The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Aijaa, mä luulin että tänään oli ekat treffit silloin kun joku spurgu kävi häiriköimään teitä :ashamed:.
Ei sentään, semmosen kivan kitaramiehen kaa tapasin muutama viikko sitten ja saatoin tykästyä ehkä semisti, mut hieno nainen kun oon niin odottelen että herrasmies tekee seuraavan liikkeen ja ehdottelee jotain. Muumioidun varmaan odottaessa, ja nyt keksin syyttää tota kikkurapäätä :D


Eilen pyysin randomisti söpöä lähikaupan kassapoikaa kaljalle, ja tulin siihen tulokseen että se on niin ihku että voisin adoptoida sen.
 
Ei sentään, semmosen kivan kitaramiehen kaa tapasin muutama viikko sitten ja saatoin tykästyä ehkä semisti, mut hieno nainen kun oon niin odottelen että herrasmies tekee seuraavan liikkeen ja ehdottelee jotain. Muumioidun varmaan odottaessa, ja nyt keksin syyttää tota kikkurapäätä :D


Eilen pyysin randomisti söpöä lähikaupan kassapoikaa kaljalle, ja tulin siihen tulokseen että se on niin ihku että voisin adoptoida sen.
:LOL: "muumioidun"! Kitaramiehet on aina ihan omissa maailmoissaan kitaroinensa, ei ne älyä ottaa yhteyttä!

Oletpas sä rohkea, minen ikinä kehtais pyydellä kassapoikia kahville, oli ne miten söpöjä tahansa :ashamed:
 
kahvikirahvi
:LOL: "muumioidun"! Kitaramiehet on aina ihan omissa maailmoissaan kitaroinensa, ei ne älyä ottaa yhteyttä!

Oletpas sä rohkea, minen ikinä kehtais pyydellä kassapoikia kahville, oli ne miten söpöjä tahansa :ashamed:
Kyllä se yhteyttä pitää ja juttelee mukavia, muttako ei tajua pyytää.

En mäkään ikinä uskalla yleensä, mut toi oli niin kiva kun se kassalla juttelee aina niin pirteesti ja heittää jotain läppää. Vaikutti tosi kivalta tyypiltä niin ohimennen kysäsin, ja hämmästyin ko se suostu.
 
Kyllä se yhteyttä pitää ja juttelee mukavia, muttako ei tajua pyytää.

En mäkään ikinä uskalla yleensä, mut toi oli niin kiva kun se kassalla juttelee aina niin pirteesti ja heittää jotain läppää. Vaikutti tosi kivalta tyypiltä niin ohimennen kysäsin, ja hämmästyin ko se suostu.
Ei miehiltä mahdottomia pidä vaatia.

Tippaakin aktiivisempi olis kumminkin mielestäsi tyrkky tai härski.

Koitahan siin olla urosotus.
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
Huomenta muruset!

Me jäätiin jumiin tänne faijalle, auto on levällään pihalla ja täs saattaa pari päivää vierähtää... Käytiin eilen hakemassa kotoa lisä varustelua ja läppärin tietty :D
Eipä minua haittaa, ukko saa mennä faijan autolla töihin kunnes on corolla kasassa.
 
IhQ
Huomenta!

Täällä on vilauteltu pörröisiä asioita :O enkä tietenkään ollu paikalla.:(

Tinnitys jostain syystä tänä aamuna jotenkin vähän kovempana, piti laittaa luurit korville vähän laimentamaan sitä.
Onkohan flunssa tulossa kun korvat tuntuu tukkoisilta muutenkin ja kurkku myös.

Se naapuri on vissiin nyt aamupäivästä tulossa käymään, kattomaan meijän kissoja..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä