Ne tajuaa just sen kaikista tarpeellisimmanMäkin oon eilen ja tänää höpissy koiralle ja varmaan huomenna ja ylihuomennakin,mahtaako se edes tajuta mitään
Ne tajuaa just sen kaikista tarpeellisimmanMäkin oon eilen ja tänää höpissy koiralle ja varmaan huomenna ja ylihuomennakin,mahtaako se edes tajuta mitään
Toi hihnassa iltalenkillä ko tuut vastaan, niin mä lupaan pelätä ihanhirveesti.Tommonen Peto
Huomenna on työpäivä.Se on kuulkaas niiden vastuulla valvoa, jotka tahtovat tissejä . Yö on yö on yö! Nyt on vasta ilta.
[video=youtube;85ZfHymC-5o]http://www.youtube.com/watch?v=85ZfHymC-5o[/video]Se on kuulkaas niiden vastuulla valvoa, jotka tahtovat tissejä . Yö on yö on yö! Nyt on vasta ilta.
Ei yöjunatkaan lähde aikaisemmin sen takia, kun jollakin on töitä seuraavana päivänä :xmas:Huomenna on työpäivä.
Niin justEdes Man BooBseja?
Edes pari rintakarvaa?
Jotain?
Kansa vaatii tissejä |O
murrr.. :vampire:Ei yöjunatkaan lähde aikaisemmin sen takia, kun jollakin on töitä seuraavana päivänä :xmas:
Mutta osa niistä lähtee myöhemmin ja ovatten sitte aamujunia :xmas:Ei yöjunatkaan lähde aikaisemmin sen takia, kun jollakin on töitä seuraavana päivänä :xmas:
Vähän kuin mun säärikarvatEi tykkää vaimokaan.
Ärsyttävää vaan kun se kasvaa niin vauhdilla että pitäisi joka päivä olla ajelemassa.
Niinpä.Ne tajuaa just sen kaikista tarpeellisimman
Asiallista.. ArvostanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30075048:Nyt mä meen jalkapallon pariin.. Heipsistä :wave:
Juu, tissijuna voi toki olla myöhässä, ja lähteäkin vasta sanotaanko nyt vaikka aamuneljältä.Mutta osa niistä lähtee myöhemmin ja ovatten sitte aamujunia :xmas:
Lääh!!!:attn:TISSEJÄÄ!
Kiitos
no joskus on joutunukki tissijunaa oottelemaan aamuneljäänJuu, tissijuna voi toki olla myöhässä, ja lähteäkin vasta sanotaanko nyt vaikka aamuneljältä.
mie kans..Antaa olla sitten. On mulla omatkin tissit ja niillä voin leikkiä. :xmas: :snotty:
Juu, ei mulla edes oikeesti mitään tissejä ookaan :xmas:. Tai ainakaan ne ei näkyis kuvissa.Antaa olla sitten. On mulla omatkin tissit ja niillä voin leikkiä. :xmas: :snotty: