Omg, ihan aikuisten oikeesti miusta tuntuu että nyt joudut näyttää kun kerta tommosta ilmotitOMG, mulla on ihan aikuisten oikeesti koneella yks "belfie"
Omg, ihan aikuisten oikeesti miusta tuntuu että nyt joudut näyttää kun kerta tommosta ilmotitOMG, mulla on ihan aikuisten oikeesti koneella yks "belfie"
Vähänkö oot ollu macho nää pari päivää!Booyaaaah...
Siitäs sait tyhmä reititin kun kettuilit. Pakotin sen toimimaan.
Kukaan ei varmaan huomannut edes poissoloani
vissiin puoli tuntia pelleilyä mitä ei ikinä saa takaisin. :snotty:
Olisko pippelijunan vuoro opcorn:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077594:tottakai
Nyt en muutes huijjaaHuijaat kuten tavallista! :stick:
Miehet :headwall:Pöh, mie puhun syömisestä ja sie jostakin muusta.
Dee Dee huomas! :attn: Tuli ikävä!Booyaaaah...
Mulla ei taida olla enää tallessa.OMG, mulla on ihan aikuisten oikeesti koneella yks "belfie"
Omillekaanpöh.. ei oo kyllä aikoihin menny enään reisille..
Koska teen tännään niin ei tartte huomenna kärventää kämppää kuumaksi uunillaMiks et voinut huomenna tehä ko tuun sinne? :attn:
Ei sitä nyt ihan näin julkisesti kehtoo jaella :snotty:Omg, ihan aikuisten oikeesti miusta tuntuu että nyt joudut näyttää kun kerta tommosta ilmotit
Hiukset lähti toissapäivänä pitäähän sitä levätä välillä riehuessakin.Vähänkö oot ollu macho nää pari päivää!
Ensin sai hiukset kovaa kyytiä, ja nyt reititin samalla mitalla
Sama vika.. Esittelin kyllä aikasemmin kesällä omaani ihan antaumuksella sähköyhtiön ukoille.. :ashamed: Nykyään muistanki laittaa kaihtimet kiinni ennen ku suihkun jälkeen alan ettii vaatekaapin alalaatikosta alkkareita...
Mul on kyl aika kompakti perävaunu, mutta ei se oo kaikkien silmille tarkoitettu :saint:
No muuten ois |OOlisko pippelijunan vuoro opcorn:
jospa ne tissi-ja pebajunat sais kumminkin tulla asemalle ensinOlisko pippelijunan vuoro opcorn:
Sä oot niin kiero!Dee Dee huomas! :attn: Tuli ikävä!
no niistä en puhunukkaanOmillekaan
Juu karhutkin vetää välillä puolukoita.Hiukset lähti toissapäivänä pitäähän sitä levätä välillä riehuessakin.
No onhan mulla Jormaan aika easy access :xmas:Mutta oletko sinkku vai parisuhteessa?
Ei ehdittyBooyaaaah...
Oppinut sisäsiistiksi :xmas:Omillekaan
Se on tuo lukemisen taito täällä palstalla monesti vähän niin ja näinNyt en muutes huijjaa
Ja sanoin et mulla on semmonen, en luvannut jakoon laittaa :xmas:
Tottakai huomattiinBooyaaaah...
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077678:Oppinut sisäsiistiksi :xmas:
ahaa, siis sinkkuNo onhan mulla Jormaan aika easy access :xmas: