No et kysynyt! :attn:MIKSI ette kertoneet mulle että ku tekee pizzarullia niin sitä täytettä EI SAA olla yhtäpaljon kuin normi pizzan päällä! |O
vielä ne on uunissa saas nähä mitä palluroita sieltä tulee..
No et kysynyt! :attn:MIKSI ette kertoneet mulle että ku tekee pizzarullia niin sitä täytettä EI SAA olla yhtäpaljon kuin normi pizzan päällä! |O
Olisit kilauttanut kaverille.MIKSI ette kertoneet mulle että ku tekee pizzarullia niin sitä täytettä EI SAA olla yhtäpaljon kuin normi pizzan päällä! |O
Kyllä se ainaki helpottaa..On mul vielä yks piirakka mut se ei vie nälkää.
Mä voin tulla sinne sun seurax.Miun pitää perustaa kilttien nurkka, tosin siellä voipi olla tylsempää ja yksinäisempää kun te kaikki ootte niin tommosia
Meinasin huomenna jottain muuta kuin ruuanlaittoaOlisit kilauttanut kaverille.
Miks et voinut huomenna tehä ko tuun sinne? :attn:
Jaa, jaa, enpä tiennytkään :saint:isoja pyllyjä
Persikkapyllyjä? :xmas:Mä voin tulla sinne sun seurax.
Juodaan vaikka limpparia tai mehua tai vissyä tai...
ja syödään hedelmiä
Kai sä laitat jotain suuhun pantavaa?Meinasin huomenna jottain muuta kuin ruuanlaittoa
niih, pitäis pysytellä intialaisessa ja kiinalaisessa sapuskassa.. mutta kun tykkään kokeilla aina mitä en oo aikasemmin tehä.mies! sen siitä saa kun alkaa tekemään urbaania apetta
pysy sieki maalaisruuissa niin mee reisille
Mie yritän nakertaa pistaasipähkinöitä,mutta ei sovi miun hermorakenteelle. Se pitää saada samantien suun täydeltä herkkuaNälkä...tekis mieli jotain herkkua..
Kiitos :heart:Mä voisin paistaa iltapalaks munakasta herkkisienillä ja sipulilla. Ja hitosti juustoa! Nam.
Ehkä se tylsä maalaisruoka on syy siihen että menee reisille..:saint:mies! sen siitä saa kun alkaa tekemään urbaania apetta
pysy sieki maalaisruuissa niin ei mee reisille
Täällä ei ole Jormaa näkynyt aikoihin :kieh:Ei näy täällä.
Usko minua nainen, en nytten muuta haluaisikkaanKai sä laitat jotain suuhun pantavaa?
Tervetuloa siis! Heti kun mun lapsi nukahtaa.Kiitos :heart:
et oo huolinu vierailuista?Täällä ei ole Jormaa näkynyt aikoihin :kieh:
No viehän se ainakin hetkeksi jonkun nälänOn mul vielä yks piirakka mut se ei vie nälkää.
Täällä kyllä aina välillä näkyy! Usein Tero ilmaantuu myös kuvioihin siinä vaiheessa, kun Jorma ottaa hupun pois päästä.Täällä ei ole Jormaa näkynyt aikoihin :kieh: