The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei kyl se on ihan hyvin :LOL:

Tuntuu vaan että yllättävän monet tuttavapiiristäkin on alkanut "suurperheileen".

Mulle on näissä enemmän kun riittävästi iloa :)
Minusta lapsien määrä on sinänsä "se ja sama". Se mikä minua häiritsee lapsen tekemisessä on se, jos yrittää perustella perheen kasvatusta sillä, että se yksi lapsi on jotenkin kärsivä jos sillä ei ole sisaruksia. Se on propagandaa.

Ei lisääntymiseen tarvitse mitään syitä, lisääntyä voi vaikka kuinka ilman että sitä yrittää oikeuttaa. kenenkään ei tarvitse lapsettomuutta tai suurperheyttä perustella. Hyvin harva kun osaa sitä perustella jos kukaan, niin etteikö jollakin olisi ongelmaa sen perustelun kanssa. Joten tehköön ihmiset niin kuin haluaa niin kauan kun eivät teoillaan muita vahingoita ja pystyy huolehtimaan seurauksista.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
kahvikirahvi
Sulla on vielä aikaa muuttaa monta kertaa mieltäsi :D
Naiseuteen vedoten pidätän tietenkin oikeuden muuttaa mieltäni. Mutta onhan tätä tullu paljon pohdittua, vaikka eihän tässä iässä vielä oo pakko, eikä välttämättä voikaan tehdä lopullisia päätöksiä. Ainakin nyt on elämä hyvää näin ja yks kiukkupersedemoni riittää.


Pitäisköhän varmuuden vuoks pitäytyä vaan naisissa niin ei tarttis pelätä "vatsatauteja" :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Naiseuteen vedoten pidätän tietenkin oikeuden muuttaa mieltäni. Mutta onhan tätä tullu paljon pohdittua, vaikka eihän tässä iässä vielä oo pakko, eikä välttämättä voikaan tehdä lopullisia päätöksiä. Ainakin nyt on elämä hyvää näin ja yks kiukkupersedemoni riittää.


Pitäisköhän varmuuden vuoks pitäytyä vaan naisissa niin ei tarttis pelätä "vatsatauteja" :LOL:
Harmi vaan, että bi on tunteidensa "uhri" siinä missä heterotkin, jolloin ei oikein voi vaan päättää että ei enää välitä toisesta sukupuolesta :D
 
Mulle\meille olis riittänyt se yksi,
mutta kun toinen tuli varotoimista huolimatta niin sai tulla.
En usko siihen että tuo likka olis "kärsinyt" yhtään tuli tätä kakkosta tai ei.

Parisuhteen "pelastukseksi" vauvan tekoa en jaksa ymmärtää.
Mutta ehkä mun ei tarvitsekaan, jokanen huolehtikoon omasta sikiämisestään.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja famipala
Se on oltava jos tällä ruholla meinaa flaksin käydä :D
Vaihdakko ruhosi mun naamavärkkiini?

Meinaan, et isostakin ruhosta mä pääsisin aikas äkkiä pienempään pöksykokoon. Mut koitas tehdä jotain tälle pärstävärkille.

Naisten iskemiseen on vaan kaks tapaa. Ne tarttee lyödä tainnoksiin tai puhua pyörryksiin. Niin kauan ko mulla turpavärkki toimii, ni suosin tota jälkimmäistä.

Tai sit olla hirveen komee ja omata niit harmaita karvoja. Mut ko ei o komee, ni harva tahtoo niit harmaantuvia/harvenevia karvojakaan kattella.
 
Vaihdakko ruhosi mun naamavärkkiini?

Meinaan, et isostakin ruhosta mä pääsisin aikas äkkiä pienempään pöksykokoon. Mut koitas tehdä jotain tälle pärstävärkille.

Naisten iskemiseen on vaan kaks tapaa. Ne tarttee lyödä tainnoksiin tai puhua pyörryksiin. Niin kauan ko mulla turpavärkki toimii, ni suosin tota jälkimmäistä.

Tai sit olla hirveen komee ja omata niit harmaita karvoja. Mut ko ei o komee, ni harva tahtoo niit harmaantuvia/harvenevia karvojakaan kattella.
ei tätä naamaakaan voi kehua :D Tavallaan tarkoitin koko settiä :D

Nuorempana oli ihan mukiin menevä :D
 
kahvikirahvi
Vaihdakko ruhosi mun naamavärkkiini?

Meinaan, et isostakin ruhosta mä pääsisin aikas äkkiä pienempään pöksykokoon. Mut koitas tehdä jotain tälle pärstävärkille.

Naisten iskemiseen on vaan kaks tapaa. Ne tarttee lyödä tainnoksiin tai puhua pyörryksiin. Niin kauan ko mulla turpavärkki toimii, ni suosin tota jälkimmäistä.

Tai sit olla hirveen komee ja omata niit harmaita karvoja. Mut ko ei o komee, ni harva tahtoo niit harmaantuvia/harvenevia karvojakaan kattella.
Anteeksi neiti, mutta tuoksuuko tämä liina kloroformille?
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja kepsis
Mutta fiksu aikuinenhan osaa pidättäytyä seksistä, sehän on tällä palstalla nähty ja todeksi havaittu juttu :rolleyes:
Pitäiskö mun kertoa?

(Ja taas, aina ko mä sanon näin niin ei pitäis)

Mulla on neljä lasta.
Jokainen heistä on tekemällä tehty ja hyvin toivottu. Esikoislikka oli yllätys, mutta iloinen semmoinen. Oitis ehkäisyn lopettamisen jälkeen tärppää, niin se on sit jo melko hyvää tuuria, tai lauantai- saunailtana kierron oikeena päivänä.

Viideskin vois olla, mut sitä pikkupoikaa meille ei suotu.

Pidättäytyä seksistä???

Parisuhteen parhaita puolia on suhteellisen säännöllinen seksi. Mitäs tota kiertelemään.
 
IhQ
Jaa, tänään ootte keskustelleet hiuksista..jospa tähän sitten vähän jälkijunassa (niinku mie aina) kommentois, että mie taistelen tälläkin hetkellä oman pehkon kans..leikata vai ei leikata, kas siinä pulma.
Luulin että haluan kasvattaa pitkät, pitkästä aikaa, mutta kun en jaksa odottaa ja toisekseen, näitten kans on jo nyt ihan helevetin kuuma. Eikä nykyhiukset oo ku jonnekin lapaluiden siihen alareunaan asti.
Sen lisäks nää on hirmu tylsät, mikä sopii tosin minuun muuten mutku tylsistyttää itteekin jo.
 
IhQ
Miesten hiukset...se on lähinnä joko tai, eli pitkät (ei nyt tarvi olla mikään metriletti ees) tai siili (riippuen että ko.miehelle sopii ko.tyyli) mut siltä väliltä..hmm.
No,lähinnä joko tai:ta oon vaan lähiaikoina ihaillut. :D Silmät ne silti tärkeimmät on, mitä ekana katsoo. Noin niinkuin ylipäätään, miehessä. Tai siis..jos nyt katselisin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä