vaimolla on lapsille muuta ohjelmaa eikä niillä muutenkaan taho kullua aika mun synnyinseuduilla eli tekoselekosillaonks se ruutis joku miesten reissu vai miksei perhe lähe messiin?
Niin iski :Oväsy iski
ei tullut hajua...onneksPrööt.
No tuota en ole kuullut käytettävän kuin Sodankylästä.kyllä mies! olit jälillä, selekonen on justiin niinkun sanot ja tekoselekonen on se erämaa missä sun isäs on polokenu sun äitis tiineeksi sillon kun sua tehtiin
mutta eipä mittään, äitin velipoika soitti ja sano että saan olla mummolassa yötä mutta jouvvun möyröttämmään ihan yksin kun kukaan muu ei ole paikalla
se paikka on 50km maalikyliltä että on aikas rauhallinen lauantai-ilta luppeissa
eiköön tuo lie ihan ylleinen sana pohjosessa?No tuota en ole kuullut käytettävän kuin Sodankylästä.
Kyllä ja aina sillä tarkoitetaan Sodankylää?eiköön tuo lie ihan ylleinen sana pohjosessa?
Niin on. Mä vetäsen vielä jätskiä naamaan.Miten tylsää. Tsih. Pakko laittaa kohta nukkumaan. Angstipröötprööt.
Kyllä ja aina sillä tarkoitetaan Sodankylää?
Niin mie oon aina luullu
Tosin eihän sielä muuta ole roin jälkeen kuin sodis, ivalo ja inari
Mää en syö herkkuja nyt niin saan sit nautiskella toivottavasti hyvistä ruuista ja varsinkin kakuista yms viiikonloppuna. mulla vaan se et yleensä noi juhlaruuat on sellasia ihme härppäkkeitä niin ei välttämättä men eihan mulle. Mut kai siellä luulis olevan ihan tavis ruokaa kans ainakin mitä muihin sukupippaloihin on aina tehty. tai sit meen lasten lihapulla pöytään jos siellä on joku sellanenNiin on. Mä vetäsen vielä jätskiä naamaan.
En ole nyt tyytyväinen. Missä kaikki on? Kenelle angstaan? Höh.
Onneksi viikon viimeinen herätys häämöttää
no niimpä, sitte olis 4vk LOMAAAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30060326:Onneksi viikon viimeinen herätys häämöttää
Miun pitää kärvistellä vielä muutama viikko.no niimpä, sitte olis 4vk LOMAA
Mun vielä 6päivääAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30060349:Miun pitää kärvistellä vielä muutama viikko.