Huomattavasti alle 100 vai mitä?No sepäs oliskin helpottanut huomattavasti
Huomattavasti alle 100 vai mitä?No sepäs oliskin helpottanut huomattavasti
Toisinaan juu.Alkoholilla on tunnetusti huono vaikutus muistiin.
Mää oon kiltti täti Myönnettäköön tosin, että tarkkailin sen hoipertelua 10min samalla ku poljin kuntopyörää Sitten ku kävi ilmeiseksi, ettei se pääse mihinkään ni menin apuun.Hienosti tehty
Ja öitä ruutis
Oppia ikä kaikki.:wave: mulle on! Ei oo ihan kivaa, kun ite on tällänen alle 50kg, ja sitten sellainen 100kg gorilla sammuu päälle :|
Tahi käydä punttisalilla useemmin :stick:Oppia ikä kaikki.
Ei kande pokailla satakiloisia gorilloja.
Valkkaa semmoisen, jonka jaksaa tyrkätä päältään pois. Niih.
Et sentäs kysynyt "miksi?"Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081577:Huomattavasti alle 100 vai mitä?
Onneksi nyt on kesä eikä talvi mutta onhan se mukavampi herätä jossain muualla kuin ulkonaMää oon kiltti täti Myönnettäköön tosin, että tarkkailin sen hoipertelua 10min samalla ku poljin kuntopyörää Sitten ku kävi ilmeiseksi, ettei se pääse mihinkään ni menin apuun.
Kyllä mä senkin jaksoin! Kyllä siinä aikansa meni, mutta sieltä pysty sillain kierimään pois altaOppia ikä kaikki.
Ei kande pokailla satakiloisia gorilloja.
Valkkaa semmoisen, jonka jaksaa tyrkätä päältään pois. Niih.
Nii, mut miks?Et sentäs kysynyt "miksi?"
No siks!Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081597:Nii, mut miks?
Ku haluut lastia naamalleko?No siks!
Mistä arvasit?Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081609:Ku haluut lastia naamalleko?
Nii, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta :vampire:Just kun mulla ois huomenna vapaapäivä, niin kaikki muut menee nukkumaan |O
Voi ei, jäänkö mä tänne sun kanssa nyt kaksistaan? Et ala sitä kyselyrumbaa!Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081611:Nii, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta :vampire:
Jaahs, jään siis yksin bilettään!Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081614:Kyl se taitaa olla nii, et mää vanha sairas majuri taidan mennä unimailmaan muutamaks tunniks
jaahs, jään siis yksin bilettään!
:saint:Jaahs, jään siis yksin bilettään!
Jeeee! En olekaan yksin!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30081623::saint:
Voi eiiikä! |O Ehkä se tuuletin on puhaltanut kaikki roskat sun nenään?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30081626:Mä olen joko jollekin allerginen tai sitten toi tuuletin on puhaltanut mun nenääni koko päivän niin, että nokka on ihan tukossa. ATSHIIIIIH!