Herkkumammaherkkumamma siellä, pitkästä aikaa sinuu "näkee"
Missäs sitä on luuhattu? :stick:
Herkkumammaherkkumamma siellä, pitkästä aikaa sinuu "näkee"
Eiks me jo sovittuettä mä noudan sut suoraan synnäriltä heti kun mukula on punnerrettu pihalle? Aiotko tehdä oharitJuhlikaa te vaan viidestoista päivä nii! :stick:
Minä luultavasti punkeen simmosta kolmen kilon pötkylää maailmaan niin jotta perse repeää, kun kun työ skoolaatte skumppaa ja tsihittelette vaan nii
Ehkä joskus toisteAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071882:
:OHiphei hutsut :flower:
Tuukko pyörän ritsille Mihin sut pitäis hakea?Miksei kukaan hae minuu|O
En ole nirso sen suhteen Raskaana tai ei, herkku nainen on herkku nainen.kepsukalla on fetissi raskaana olevia naisia kohtaan,ihan selvästi:attn:
Mie en millään pysty sinä päivänä lähtee hakemaan : /Miksei kukaan hae minuu|O
Vissiin reilun kuukauden tossa olin vuan poissa, ei sen isompaa syytä, en vaan tullut paikalleHerkkumamma
Missäs sitä on luuhattu? :stick:
No sinne minne nuo hutsut kokoontuu ja niiden sutenöörit....minähän en mikään hutsu ole:saint:Tuukko pyörän ritsille Mihin sut pitäis hakea?
Kaikki perseet ovat tasa-arvoisia :attn:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30072023::O
miun perse on arvokkaampi kuin hutsun |O
:stick:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30072030:Mie en millään pysty sinä päivänä lähtee hakemaan : /
En suinkaan, pitää vaan koittaa punkeeminen ajottaa aamupäivään et kerkiää keimeihin mukaanEiks me jo sovittuettä mä noudan sut suoraan synnäriltä heti kun mukula on punnerrettu pihalle? Aiotko tehdä oharit
Ei se varmaan ollut pistin, vaan joku munintauloke..ja kaikkien ötökkäkammoisten sankari hulmahti paikalle kikkurat kimpoillen :wave: ! On kuulkaas ihan voittajafiilis, kun sain tömäkästi taputtaa tervehdykset selkämyspuolelle semmoselle halavatun häijyn näköiselle siivekkäälle ällötysinhotuspörrääjäsurraajalle, jolla oli vielä perähutlarissaan semmonen valehtelematta kolmen sentin pitunen piikki :O |O!!
Erehtyi sitten sen ensimmäisen ja viimeisen kerran kurvailemaan torpan sisälle :kieh:...ja meijen seittemän vanha tuli totisena mua halaamaan ja sano: - Sä oot maailman rohkein äiti.
Siinä melko totisina heitettiin tömäkät hai faivit.
Mutta miettikää nyt - kolmen sentin pitunen piikki :O!!!! Siinä vois vissiin olla kerta pistoksella puol persamusta jupiterin kokosena :snotty: :O
No nyt on asennettaEn suinkaan, pitää vaan koittaa punkeeminen ajottaa aamupäivään et kerkiää keimeihin mukaan
Mitäs pieni perseen repeäminen siinä kohtaa haittaa,
kuhan pääsee ketjulaisten kans tsihhauttelemaan
Minoon elokuussa maantieteellisesti estynyt lähtemästä teiän kans ilakoimaan : /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30072042:Ja Myttynen allakoi päivän ylös myös |O
Mitäs tuhmailit nih.Vissiin reilun kuukauden tossa olin vuan poissa, ei sen isompaa syytä, en vaan tullut paikalle
Tosin täs olin kyl viikon bännissäkin
Maailmaan rohkein äiti :heart:...ja kaikkien ötökkäkammoisten sankari hulmahti paikalle kikkurat kimpoillen :wave: ! On kuulkaas ihan voittajafiilis, kun sain tömäkästi taputtaa tervehdykset selkämyspuolelle semmoselle halavatun häijyn näköiselle siivekkäälle ällötysinhotuspörrääjäsurraajalle, jolla oli vielä perähutlarissaan semmonen valehtelematta kolmen sentin pitunen piikki :O |O!!
Erehtyi sitten sen ensimmäisen ja viimeisen kerran kurvailemaan torpan sisälle :kieh:...ja meijen seittemän vanha tuli totisena mua halaamaan ja sano: - Sä oot maailman rohkein äiti.
Siinä melko totisina heitettiin tömäkät hai faivit.
Mutta miettikää nyt - kolmen sentin pitunen piikki :O!!!! Siinä vois vissiin olla kerta pistoksella puol persamusta jupiterin kokosena :snotty: :O
Pikkujoulut sit |OMinoon elokuussa maantieteellisesti estynyt lähtemästä teiän kans ilakoimaan : /
Piti sanoa ihan samaa,Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30072054:Maailmaan rohkein äiti :heart:.
Kuules, aivan sama mikä helekatin uloke olikaan mutta nyt se on eritoimimaton vehjekapistushäspäkkäEi se varmaan ollut pistin, vaan joku munintauloke