Kuulostaa hyvältä .Uusia pottuja, voita ja maggaraa!
Täällä tehdään taikoja
Uusia pottuja, voita ja maggaraa!
|O taikoja!!! Taiotteko mulle ruokaa jääkaappiin, ettei tarvi kaupassa käydä? Ei jaksais :ashamed:Täällä tehdään taikoja
Ja pidetään yllä asiallista keskustelua päivän polttavista aiheista.*tähän semmoinen nyökyttelevä hymppä*
:stick: menet nyt reippaasti vaan kauppaan.|O taikoja!!! Taiotteko mulle ruokaa jääkaappiin, ettei tarvi kaupassa käydä? Ei jaksais :ashamed:
Äiteet :heart:.mää on kerenny äitimuoria moikkaamaan ja se paisto meille muikkuja
hiukanko oli hyviä
Muttakun olen röhnöttänyt koko päivän sohvalla niin on rumapäiväfiilis :ashamed:. Ettei sitten vaan kanssaihmiset pelästy. Enkä viitsis kauppaa varten meikatakaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30065362::stick: menet nyt reippaasti vaan kauppaan.
Verhoudut aurinkolasien taakse. Ja jos joku jää tuijottamaan muriset uhkaavasti :vampire:.Muttakun olen röhnöttänyt koko päivän sohvalla niin on rumapäiväfiilis :ashamed:. Ettei sitten vaan kanssaihmiset pelästy. Enkä viitsis kauppaa varten meikatakaan.
Ihan hyvä neuvo. Harmi vain etten omista aurinkolaseja. Ja minun uhkaava murina kuulostaa varmaan samalta kuin pienen koiranpennun vastaava.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30065385:Verhoudut aurinkolasien taakse. Ja jos joku jää tuijottamaan muriset uhkaavasti :vampire:.
kiesus... tuo mun riesa ei sentäs noin paha ollut. Tuo on muuten vähän noloa ja vaivaannuttavaa, jos on jonkun uuden tuttavuuden kanssa kahvilla, ja sitten siihen tuppaa joku sankari pervoilemaan!Riesasta tuli mieleen, et eilen tossa paikallisessa kun käytiin sen kassapojan kanssa niin siihen tuli joku vanha äijä kysymään saako se laulaa meille. Sanoin kohteliaasti että ei kiitos tällä kertaa, ja se jäi siihen jankuttamaan jotain. Koitettiin molemmat sanoa ihan nätisti ja asiallisesti että voisitko poistua kun meillä on tässä juttu kesken ja haluttais olla ihan rauhassa, sitten se alko huutamaan et meidän täytyy lähteä nussimaan johonkin hevonvitun puskaan ja äkkiä sitten panemaan ja kaikkea vastaavaa, sit se alko oikein pantomiimina demonstroimaan mitä meidän pitäis keskenämme tehdä ja oltiin molemmat vähän että mitä vittua nyt hermanni |O
Sit jouduin vähän töykeämmin sanomaan, onneksi sitten lhäti. Hyi visto.
Mää voin!Tuleeko joku selänpesijäksi, pitäis suihkuun painua hikisen päivän päätteeks
Joskus kattonut melkein yhden jakson ja joo, tuotahan se yksinkertaistettuna oli..En ole ko. ohjelmaa katsonut, mutta repeilin silti huolella
Feissarimokat Hurja remontti (Avautuminen)