pyöräilykypärä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras12345
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Murmur";30044078]Nyt pitäisi opetella käyttämään uudestaan, kun vauva alkaa olla jo iso ja pääsee pyörän myytiinkin. En ole moneen vuoteen pyöräillyt, mutta n. 10 vuotiaana jäi kypärän käyttö pois. Nyt haluan olla esimerkillinen lapselleni, joten pitää lähteä kypäräkaupoille..[/QUOTE]

Mitä järkeä näyttää esimerkkiä lapselle jos et itsekään usko kypärän tarpeellisuuteen? Kyllä must olis hyvä ensin itse uskoa siihen että kypärä on tarpeellinen ja käyttää sitä ja opettaa sitten sama lapsille. Lapsetkin varmaan lopettaa sen kypärän käytön heti kun huomaavat etteihän se ole mielestäsi oikeasti tarpeellinen.

Itse käytän aina kypärää ja toivon lastenikin niin tekevän.

4l9wl83ze2p.png

Joka ikinen kerta, samoin kuin mies ja lapsetkin. Meitä kumpaakaan ei miehen kanssa varmaan enää olisi, jos ei olisi ollut kypärää päässä onnettomuuksissa. Harrastetaan pyöräilyä molemmat, mutta ei ajeta kyllä edes kilsan matkaa kauppaan ilman kypärää.

Käytän aina pyöräillessä kypärää, vaikka olisi ihan lyhytkin matka. Olen tottunut käyttämään aina hevosen selässäkin kypärää niin se kypärä ei ole mulle mikään kynnyskysymys.