:hug: - kärvistelykumppani, I can so hear you!mulla on tota samaa paitsi että mulla ei oo miestä...
:hug: - kärvistelykumppani, I can so hear you!mulla on tota samaa paitsi että mulla ei oo miestä...
mut tykkään enempi horny sanastaDirty sanalla on ainakin 2 eri merkitystä.
Mie tykkeen puhhuu savvoo . En siis välitä dirtyistä enkä horneista.mut tykkään enempi horny sanasta
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056847:Mie tykkään puhhuu savvoo . En siis välitä dirtyistä enkä horneista.
Kyl seki sopii.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056847:Mie tykkeen puhhuu savvoo . En siis välitä dirtyistä enkä horneista.
Näitä etelän ihmisiä on joskus oikein kiva hauskuuttaa murteella. Monet makeat naurut saatu.ymmärrän savvoo hyvin kun oon itehhi sutteettisavolaenen
että ei muutako siitä vaan
Mä olen tottunut moneen murteeseen. Niitä löytyy läheisistä ja suvusta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056882:Näitä etelän ihmisiä on joskus oikein kiva hauskuuttaa murteella. Monet makeat naurut saatu.
Kauniita unosia bootylicious :kiss:Mie lähen nukkumaan nyt, aamulla sit suihkuun Sujahdan peppuineni tonne lakanoihin.
Öitä ja unia kaikille!! :kiss:
Isojen poikien kertomaa:
"Mistä tunnistaa oikein hienon naisen?"
- Ei koskaan puhu k***i suussa.
Häpeän, että tuommoisenkin muistan.
tosi onAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056882:Näitä etelän ihmisiä on joskus oikein kiva hauskuuttaa murteella. Monet makeat naurut saatu.
Mistä laukusta sie puhut?Hei,kertokaa nyt vielä että mitä sinne laukkuun kuuluu nyt sit laittaa kun eihän se mikään iso laukku ole...En mää tiedä sitäkään
Karpalet muovipullo - Tuotteet - AlkoHei,kertokaa nyt vielä että mitä sinne laukkuun kuuluu nyt sit laittaa kun eihän se mikään iso laukku ole...En mää tiedä sitäkään
Mie saatan innostua viäntämään muutaman ilojuoman jälkeen . Rinsessan kanssa törmättiin juhannuksen alla Kuopion poikaan :xmas:.Mä olen tottunut moneen murteeseen. Niitä löytyy läheisistä ja suvusta.
Ai sinne hääjuhliinko? No nessut tietty, kun sitä herkistyy kuitenkin, vaikka kovana päättää ettei...Ja sitten huultapunaa tai -kiiltoa. Varuiksi ainakin taksirahan verran ja pikkasen päälle. Ja kossumatti ja kortsuja.Hei,kertokaa nyt vielä että mitä sinne laukkuun kuuluu nyt sit laittaa kun eihän se mikään iso laukku ole...En mää tiedä sitäkään
Ai että, teillä on ollu haaskaa . Kuopijjjolaaset ossaa sen hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056928:Mie saatan innostua viäntämään muutaman ilojuoman jäljeen . Rinsessan kanssa törmättiin juhannuksen alla Kuopion poikaan :xmas:.
Ehkä kotiavaimet.... mutta isolla ehkälläAi sinne hääjuhliinko? No nessut tietty, kun sitä herkistyy kuitenkin, vaikka kovana päättää ettei...Ja sitten huultapunaa tai -kiiltoa. Varuiksi ainakin taksirahan verran ja pikkasen päälle. Ja kossumatti ja kortsuja.
Eiköhän noilla irtoo juhlat !
Ja on aika tarttuvaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056928:Mie saatan innostua viäntämään muutaman ilojuoman jälkeen . Rinsessan kanssa törmättiin juhannuksen alla Kuopion poikaan :xmas:.
Lähdemme uudestaan juomien valvontakierrokselle. Kuka uskaltaa lähteä matkaan mukaan :xmas:.Ai että, teillä on ollu haaskaa . Kuopijjjolaaset ossaa sen hyvin.
Ai niin Siitä minkä la otan sinne häihin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056918:Mistä laukusta sie puhut?
Jos pystyy puhumaan k****i suussa on kyseessä onnettoman pieni :saint:.Isojen poikien kertomaa:
"Mistä tunnistaa oikein hienon naisen?"
- Ei koskaan puhu k***i suussa.
Häpeän, että tuommoisenkin muistan.
Tarvittava kosmetiikka, vaihtovaatteita jos vaikka sattuu tarviimaan. Esim. alkkarit.Hei,kertokaa nyt vielä että mitä sinne laukkuun kuuluu nyt sit laittaa kun eihän se mikään iso laukku ole...En mää tiedä sitäkään