ei ole kun en anna niin en saa. irlissä joskus ehkä joku onnekas voi saada jos hyvin käy....siis kuviahuutava vääryys mielestäni tämmöinen ahdasmielisyys :attn:
ei ole kun en anna niin en saa. irlissä joskus ehkä joku onnekas voi saada jos hyvin käy....siis kuviahuutava vääryys mielestäni tämmöinen ahdasmielisyys :attn:
:Osiitä puheenollen
Ei?pitäskö sun muuttaa ny jotain?
oisko ny sentään noin?ei ole kun en anna niin en saa. irlissä joskus ehkä joku onnekas voi saada jos hyvin käy....siis pill... kuviaa
Hyvä että edes vähänKoitin ensiavuksi föönata sen silti, kyllä se vähän autto. Mutta en jaksais lähteä suoristusrumbaan, jotenka saa jäädä nyt semipörröks :kieh:
:wave:ei nukuta mut pakko lähtee koittamaan kun pitää herätä 5,5h päästä. joten ötyjä:kiss:
sinähän sen tiiät....hups,tää olikin salaisuusoisko ny sentään noin?
Ei kannata, et ole vielä jaellut kuviaPitäis mennä nukkumaan..pitäis pitäis pitäis...|O
nappaan sut kainaloon niin mennää yhessä koska nyt mun on oikeesti mentävä,kello soi kohta!Pitäis mennä nukkumaan..pitäis pitäis pitäis...|O
ei muuten ole, sen avulla saa oikein rennot lähdöt unimaille.Mulla pärähtää kello yhdeksältä, joten vielä on aikaa riekkua :xmas:. Taitaa kyllä olla jo liian myöhäistä sille kaljalle, jonka unohdin ottaa silloin pari tuntia sitten.
Niin, mutta sitten on vielä hankalampi herätä aamulla töihin :xmas:ei muuten ole, sen avulla saa oikein rennot lähdöt unimaille.
Nooh, tuota,...miekin oon juonut kyl pikkasen... mut ei minuu kukaan käytä hyväksi.Älä syytä alkoholia :attn:
Olisko miehet vaan vietävissä tisseillä ja pepuilla
Eikä oleMulla pärähtää kello yhdeksältä, joten vielä on aikaa riekkua :xmas:. Taitaa kyllä olla jo liian myöhäistä sille kaljalle, jonka unohdin ottaa silloin pari tuntia sitten.
Ihan hetki viel, kömmin pian perässä..nappaan sut kainaloon niin mennää yhessä koska nyt mun on oikeesti mentävä,kello soi kohta!
Joten :wave: :kiss:
todista se vääräksi (minäkö yllyttäisin?)Niin, mutta sitten on vielä hankalampi herätä aamulla töihin :xmas:
ryybsVarsinainen Perseiden parvi tänä yönä
Ja ne kenellä on alkoholipitosta juomaa jemelissä,
on velvotettuja juomaan sitä munkin puolesta!
Nih!