The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
No ny on taas ruokaa kaapissa. Ja mustikkamuffinsseja. Ja olutta.
Odottelen että velipoika tulis poikkeemaan, ja sitten lähemmä porukalla käymään mummia moikkaamassa :) Siivouspäivääkin yritän tässä vietellä, mitään en oo kyll vielä tehnyt. Paitsi pyykkiä pesin, pitäis kuivattaa vielä.
 
kahvikirahvi
Mulla on vaan Matti (kukkarossa). Höh.

Onpas jotenkin kiva fiilis tänään. Puolikas laitto jonkun mustavalkosen suomileffan pyörimään telkkarista, kävi lattialle makaamaan ja nyt näyttää siltä että jäbä tais simahtaa siihen :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Moro :)
Päiväkahveen aika.
Kävin kesälukemista ja alkosta juomista :) paketin postista, peevelin pakettiohjaus ei toiminut :(
Kohta kauppaan.
 
Jahas, tänään ei oo kerinny ku käyvä välillä kahvilla kotona.. ja kohta pittää taas mennä..

Meillä on pilvi kylässä, taitaa tulla kaverit ukkonen ja sade mukana. :)

Hyvin usein niistä neljääkymppiä lähestyvistä miehistä löytyy miun silmälle enemmän iloa ku oman ikäsistä.. Taijan olla jotenki omituinen :D
 
IhQ
Aiaiai..ei taija jalat kestää pyöräilyä vai mikähän taas..? Vajaa pari viikkoa menny ees taas työmatkan, mitähän tästä tulis, joku 2-2½km ja aamulla oli lonkka kipee ja nyt polvikin..
Hemmetti.

Tänään pidettiin juttutuokio sen työkkärin tyypin, ja parin tuon työpaikan ohjaajan kans..kesäloma alkaa parin päivän päästä, loppumispäivästä en oo ihan varma viel mutta samaan paikkaan tonne menen sit. Ootellaan mitä tietoa tulee sieltä koulusta, pääsenkö vai en..nuo uskovat että ekalta varasijalta pääsee melkoisen varmasti mutta pessimisti kun oon...
Ajokorttiakin mietin taas, sitäkin tuolla keskustelussa kannatettiin. Jo tän mahdollisen opiskelun ja sitten myöhemmin töiden kannalta..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Sama vika. On ollut jo 18 kesäsestä asti :D

oon miettinyt koska itse tulee siihen ikään, että se kuilu tasottuu?
Ettei oman ikäset vaikuta enää liian poikasilta?
Vielä ei siinä ainakaan olla...
Mie oon kans teinistä lähtien ollu kiinnostuneempi vanhemmista miehistä, oman ikäset pojat oli niin pentuja...tosin tuo oma turjake on minuu puolisen vuotta nuorempi mutta näytti sillon vanhemmalta kuin olikaan.
Nykysin sitten ite on niin vanha että nekin nuoret näyttää vanhemmilta ku ovatkaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä