Pelottaako teitä koskaan, että mies vaihtaa nuorempaan?

  • Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti
Jos alkaisin tuollaista pelätä mulla oisi kaikki muut asiat niin hyvin että pitää tyhjästä repiä huolenaiheita. Mietitään sitten uudestaan jos sattuu näin käymään
 
Keski-ikäinen vaimo
Ei pelota. Ei se kuitenkaan parempaa naista löydä, ja tietää itsekin sen.

Naisen nuoruus kiihottaa lähinnä sängyssä, mutta sitten kun pitäisi rakentaa elämää niin kyllä mieheltä menisi välittömästi hermo jos nuorikko meikkaisi joka paikkaan lähtiessä, käyttäisi tuhottomasti aikaa fitness-juttuihin tai olisi muuten vaan kanamainen. Ei sellainen pärjäisi mieheni kanssa sekuntiakaan. Joten miehelleni ei jää muita vaihtoehtoja kuin munlainen nainen, ja kun sillä sellainen jo on, niin miksi vaihtaa.
 
hja
Eiköhän jokainen mies ole testannut nuorta naista jossain vaiheessa elämää ;)
Miten niin? Ei esim. 30 vuotta täyttänyt neitsytmies ole läheskään ainutlaatuinen ilmiö. Ja sitten jos vaikka sen jälkeen 35-vuotiaana rupeaa suhteeseen itseään 5 vuotta vanhemman naisen kanssa, niin jää kyllä nuoret naiset kokeilematta.

Jostain olen myös tainnut lukea sen prosenttiosuuden, kuinka moni ihminen ei koskaan harrasta seksiä kenenkään kanssa elämänsä aikana.
 
Miten niin? Ei esim. 30 vuotta täyttänyt neitsytmies ole läheskään ainutlaatuinen ilmiö. Ja sitten jos vaikka sen jälkeen 35-vuotiaana rupeaa suhteeseen itseään 5 vuotta vanhemman naisen kanssa, niin jää kyllä nuoret naiset kokeilematta.

Jostain olen myös tainnut lukea sen prosenttiosuuden, kuinka moni ihminen ei koskaan harrasta seksiä kenenkään kanssa elämänsä aikana.
Okei, olkoon poikkeuksia sitten joukossa :|
 
nelikymppinen nainen
Kyllähän se aina joskus mielessä käy... Itselle kun on vähän kilojakin kertynyt, mutta mies kun tuollainen himokuntoilija, niin on edelleen nelikymppisenäkin kropaltaan kuin kaksvitonen...
 
Ei. Vaikka en mä sitä kiellä, etteikö mulla olis ne omat heikot hetkeni yhdistettynä liian vilkkaaseen mielikuvitukseen :snotty: mutta jos toi ois halunnu vaihtaa ja lähteä, niin ihan varmasti ois sen tehnyt jo.

Ja jos nyt tai myöhemmin on lähteäkseen, niin sitten on. En mä voi häntä pakottaa tahtomaan olemaan mun kanssa. Tietää kyllä missä ulko- ovi on, jos niin pistelee...
 
Miksi pelkäisin moista? Ja miksi ylipäänsä eläisin pelossa? Pelon aiheitahan on maailma täynnä... sitä voi ottaa vaikka millaisen aiheen jota pelätä ja surra. Olen päättänyt elää elämäni tyytyväisenä ja valmiina vastaanottamaan asiat sellaisina kun ne eteen tulevat. Ja silloin kun ne eteen tulevat. Kieltäydyn elämästä pelossa ja surren asioita, joita ehkä voi sattua..
 
No en sitten tiedä minkä ikäinen se voisi olla... Mutta jos vaikka sellaista olisi tapahtunut tulevaisuudessa, niin mitäs sitten. Tiedän ainakin sen verran, ettei häntä mitään muuta kiinnosta kun perhe joka on tässä ja nyt. Miksi pitäisi sellaista ajatella? Miksi ko asiaa niin pelottava? En edes ikinä ajatellut sellaista, enkä ikinä edes vitsi ajatella.
 
No jaa
Alkuperäinen kirjoittaja Keski-ikäinen vaimo;30056240:
Ei pelota. Ei se kuitenkaan parempaa naista löydä, ja tietää itsekin sen.

Naisen nuoruus kiihottaa lähinnä sängyssä, mutta sitten kun pitäisi rakentaa elämää niin kyllä mieheltä menisi välittömästi hermo jos nuorikko meikkaisi joka paikkaan lähtiessä, käyttäisi tuhottomasti aikaa fitness-juttuihin tai olisi muuten vaan kanamainen. Ei sellainen pärjäisi mieheni kanssa sekuntiakaan. Joten miehelleni ei jää muita vaihtoehtoja kuin munlainen nainen, ja kun sillä sellainen jo on, niin miksi vaihtaa.
Miksi oletat että nuoret naiset olis tuollaisia? Itse en esim. 20v:nä meikannut juuri koskaan, ainut mikä kiinnosti oli luonto ja metsästys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keski-ikäinen vaimo;30056240:
Ei pelota. Ei se kuitenkaan parempaa naista löydä, ja tietää itsekin sen.

Naisen nuoruus kiihottaa lähinnä sängyssä, mutta sitten kun pitäisi rakentaa elämää niin kyllä mieheltä menisi välittömästi hermo jos nuorikko meikkaisi joka paikkaan lähtiessä, käyttäisi tuhottomasti aikaa fitness-juttuihin tai olisi muuten vaan kanamainen. Ei sellainen pärjäisi mieheni kanssa sekuntiakaan. Joten miehelleni ei jää muita vaihtoehtoja kuin munlainen nainen, ja kun sillä sellainen jo on, niin miksi vaihtaa.
Miksi nainen ei voi meikata tai harrasta fitnestä? Mun mies ainakin tykkäisi...
 
"kati"
Koska mieheni on melko rehellinen, ja näen heti hänen silmistään jos hän valehtelee tai välttelee jotain.

Lisäksi rakastan häntä, ja haluan hänen parastaan. Jos en riitä hänelle, antaisin hänen vaan mennä ja olla onnellinen jonkun kauniin nuoren naisen kanssa :)

Olen lisäksi aika kaunis (myös omasta mielestä), eli minulla on ok itsetunto. Jos mies lähtis pois luotani, tiedän että en jäis yksinäiseksi, uusi mies (jopa komeampi/mukavampi) löytyisi minulle aika helposti :)

Olenkin ehkä aika vapaa sielu, en halua kahlita toista, jos kanssani olisi kauheaa ja sietämätöntä. Meillä on kyllä lapsia, niin toivon että riitän, lasten vuoksi, että heillä olisi aina oma isä kotona pitämässä huolta :)

Mutta kannattaa ehkä hoitaa itseä, meikata, hemmotella itseä, jotta itselle tulee hyvä ja itsevarma olo, jos pelottaa että miehesi ei enää halua sinua? Tärkeintä on rakastaa itseäsi :)
 
ikiuni
Alkuperäinen kirjoittaja Keski-ikäinen vaimo;30056240:
Ei pelota. Ei se kuitenkaan parempaa naista löydä, ja tietää itsekin sen.

Naisen nuoruus kiihottaa lähinnä sängyssä, mutta sitten kun pitäisi rakentaa elämää niin kyllä mieheltä menisi välittömästi hermo jos nuorikko meikkaisi joka paikkaan lähtiessä, käyttäisi tuhottomasti aikaa fitness-juttuihin tai olisi muuten vaan kanamainen. Ei sellainen pärjäisi mieheni kanssa sekuntiakaan. Joten miehelleni ei jää muita vaihtoehtoja kuin munlainen nainen, ja kun sillä sellainen jo on, niin miksi vaihtaa.
Ei kaikki nuoret ole tollasia. :D
 

Yhteistyössä