroita.No minä ilmoittaisin anopille, että hänellä on 2 viikkoa aikaa kärrätä tavaransa pois, sen jälkeen tulee roskalava ja tavarat kipataan sinne. Sun on ihan turha itkeä ahtautta jos kerran suostut säilömään muiden ihmiseten roinaa vuosikaudet siellä. Eikö appivanhemmillasi ole omaa kotia, vai miksi heidän tavaroitaan lojuu teillä??
Miksi sä puhut sille? Tilaa se lava ja pyydä muuttomiehiä kaveriksi, jos et itse pysty kantamaan ja kanna ne kamat pihalle.Ja näissä raivausasioissa mies on aina samaa mieltä äitinsä kanssa, mikään puhe ei siihen tehoa.
No kun tämä on ukon talo, sen nimi talopapereissa ainostaan ja tavarat sen äidin ja isän niin tuntuu vähän rajulta tuollainen juttu. Voisi olla että senjälkeen ei olisi enää mitään asiaa mun asua täällä ja mies ehdottaisi eroa koska on aika ehdoton tällaisissa asioissa.Miksi sä puhut sille? Tilaa se lava ja pyydä muuttomiehiä kaveriksi, jos et itse pysty kantamaan ja kanna ne kamat pihalle.