The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Joo siis ei mitään vikaa noissa tyttöjen valinnoissa, kelpaa äidillekin, huvittaa vaan kuunnella kun esikoinen vetää niin sydämensä pohjasta booh-kahia tai Frontside ollieta...puhumattakaan Kuka sen opettaa-biisistä :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30059894:
Meilläkin on pari Robin-fania, löytyy Robin kengätkin (eripari tennarit) :D Mitä äiti ei lastensa vuoksi tekis... Oltiin tossa taannoin kattomassa Robinia, onhan se ihan menevää musiikkia, löytyy myös mun juoksusoittolistalta pari biisiä.. :)
mäkin voisin mennä katsoo Robbaria jos olis joku pikkukaveri mukana et muka sit sen seurana olisi vaikka oikeesti tykkäisin itekin nähdä:D
 
Riippuen missä välissä vauva poksahtaa maailmaan,
mulla olis tarkotus elokuussa mennä Kaijaa katsomaan tuohon läheiselle tanssilavalle :D
Vähän kyllä on semmonen kutina et ei onnistu, oli muistaakseni samana viikonloppuna mihin osu LA...

Nyt on massu täys maailman parasta (vaikka ite sanonkin) raparperipaistosta ja Jamie Oliverin ohjeella tehtyä vaniljakastiketta :p

Uhh, ei jaksais mitään mut pakko olis auto vielä pakata.
Likka oli niin väsy et nukahti jo tunti sitten soffalle, toivottavasti ei yötä vasten nouse viel kukkumaan.
 
Pitäs aktivoitua mutta taas on perse kasvattanut juuret sohvaan. Aktivoiduin sen verran että delegoin imuroinnin ja siivouksen tytölle kun hänellä on vapaapäivä huomenna. Itse katoan viikonlopuksi savoon juoruilemaan lapsuudenystävien kanssa
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Inanna
EEikun keikun ei ollutkaan! Kaijahan on heti elokuun eka vkl!
YAY! En mä viel sillon poksahda, enhän :p

Anna Abreu tais olla sillon puoli välis kuuta.
Erin ja Jenni Vartiainen oli kesäkuussa, molempia olis tehnyt mieli mennä katsoon mut jäi sitten välistä. Ja Wanaja Festivaleille himottais mennä, on ollut vähän niinkun perinne, mutta meillä osuu Ti-Ti Talo reissu samalle viikonlopulle.

Ehkä sitten ens kesänä!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä