Siis miksi taas ja noin nuori ihminen?....
Seiska: Kirsikka "Geronima" Kelloniemi on kuollut | Viihde | Iltalehti.fi
Seiska: Kirsikka "Geronima" Kelloniemi on kuollut | Viihde | Iltalehti.fi
Luulisin, että jos tunnet henkilöä jonkin verran ja olet järkyttynyt, niin et tule tänne palstalle avautumaan tuskastasi.Huhhuh kommenteja taas. Luulen että jos vaikka ihmistä ei tunne hyvin mutta tunne kuitenkin jonkin verran niin järkytys tulee!
Ei näköjään. Järkyttävä vielä siks kun ihminen aloitti tervellistä elämä ja liikunta, siis mitä tapahtunut...Ei vissiin oo syytä kerrottu missään. Järkyttävää, arvaamatonta.
"Siis mitä tapahtunut" siinäpä se sun kysymys tuli.Ei näköjään. Järkyttävä vielä siks kun ihminen aloitti tervellistä elämä ja liikunta, siis mitä tapahtunut...
En hei tunne henkilöä niin hyvin kuin kuvitteletLuulisin, että jos tunnet henkilöä jonkin verran ja olet järkyttynyt, niin et tule tänne palstalle avautumaan tuskastasi.
Kyllä olen järkyttynyt ja haluan tiedä mitä on tapahtunut? :O"Siis mitä tapahtunut" siinäpä se sun kysymys tuli.
Se sua kiinnostaa, mutta esität vaan niin järkyttynyttä.
No jos tunnet henkilön, niin miksi et kysy omaisilta tai muilta tuttavilta, vaan tulet asiaa tänne 2+:lle taivastelemaan? Melkoisen ikävää käytöstä sinulta, jos henkilö on ollut sinun tuttusikin!Kyllä olen järkyttynyt ja haluan tiedä mitä on tapahtunut? :O
Niin voi, silti se järkyttää niin paljon, kun oli niin hyvin voiva henkilöVoihan ihminen kuolla yhtäkkiä tuosta vaan vaikka ei mitään sairauksia tai oireita olisi. Voi saada yhtäkkiä esim sydänkohtauksen tai vaikka verisuoni voi katketa päästä kuten mun mummolle kävi vaikka oli vasta 60v niin hetkessä kuoli. Ei sitä tiedä koska lähtö tulee.
Etkö voi itse jo lopettaa toisen kuolemasta jankkaamisen netistä ja kysy suoraan omaisilta jos olet niin läheinen ja järkyttynyt.Ei ollut minun lähin tuttu. Etkö jo voi lopettaa?
Et näköjään osaa lukea tai ei anna kun arvaan, taasko ei ole tekemistä yhtään? Sama kiukkuinen stalkkeri olet?Etkö voi itse jo lopettaa toisen kuolemasta jankkaamisen netistä ja kysy suoraan omaisilta jos olet niin läheinen ja järkyttynyt.