Hyvä kun nukuit hyvinAamua. Jopas tuli nukuttua, jee. En ookkaan ikiaikoihin nukkunut pitkään
Hyvä kun nukuit hyvinAamua. Jopas tuli nukuttua, jee. En ookkaan ikiaikoihin nukkunut pitkään
Eihän sitä aina välttämättä huomaa mitä suusta pääseeHAH!
On vain yksi miesten mies ja se oon mieVois tuntua joo
Miehen voi tarkoittaa vain yhtä miestä mutta miesten montaa miestä
Vaan ajattelit sitten vaan muuten vaan laittaa kun muuten vaan tykkäät kappaleesta ja halusit vaan että mekin se kuunnellaan.Päivän piristys:
ja ei ole mikään sanantarkasti otettava vaan ihan vaan vaan vaan ja vielä kerran muuten vaan että vaan ihan hyvä biisi
Kake Randelin - Miesten Mies - YouTubeOn vain yksi miesten mies ja se oon mie
ööö.. jälkikäteen luettuna tuo näyttäis että tom of finland ois ton kirjoittanut mutta ei ole siitä kymysys täsä tapauksessa
Eihän ole pinnoitettu? :OHackman Handy ruostumatonta terästä oleva paistinpannu
teflonithan pikkuhiljaa siirtyy panusta sapuskaan ja ei hyväOn pinnoitettu, mut meillä on teräspannu myös ilman pinnoitusta.
kyllä me tiijetään minkä otat käteenJaha, jos veis pyykit ulos ja ottais sen imurin käteen
mitä löytyis kaapeista valmiiksi?Mitähän krapulamättöä sitä hakis kaupasta?
Ei mitään mitä tekis nyt mielimitä löytyis kaapeista valmiiksi?
no just, mutta siis pitäskö mausteita yms myöten tehä kauppalista?Ei mitään mitä tekis nyt mieli
Tuohonkin olisin voinu jottain kaksmielisyyksiä heitelly mutta sitähän en tee kun olen herrasMIES!Ei mitään mitä tekis nyt mieli
Tee tortilloja . Niin miekin teen , mutta miulla täytteenä pulled chiken, coleslaw missä paljon chiliä jne.Mitähän krapulamättöä sitä hakis kaupasta?
"pulled chiken" = elikkäs mitä? Paistetusta vai keitetystä kanasta? Molemmat kuullostaa hyvältä, paistettu vielä paremmaltaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30064903:Tee tortilloja . Niin miekin teen , mutta miulla täytteenä pulled chiken, coleslaw missä paljon chiliä jne.