The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei oo niin. Mutta mieluummin oon sitten kokonaan popsimatta kun syön nuita turhaan.

Mulla on teekausia, joskus tulee shoppailtua kaappi täyteen kaikkia ihania makuja ja melkein hörpittyäkin joka ilta, sitten taas mennään puoli vuotta pelkällä kahvilla. :)

Ne kaudet muuten ajottuu useimmiten syksylle. Villasukat ja tee, ihan paras yhdistelmä :p

Ja mikrotee on hirveintä ällötystä :D
Oon pyrkinyt mikron käytöstä kokonaan pois,
se on oikeesti hirmu turhan tuntunen kapistus.
Hieno piirre naisessa tuo teemäisyys (teennäisyys?) ja villasukittelu.

Loppuun, totta totta totta :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
|O perhana! Käyttäisit edes jotain virtuaalikortsua kun palstailet! Kuinkahan moni lapsi on oikeesti sun, kun tolleen ilman ehkäisyä kekkuloit täällä!?
koen, että koneen kääriminen kortsuun olisi aika vaivalloista :LOL:

Joo ei kyllä yhtään hajua kuinka moni on raskautunut minun takia täällä, varsinkin ne ihmiset on riskiryhmässä jotka on kehdannut privailla.

Pitäisiköhän minun laittaa joku varoitus profiiliin?
 
koen, että koneen kääriminen kortsuun olisi aika vaivalloista :LOL:

Joo ei kyllä yhtään hajua kuinka moni on raskautunut minun takia täällä, varsinkin ne ihmiset on riskiryhmässä jotka on kehdannut privailla.

Pitäisiköhän minun laittaa joku varoitus profiiliin?
Ehdottomasti, siis voi elämä, tuohon ikään mennessä ole oppinut vielä vastuullisen palstailun merkitystä! :O

Ja turha tulla nuriseen mitään "ei oo pelkästään miehen vastuulla" shittiä :stick:







:LOL:
 
Ehdottomasti, siis voi elämä, tuohon ikään mennessä ole oppinut vielä vastuullisen palstailun merkitystä! :O

Ja turha tulla nuriseen mitään "ei oo pelkästään miehen vastuulla" shittiä :stick:







:LOL:
Olen kyllä menossa vasektomiaan, jotta ilmeisesti disclamer on laitettava siihen asti :LOL:

Eli olenko jonkinlainen mies sankari kun käyn napsasemassa? koska silloinhan se on periaatteessa "miehen vastuulla" :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä