Onneks mun ei tarvii teijän kanssa harrastaa seksiä kun siitä ei varmaan tulis yhtään mitään kun mä tykkään kaikesta mistä te ette tykkää
oonko mä haukkunut sitten? mäkin kerroin vaan sen mielipiteeni.Niin niin, mutta ei ole haukuttukaan ketään, joka on ollut eri mieltä. Kunhan vaan mielipiteitä kerrottu tässä.
Mie tykkään uida nakuna kuunvalossa opcorn:Onneks mun ei tarvii teijän kanssa harrastaa seksiä kun siitä ei varmaan tulis yhtään mitään kun mä tykkään kaikesta mistä te ette tykkää
Wtf. Et, enkä ole niin väittänytkäänoonko mä haukkunut sitten? mäkin kerroin vaan sen mielipiteeni.
Saako liittyä seuraan?Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081459:Mie tykkään uida nakuna kuunvalossa opcorn:
:Ono niimpä, mikä ite kullekki sopii
määki on varmaan ajan saatossa omaksu tietyn strategian ja jos kumppani olis ollu toisenlaisempi niin määki saattasin olla
otettaneen huomioon että oon ollu saman naisen kanssa kohta 30 vuotta eli koko aikuisikäni
mä en.Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081459:Mie tykkään uida nakuna kuunvalossa opcorn:
Jos uskallatSaako liittyä seuraan?
Mitäs muutakaan sitä kuunpaisteessa tekisi, kun ei silloin untakaan saa.Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081471:Jos uskallat
Mä ainakin nukun toisinaan laiturillaMitäs muutakaan sitä kuunpaisteessa tekisi, kun ei silloin untakaan saa.
sillä perällä ei ole liiemmin sääskie?Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081481:Mä ainakin nukun toisinaan laiturilla
Onhan siitä kätevä pulahtaa vilvottelemaan jos meinaa tulla kuuma. Ja samalla pelottelee varkaatkin huitsin nevadaan, jos siinä naku-uinnin jäljiltä nukkuu alasti.Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081481:Mä ainakin nukun toisinaan laiturilla
Kyl niitä sinnekin eksyysillä perällä ei ole liiemmin sääskie?
Tolla laiturilla olis Maj... siis Qué coñon vähän hankala nukkua.
käsvarret silmukan läpi niineiköön tuossa pysyneTolla laiturilla olis Maj... siis Qué coñon vähän hankala nukkua.
SammuneenaAlkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081481:Mä ainakin nukun toisinaan laiturilla
Mut rantakalliolla kyl vois koisataTolla laiturilla olis Maj... siis Qué coñon vähän hankala nukkua.
Mutta eihän tuo ole laituri.Tolla laiturilla olis Maj... siis Qué coñon vähän hankala nukkua.
no persetti, mikä ettei?Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30081506:Mut rantakalliolla kyl vois koinata
[video=youtube;oCaqcWpS7m4]https://www.youtube.com/watch?v=oCaqcWpS7m4[/video]
Kukas sitä ny sammuis?Sammuneena