Voi että miten mua nauratti laudat rannalla!

• Viestiketjun aloittaja "Veronica"
  • Ensimmäinen viesti
Mua ei kauheesti naurattais laudat rannalla.
Niissä voi olla vaikka nauloja mihin muksut satuttaa ittensä :|

Mitä tisseihin tulee, niin oon kyllä salaa suht tyytyväinen, että vielä parinkymmenen vuoden päästäkin mun tissien välissä on jotain muuta kun napa. :xmas:

Ja ihan vakavasti puhuen, jos säälii ja jopa halveksuu jotakuta TISSIEN koon takia, ei voi olla kaikki muumit laaksossa, näin kauniisti ja korrektisti ilmaisten.

Vähän sama kun säälisin, naureskelisin ja halveksuisin kaikkia kenellä ei oo vihreet silmät.
"Siis omg, näin tänään ostarilla sinisilmäsiä "naisia" vaikka kuinka paljon!
Miksei ne idiootit käytä väripiilareita!?
Siis antaa sinisen värin loistaa vaan eikä tajua että niille nauretaan :O
Ruskee silmäset vois käyttää vaikka aurinkolaseja, siis voi tsiisus mikä myötähäpee kun toiset antaa väärän väristen silmiensä näkyä ilman että ees tajuaa hävetä! HYI!"
:stick: nuokin multa löytyy :'(

mitähän muuta vikaa mussa on : / :D

ai niin hiukset tietenkin kun ne on tasaset, lapaluihin olevat suorat lötköt :D

• Tykkää
Reactions: kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30079199:
Noin pienet tissit, ei tuota voi sanoa edes naiseksi. Pakkasen piiskaama pulkannaru, kaksnelonen, kukkakeppi ja kehittymätön lapsihan tuo on. Säälittävää :(
Mä taidan sitten olla mies *kurkkaa varmuudeksi haaroväliin*.

Voi kunpa tuo aurinko taas alkaisi paistaa niin vois mennä rannalle bikeneissä hakeen säälikatseita |O :ashamed:

• Tykkää
Reactions: kepsis
Username
Tissien koko, malli ja muoto ovat täysin riippuvaisia kantajastaan.
Joillekin sopii pienet, ja joillekin isot.

Erilaisuus on seksikästä, ja kaikki yhtä seksikkäitä oli sitten pienet tai isot.

Juu, u. Kaikenkokoiset saa miehet innostumaan.

Tissien koko, malli ja muoto ovat täysin riippuvaisia kantajastaan.
Joillekin sopii pienet, ja joillekin isot.

Erilaisuus on seksikästä, ja kaikki yhtä seksikkäitä oli sitten pienet tai isot.

Juu, u. Kaikenkokoiset saa miehet innostumaan.
Se jo saa miehet innostumaan, kun tekee hyvää ruokaa ja katselee silmiin tuhmasti.

Ja se, kun on nainen ja on olemassa.

Username
Kyllä se on hyvä näin, erilaisia tissejä on paljon kivempi katsella kuin pelkkiä jättiläskitissejä.

Jos on isot tissit, niin parasta on kun ne eivät ole kasvatettu syömällä itsensä rapakuntoon.

Hyvää iltapäivänjatkoa.

Kyllä se on hyvä näin, erilaisia tissejä on paljon kivempi katsella kuin pelkkiä jättiläskitissejä.

Jos on isot tissit, niin parasta on kun ne eivät ole kasvatettu syömällä itsensä rapakuntoon.

Hyvää iltapäivänjatkoa.
Äläs nyt, olishan se paljon kivempi jos kaikki olis samasta laudasta höylättyjä :D
Ei tarvitsisi haukkua/arvostella ketään :)
Vaatteetkin voisi vielä olla samanlaisia kaikilla. Ja niden värit.

+kaikki muut jutut :D

Mutta sehän olisi tylsää elämää kun ei voisi vilkuilla toisia arvostelevasti ja tehdä kivoja aloituksia palstalle. :saint:

hämmentävää
Ja mä kun niin tykkään mun A-kupin tisseistä. Ennen rintojenpienennysleikkausta selkäsäryt oli sitä luokkaa että oksat pois.

oliko toi operatio sitten sukupuolenvaihdosleikkaus jos pienirintaiset luokitellaan miehiksi? Entä ne miehet joilla on "man boobsit"?

AS
Mä en muuten tajua tätä kuppikoko hommaa. Olen pienirintainen. Siis ihan oikeasti pienirintainen ja mulla on c- kupit. Että ei toi kuppikokokaan kerro ihan hirveästi tissien koosta.

Alkuperäinen kirjoittaja hämmentävää;30079567:
Ja mä kun niin tykkään mun A-kupin tisseistä. Ennen rintojenpienennysleikkausta selkäsäryt oli sitä luokkaa että oksat pois.

oliko toi operatio sitten sukupuolenvaihdosleikkaus jos pienirintaiset luokitellaan miehiksi? Entä ne miehet joilla on "man boobsit"?
Tervetuloa joukkoon pieneen :D

Miehet joilla on "manboobsit" on sitten varmaan naisia :D

Mä en muuten tajua tätä kuppikoko hommaa. Olen pienirintainen. Siis ihan oikeasti pienirintainen ja mulla on c- kupit. Että ei toi kuppikokokaan kerro ihan hirveästi tissien koosta.

Kaippa niissä malleissakin on eroja.

Kuinkahan minä muuten koskaan uskaltaisin astua johonkin liiviliikkeeseen esittelemään rintojani ja myyjän kanssa yhdessä pähkäileen kokoa.
Tiedä mitä myyjä ajattelisi : /

vierrass
Mä luulin että minulla on lupa olla nyt kesällä biksuissa uimarannalla, kun olen hoikka ja timmissä kunnossa. Ja miesten katseitakin olen kerännyt ihan kivasti ;) Ehkä ne onkin vaan tuijottaneet minua siksi, että eivät tiedä olenko mies vai nainen....kun eihän minulla ole kunnon tissejäkään.

vierrass
Kaippa niissä malleissakin on eroja.

Kuinkahan minä muuten koskaan uskaltaisin astua johonkin liiviliikkeeseen esittelemään rintojani ja myyjän kanssa yhdessä pähkäileen kokoa.
Tiedä mitä myyjä ajattelisi : /
Mä astelin joitan vuosia sitten anteeksi pyydelleen funky ladyyn, kun olin saanut lahjakortin sinne. Myyjälle sanoin, että tarvitsisin topatut liivit ja koko on AA ja sekään koko ei yleensä ole hyvä. Myyjä mittasi rinnan ympäryksen paidan päältä ja sekin oli ihan eri kuin mitä olin luullut. Sitten hän toi monia erilaisia liivejä minulle sovitettavaksi ja ne istui todella hyvin!! Ja oli oikein valinnan varaa. Koko ei ollutkaan AA vaan B. Ja minulla ei siis juurikaan ole rintoja. Oli sen verran hyvä kokemus, että ostan aina liivit sieltä.

• Tykkää
Reactions: famipala
Mä astelin joitan vuosia sitten anteeksi pyydelleen funky ladyyn, kun olin saanut lahjakortin sinne. Myyjälle sanoin, että tarvitsisin topatut liivit ja koko on AA ja sekään koko ei yleensä ole hyvä. Myyjä mittasi rinnan ympäryksen paidan päältä ja sekin oli ihan eri kuin mitä olin luullut. Sitten hän toi monia erilaisia liivejä minulle sovitettavaksi ja ne istui todella hyvin!! Ja oli oikein valinnan varaa. Koko ei ollutkaan AA vaan B. Ja minulla ei siis juurikaan ole rintoja. Oli sen verran hyvä kokemus, että ostan aina liivit sieltä.
Mä ostan yleensä jostain hennesistä, kappaalista, seppälästä, vapaa valinnastakin tms.
Ihan nättejä löytänyt ja edullisesti.
Joskus vois ihan muuten vaan käydä liiviliikkeessäkin :)

Yhteistyössä