The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voihan *****.

Aattelin ensin, että on vähän tukkonen olo tuosta valvomisesta ja vähistä unista,
mutta taitaa se olla kesäflunssa mikä iskee päälle.

Kurkussa majailee kaktus ja pää on pumpattu täyteen heliumia...
En mie kyllä tällästä tilannut! |O
 
Panadolit on pyllystä,
minuun ne ei tehoa mitenkä päin.

Hunajatee vois olla pop. Ja inkivääri Strepsilsit.
No kun ei ole paljoa muita mitä voi popsia raskaana :/

Minä aloin juomaan taas enemmän teetä sen jälkeen kun ostin vedenkeittimen, en oikein välitä mikrotetusta vedestä / hellalla kestää vuoden ja tuntuu tuhlaukselta jos ottaa vaan kupillisen :D
 
No kun ei ole paljoa muita mitä voi popsia raskaana :/

Minä aloin juomaan taas enemmän teetä sen jälkeen kun ostin vedenkeittimen, en oikein välitä mikrotetusta vedestä / hellalla kestää vuoden ja tuntuu tuhlaukselta jos ottaa vaan kupillisen :D
Ei oo niin. Mutta mieluummin oon sitten kokonaan popsimatta kun syön nuita turhaan.

Mulla on teekausia, joskus tulee shoppailtua kaappi täyteen kaikkia ihania makuja ja melkein hörpittyäkin joka ilta, sitten taas mennään puoli vuotta pelkällä kahvilla. :)

Ne kaudet muuten ajottuu useimmiten syksylle. Villasukat ja tee, ihan paras yhdistelmä :p

Ja mikrotee on hirveintä ällötystä :D
Oon pyrkinyt mikron käytöstä kokonaan pois,
se on oikeesti hirmu turhan tuntunen kapistus.
 
kahvikirahvi
Joko mennään :p



Ei vaan, kakara pitää huolen siitä, että isi ei tee mitään isommin mikä vaatisi omatoimista viihdytystä pitempään kuin vartti kerrallaan :D
Siis kokonaisen vartinko se viihtyy itsekseen? Herranjestas, täällä menee max. viis minuuttia ja silläkin aikaa on teljettävä kissaa johonkin (esim. pyykkikoneeseen) tai tehtyä muita tuhmuuksia. Kateeks käy!
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä