Aijaa, mä luulin että tänään oli ekat treffit silloin kun joku spurgu kävi häiriköimään teitä :ashamed:.Ai kolme vuorokautta treffeistä? Siit on kohta kolme viikkoa Tai ollaanhan me yhteyksissä oltu montakin kertaa, mut ei oo tullu kutsua. Höh.
Aijaa, mä luulin että tänään oli ekat treffit silloin kun joku spurgu kävi häiriköimään teitä :ashamed:.Ai kolme vuorokautta treffeistä? Siit on kohta kolme viikkoa Tai ollaanhan me yhteyksissä oltu montakin kertaa, mut ei oo tullu kutsua. Höh.
Mun söpö kaljamasuni on nähty.Mutta nyt on uudestitulemisen aika!
:stick: ensin ottaa puheeksi, muttei sitten näytäMun söpö kaljamasuni on nähty.
Söpöys on katsojan silmässä.
Mut ei tu toiste.
Ei sentään, semmosen kivan kitaramiehen kaa tapasin muutama viikko sitten ja saatoin tykästyä ehkä semisti, mut hieno nainen kun oon niin odottelen että herrasmies tekee seuraavan liikkeen ja ehdottelee jotain. Muumioidun varmaan odottaessa, ja nyt keksin syyttää tota kikkurapäätäAijaa, mä luulin että tänään oli ekat treffit silloin kun joku spurgu kävi häiriköimään teitä :ashamed:.
Tosi lyhyt =)Miten lyhyt on sopivan lyhyt? :xmas:
Kerran nähty on nähty.:stick: ensin ottaa puheeksi, muttei sitten näytä
"muumioidun"! Kitaramiehet on aina ihan omissa maailmoissaan kitaroinensa, ei ne älyä ottaa yhteyttä!Ei sentään, semmosen kivan kitaramiehen kaa tapasin muutama viikko sitten ja saatoin tykästyä ehkä semisti, mut hieno nainen kun oon niin odottelen että herrasmies tekee seuraavan liikkeen ja ehdottelee jotain. Muumioidun varmaan odottaessa, ja nyt keksin syyttää tota kikkurapäätä
Eilen pyysin randomisti söpöä lähikaupan kassapoikaa kaljalle, ja tulin siihen tulokseen että se on niin ihku että voisin adoptoida sen.
Millikone kouraan?Tosi lyhyt =)
Njoo, mää olin ehkä ajatellut semmosta missois joku malli. Muu kuin mallia rangaistusvankiMillikone kouraan?
Kerran nähty on nähty.
En ole mikään kookauppa, et tarjouksia on joka viikko.
Njoo, mää olin ehkä ajatellut semmosta missois joku malli. Muu kuin mallia rangaistusvanki
Ääh, enhän mää ees nää kuvia ku työpaikan koneessa on spämmifiltteri |O pitää kattoo huomenna kotona
HY!Meitsi taitaa painua nukkumaan. Töihin pitäisi raahautua huomenna. Tai siis tänään.
Öitä pörröt!
Kyllä se yhteyttä pitää ja juttelee mukavia, muttako ei tajua pyytää."muumioidun"! Kitaramiehet on aina ihan omissa maailmoissaan kitaroinensa, ei ne älyä ottaa yhteyttä!
Oletpas sä rohkea, minen ikinä kehtais pyydellä kassapoikia kahville, oli ne miten söpöjä tahansa :ashamed:
Ei miehiltä mahdottomia pidä vaatia.Kyllä se yhteyttä pitää ja juttelee mukavia, muttako ei tajua pyytää.
En mäkään ikinä uskalla yleensä, mut toi oli niin kiva kun se kassalla juttelee aina niin pirteesti ja heittää jotain läppää. Vaikutti tosi kivalta tyypiltä niin ohimennen kysäsin, ja hämmästyin ko se suostu.
Vaik mä olisin miten kiltillä päällä, niin mäen näe muuta vaihtoehtoa kuin DDRHY!
Sää tarttet nyt jonku lempinimen, hmm.
Dedis?
Rampsu?
Loiventavat ensin niin sitte ku meet sinne nurkkapaariin niin ootkin jo ihan hövelillä tuulellaLähikauppa aukeaa nyt.
Olutta myyvät vasta parin tunnin päästä.
Nurkkabaarikin aukenee parin tunnin päästä.
Siis haenko laatikollisen loiventavaa ja painun vasta sitten aamukahville vai päinvastoin?