• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En mäkään varmaan enää koskaan naimisiin mene :D
Jos tulee edes mahdollisuutta siihen enää :LOL:
Siis mehän ei tuon ukkelin kanssa olla edes naimisissa,
en tiedä ollaanko menossakaan, mutta perkeles,
polttarit mie haluisin :D

Oisko ihan väärin huijata kavereita, että ollaan menossa naimisiin,
ja sitten kun on polttarit pidetty paljastais karun totuuden? :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala


Myöhään torstai-iltana päättyneessä Tangomarkkinoiden tangolaulukilpailun miesten finaalissa nähtiin säväyttävä väliaikanumero, kun lavalle asteli Laura Voutilainen.

Voutilainen esitti uuden sovituksen Palaa-kappaleestaan, ja myös tunnelma lavalla oli tulinen. Voutilainen oli pukeutunut tiukkaan nahka-asuun ja korkeisiin korkoihin, ja esitti tankotanssiliikkeitä lavalle tuodun tangon ympärillä.
tämä oli minulle korni ja lähinnä säälittävän huvittuneen tilan aiheuttava "uutinen" :D
 
Haluaisin nähdä sen moden joka siihen urakkaan edes suostuisi :LOL:
Niinpä. Ja vastaavasti jos niit ei sit olis, ni kuka ketjuun viittis kirjoittaa tai sitä lukea?

On jokunen perushumööri joka toimii aina:
Kermakakku päin pläsiä- klassikko
Pieruhuumori
Alapäähuumori

Liian sivistynyt ja kultivoitunut taidepaskanjauhanta sit mielummin vaik Parnassoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
kahvikirahvi
mikäs leideillä on avista vastaan?

mää oon kyllä tykänny olla ukkomies
Ei mulla oo mitään halua mennä naimisiin. Mun mielestä se on turhaa, ja jos ero tulee niin sekin on sitten hankalampaa. En tiedä, ei oo mitään mielenkiintoa vaan.

+ koska oon sisimmältäni sen verran gay, niin vaikka nyt sattuiskin haluttamaan naimisiin, niin en suostuis ennen kuin avioliittolaki on tasa-arvoinen. Olisko vähän vittuilua lällätellä että hohoo, mäpäs pääsin naimisiin ja te ette.
 
Ei mulla oo mitään halua mennä naimisiin. Mun mielestä se on turhaa, ja jos ero tulee niin sekin on sitten hankalampaa. En tiedä, ei oo mitään mielenkiintoa vaan.

+ koska oon sisimmältäni sen verran gay, niin vaikka nyt sattuiskin haluttamaan naimisiin, niin en suostuis ennen kuin avioliittolaki on tasa-arvoinen. Olisko vähän vittuilua lällätellä että hohoo, mäpäs pääsin naimisiin ja te ette.
ei avioero ole nykyään sen hankalempi kuin avoerokaan

eikä se ii-kirjain siinä loppujen lopuksi tee sitä suhdetta paremmaksi eikä huonommaksi
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
niimpä, vanha ämmä tekelehtii jokski poppiprinsessaksi

kannattais jättää tuommoset manööverit rihannoille
Laurassa ny ei just o vikaa. Toki voidaan kysästä, et mitä tommottinen akti tekee tangomarkkinoilla, mut sit voidaan kysyä, et mitvit Pet Shop Boys tekee PoriJazzeilla.

Mä aikanaan linkitin poppisprinsessa PritniSpiersin livemikkisaundia ketjuun. En laita toista kertaa, koska paska ei toisella kierroksella parane.

Ne pyöritelköön takamustaan ketkä osaa, voin toisinaan kattella kääntäen äänen pois päältä. Mut Lauralla taito yleensä piisaa tohon laulamiseenkin.
 
Siis mehän ei tuon ukkelin kanssa olla edes naimisissa,
en tiedä ollaanko menossakaan, mutta perkeles,
polttarit mie haluisin :D

Oisko ihan väärin huijata kavereita, että ollaan menossa naimisiin,
ja sitten kun on polttarit pidetty paljastais karun totuuden? :D
Jos menee esim kihloihin niin esipolttarit :D

Tai jos ei mene niin miltä ne tuntuis-polttarit :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
kahvikirahvi
Se yhdessä oleminen ja viihtyminenhän se on tärkeämpää kun sormukset ja nimet paperissa tai sama sukunimi.
Enkä oo edes vakuuttunut että muuttaisin kenenkään kanssa yhteen niin kauan kun puolikas asuu kotona.

Mutta voihan se mieli muuttua, en mä lapsiakaan halunnut. Sit halusinkin suurperheen. Ja nyt tuntuu siltä että riittää tuo yksikin. Naimisiin ei oo kyllä tehny mieli sitten tarhaiän jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Se yhdessä oleminen ja viihtyminenhän se on tärkeämpää kun sormukset ja nimet paperissa tai sama sukunimi.
Enkä oo edes vakuuttunut että muuttaisin kenenkään kanssa yhteen niin kauan kun puolikas asuu kotona.

Mutta voihan se mieli muuttua, en mä lapsiakaan halunnut. Sit halusinkin suurperheen. Ja nyt tuntuu siltä että riittää tuo yksikin. Naimisiin ei oo kyllä tehny mieli sitten tarhaiän jälkeen.
Monet varmaan ajattelee niitä perintöjuttuja yms.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä