leopardikuosi 30+ naisella.. hottista vai säälittävää?

• Viestiketjun aloittaja "pähkinä"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Riippuu miltä se näyttää sulla. Kyllä mä voisin laittaa jotain leopardikuosillista, enkä kokis olevani säälittävä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Peyote
Riippuu mitä siihen yhdistää ja omasta tyylistä ja olemukselta.

Sehän on perinteisesti ollut vähän semmonen kypsempien rouvien juttu, joten jos sitä käyttää, se pitäs saada näyttämään raikkaalta ja nuorekkaalta. Sen kaa ei ehkä kannata yhdistää jotain suttuista matamimeikkiä.

se vähän riippuu . jos on päästä varpaisiin samaa pantterikuosia (eli näyttää 80-luvun jumppavideosta karanneelta tai Leena Heffneriltä!) niin metsään meni ...
esim. itselläni on usein leokuvioitu, lyhyhihainen pusero mustan kellohameen tai tummansinisten farkkujen sekä mustien avokkaiden kanssa

Viimeksi muokattu:
Peyote
Jos sen saa näyttämään maanläheiseltä tai modernilta niin se on hyvä. Se on vaan kuvio, ei se kuvio siitä kamalaa tee, vaan se tyyli mikä siihen mielikuvissa yhdistyy. Se sellanen hullu kissatäti tyyli, vältä sitä. :D

vieras*
[QUOTE="pähkinä";30058994]Rollaattori 30- naisella.. hottista vai säälittävää?[/QUOTE]

Onko leopradikuosi sinulle jonkinlainen pakollinen apuvälinen vai miksi vertaat sitä rollaattoriin?

"hanne"
Leopardi- ja muutkin eläinkuosit ovat todellakin mauttomuuden top tenissä kaikki. Ihan riippumatta niitä käyttävän iästä. En ole koskaan nähnyt yhtään tyylikästä eläinkuosillista ratkaisua, enkä itse käyttäisi edes aseella uhattuna.

Korjataas vielä sen verran, etten mä eläinkuoseja tyylikkäiksi koe. Mä voin pukeutua leoparditoppiini kun menen kinkympiin bileisiin tai ihan vaan kotipihalla miehen iloksi.

Mut ei normibaariin tai minnekään juhliin, ei.

Yhteistyössä