Höpö höpö. En usko tätäkään.harmi vaan että mun pepussa ei ole mitään kuvattavaa,niin ankee se on mutta jos olis niin saisit sitä kyllä asetella
Höpö höpö. En usko tätäkään.harmi vaan että mun pepussa ei ole mitään kuvattavaa,niin ankee se on mutta jos olis niin saisit sitä kyllä asetella
:xmas:oonpas minä tänään harvinaisen jakorasia.
usiampi saanu nähä naaman
Joutuu lähtee suihkuunKuuma täälläkin! Mistä enää vähentää kun ei ole mistä vähentää?!?
Kastele uudestaanTukkakin unohtui sitten pyyhkeen sisään tässä junailussa, eikä sitä nyt jeesuskaan taltuta :kieh:
Enpä mäkään ole kuvaani jaellutMiun luukku ei oo kolahtanu kertaakaan..
Tai no, sen siitä saa ku on ite tän näkönen ettei kehtaa järkyttää muita.:ashamed:
Älä syytä alkoholia :attn:hiprakassa olevia miehiä hyväksikäytetään täällä, olen närkästynyt
ollaan :heart:...Olisko miehet vaan vietävissä tisseillä ja pepuilla
siitä puheenollenÄlä syytä alkoholia :attn:
Olisko miehet vaan vietävissä tisseillä ja pepuilla
kävin jo,ei auttanutAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078193:Joutuu lähtee suihkuun
Ei kyllä auttanut tosiaan. Taisi vaan pahentaa asiaa .kävin jo,ei auttanut
Koitin ensiavuksi föönata sen silti, kyllä se vähän autto. Mutta en jaksais lähteä suoristusrumbaan, jotenka saa jäädä nyt semipörröks :kieh:Kastele uudestaan
huutava vääryys mielestäni tämmöinen ahdasmielisyys :attn:ei munkaan luukku kolahda:'( mutta ihan ymmärrettävää kun mun tissi ja peppu kuvia ei jaeta muutakun joskus ehkä jollekin.
pitäskö sun muuttaa ny jotain?ei munkaan luukku kolahda:'( mutta ihan ymmärrettävää kun mun tissi ja peppu kuvia ei jaeta muutakun joskus ehkä jollekin.
Suora vastausollaan :heart: