no säähän sen hogasit
OMG! Mä just hokasin jotain! Nukkumasa ja joulupukkihan on sama henkilö!!! :attn:
Eiks ois ihan kivaa vaihtelua välillä antaa kasvohoitoja? :saint:mää en tuu koskaan naamalle, painan aina suoraan kohtuun saakka
ei ruutis sellasia ,se on vanhan kansan miehiä ja lasti lastataan pilluun ,sitä ei kuulemma voi tuhlata muualle.Eiks ois ihan kivaa vaihtelua välillä antaa kasvohoitoja? :saint:
Mä en edes haluaisi naamalle.mää en tuu koskaan naamalle, painan aina suoraan kohtuun saakka
noh, voisin harkita jos vastapuoli sitä pyytäis mutta ko sitä kiihottaa mun sisääntulo siinä määrin että se ei raski antaa mun tulla muualle kuin sisäänEiks ois ihan kivaa vaihtelua välillä antaa kasvohoitoja? :saint:
Ei edes suuhun? |Oei ruutis sellasia ,se on vanhan kansan miehiä ja lasti lastataan pilluun ,sitä ei kuulemma voi tuhlata muualle.
ootko koskaan saanut lastii naamalle? ei kannata tyrmätä ellei ole koskaan koittanut.Mä en edes haluaisi naamalle.
Parempi känsä kämmenessä, kuin kapalo kainalossa :attn:mää en tuu koskaan naamalle, painan aina suoraan kohtuun saakka
ei varmaan se sinnekkään kun pillu on sitä varten et pilluun se lasketaan.Ei edes suuhun? |O
En mutta en haluakaan saada.ootko koskaan saanut lastii naamalle? ei kannata tyrmätä ellei ole koskaan koittanut.
No se on jo saatu sitä ennen :attn:no sanokaapa leidit että moniko saa orkun siitä että mies tulee naamalle tai suuhun?
no mun mielestä joka kerta ei tarvii edes orkkua saada. mua kiihottaa ajatus siitä et mies tykkää tulla välillä muihinkin paikkoihin.no sanokaapa leidit että moniko saa orkun siitä että mies tulee naamalle tai suuhun?
ookkeino mun mielestä joka kerta ei tarvii edes orkkua saada. mua kiihottaa ajatus siitä et mies tykkää tulla välillä muihinkin paikkoihin.
jotku naiset saa monesti...No se on jo saatu sitä ennen :attn:
Niin saajotku naiset saa monesti...
Niin saa
No mut onneks meitä on monenlaista tallustajaa maailmassa ja kukin tykkää mistä tykkää.Turha toisia on lynkata jos tykkää tai ei tykkää saada niitä rojuja jonnekin.Jokainen kiihotuu mistä kiihoittuu ja se vissiin sallitaan jokaiselle.En tiedä miks osallistun tähän keskusteluun taas, mut kortsu on ihan jees, ei sotkeenu mitkään paikat Mut jos ei oo niin ei ainakaan mihinkään navan yläpuolelle on turha yrittääkään heittää rojuja, yök.
Eipä kai tässä oo ketään lynkattukaan?No mut onneks meitä on monenlaista tallustajaa maailmassa ja kukin tykkää mistä tykkää.Turha toisia on lynkata jos tykkää tai ei tykkää saada niitä rojuja jonnekin.Jokainen kiihotuu mistä kiihoittuu ja se vissiin sallitaan jokaiselle.
no ei pidä tarttua nyt yhteen sanaan,en tarkoittanut ihan kirjaimellisesti lynkkausta.Eipä kai tässä oo ketään lynkattukaan?
Ketäs mä ny lynkkasin?No mut onneks meitä on monenlaista tallustajaa maailmassa ja kukin tykkää mistä tykkää.Turha toisia on lynkata jos tykkää tai ei tykkää saada niitä rojuja jonnekin.Jokainen kiihotuu mistä kiihoittuu ja se vissiin sallitaan jokaiselle.
et ketään.Ketäs mä ny lynkkasin?
Niin niin, mutta ei ole haukuttukaan ketään, joka on ollut eri mieltä. Kunhan vaan mielipiteitä kerrottu tässä.no ei pidä tarttua nyt yhteen sanaan,en tarkoittanut ihan kirjaimellisesti lynkkausta.