The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Oho, mulle soitettiin rovaniemeltä yhestä työjutusta ja kehuttiin hakemusta, sekä käskettiin ottaa yhteyttä haastattelun merkeissä heti kun oon siellä päin. Ja kuulemma olis parempi jos muuttaisin ensin että pääsisin töihommiin. No joko saan irtisanoo vuokrasopparin ja laittaa asuntohakemukset vetämän? ÄÄ! Mitä teen? Soitanko heti työkkäriin ja kysyn että miten menee noi muuttoavustushommat ja semmoset? Apua, apua. IIK!
 
kahvikirahvi
katoppa pitkäkaulaa, Lappiin lähtö alakaa tosissaan häämöttelemään
Huisia. Dreams coming true. Kädetki tärisee, en tiiä mitä tekisin ekana, minne soitan. Mitä teen. Hyvät rehvit tulsosa, meen sinne tärisemään ja varmaan äänikin on innostuksesta varmaan jotain kamalaa kimitystä. DLmgnfhajdhnf gj<dägajgö ijhnaä njn jdafn lappi :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Inanna
Huisia. Dreams coming true. Kädetki tärisee, en tiiä mitä tekisin ekana, minne soitan. Mitä teen. Hyvät rehvit tulsosa, meen sinne tärisemään ja varmaan äänikin on innostuksesta varmaan jotain kamalaa kimitystä. DLmgnfhajdhnf gj<dägajgö ijhnaä njn jdafn lappi :heart:
Mahtavaa :D
Mä oon ihan täpinöissä sun puolesta!

Hengitä syvään, ota asia kerrallaan ja jos et tähän kykene niin senkus menet ja täriset ja hihkut :D
 
kahvikirahvi
Kumman haluat laittaa. Miehiä ei kiinnosta vaatteet vaan jokin muu. :whistle:
Hoho! :D tää mies sano että seksi ja parisuhde kiinnostaa vaan jos kolahtaa niin että taivaalliset sotajoukot soittaa torvia ja ilotulitusraketit räjähtelee taustalla :LOL: vaikka saattohan tuo valehdellakin.

Mut ei hitto, mähän oon niin fabulous bitch että saatan olla suuressa vaarassa :O
 
kahvikirahvi
Voihan ämpäri taas... onkohan se nyt vasta tajunnu mun hienouden kun koko ajan soi tai piipittää puhelin. Se viestiti äsken et eikö mua kiinnosta puhua sen kanssa kun oon "vaan äkkiä halunnu lopettaa puhelut kesken" kun se on soitellu. Joo, anteeks etten ehdi 24/7 viihdyttämääm kun on työnhakua, lapsenhoitoa ja palstailua kesken.
 
IhQ
|O|O|O

Nyt pitää välillä kehuakin miestä..otti lapset mukaan ja lähtivät kauppaan. Saan kuulemma nyt "rauhassa nukkua krapulaa pois" :D

On kyl ollu semmonen päivä että..en ees kovin paljoa juonut ja voi elämä mikä olo.
Vanhuus :O:kieh:
 
Yksi päiväää vieläää sitten alkaaaaa lomaaa!! Mustia pilviä ja vettäkin hieman ripsautteli. Nukuttaisi,illalla ei masa tullut kaluineen ja olin vielä 3aikaa hereillä ja kello soi 5.30 joten masa tulee varmaan ihan just,ennenaikojaan:kieh: oon kyllä ihan tööt kun en jaksa edes pesukonetta laittaa pyörimään.
 
mää en usko että sekasin juominen pahentaa rapulaa
Kyl se saattaa sen tehdä.

Sekaisin juodessa on joka tapauksessa suurempi riski, et tulee juotua enempi. Tai aineita jotka ei omalle masulle sovi.

Mulla ny ei enää aikoihin o tullu varsinaista kankkusta. Mikä on terveen merkki jos liikaottamisen jälkeen aamulla on pää pipi ja oksettaa.

Mulle yks saattaa olla liikaa. Vaik sinänsä saatan toisinaan ihan ongelmitta ottaa "sivistyneesti" yhden tai kaks iltakaljaa, tai vaik kakstoista, eikä sekään ole ongelma jos se jää siihen. Mut kun yks pullo pilsneriä saattaa olla se kipinä mikä avaa hanat. Ja ne sit saattaa olla auki kevyesti viikon. Sit ei puhuta kankkusesta, vaan kolmen vuorokauden vierotusoireista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä