The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Note to myself n:0 786729102:
feta+pekoni kuullostaa hyvältä yhdistelmältä mutta molemmisssa on ihan saatanasti SUOLAA!


Ihan hyviä mutta saatanan suolasia näistä tuli :D Tuorejuuston kans olis pekonit menny ihan hyvin tämmösissä rullissa.
 
Mutta tää "arabileipä" oli just hyvä tämmösiin, noin puolet ohkasempi melkein kuin ohkaisin lapinrieska. Maku, no vehnä+vesi luultavasti pääraaka-aineet niin maistui ihan sellaiselle- eli ihan hyvälle.
Viis tommosta ison rieskan kokosta lättystä makso peräti 89 senttiä niin ajattelin kokkeilla vaikka olikin niin iso taloudellinen riski :D
Toivottavasti löytyy jatkossakin sieltä näitä.
 
Mutta tää "arabileipä" oli just hyvä tämmösiin, noin puolet ohkasempi melkein kuin ohkaisin lapinrieska. Maku, no vehnä+vesi luultavasti pääraaka-aineet niin maistui ihan sellaiselle- eli ihan hyvälle.
Viis tommosta ison rieskan kokosta lättystä makso peräti 89 senttiä niin ajattelin kokkeilla vaikka olikin niin iso taloudellinen riski :D
Toivottavasti löytyy jatkossakin sieltä näitä.
oot oikiassa, Lapissa paistetaan ihan liian paksut rieskat

etelämpänä ne on ohkasempia
 
:O

Pekonia voi tehdä muutenkin kuin käristää se pannulla, se antaa moneen ruokaan hyvää makua. Ei siis pääraakaaineena vaan vähänkuin mausteena.

Olen varma että söisit pekonia esim mun tekemien kalapihvien/pullien muodossa.
(esim)
En usko et söisin vaikka olis missä muodossa. Kalan sitäpaitsi syön kalana enkä missään pihvimuodossa. Oksennus raktion oon pekonista saanut ja se ei kauheen kivaa ollu.
 
En usko et söisin vaikka olis missä muodossa. Kalan sitäpaitsi syön kalana enkä missään pihvimuodossa. Oksennus raktion oon pekonista saanut ja se ei kauheen kivaa ollu.
söisippä :)
Aina ei saa pyyvetyistä kaloista semmosia mukavia 200-400g fileitä niin esim pilkki silppuahvenista just pullia/pihvejä tai kalakukkoon.
Kukaan ei jaksa paistella 7g fileitä :D

Jos et ole ikinä kokeillut kalaa muussa muodossa kuin ihan naturell niin pyytäisin että joskus kokeilisit, voisit yllättyä. Mutta ÄLÄ osta semmosia kauapasta koska ne on ihan kauheita.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä