MINÄ MINÄ MINÄ! Eräässä laulussa sanotaan että "everybody loves Bob Marley" joten pakkohan tässäkin porukassa on olla myös muita, kuin minä?
Eikö sil ollu monia vaimoja/naisia?Miten rakastaa jotain jota ei tunne?
Hänhän hakkasi vaimoaan.
Miten tämä liittyy siihen, että hän hakkasi vaimoaan?Eikö sil ollu monia vaimoja/naisia?
Miksi ei? Varmasti yksi hienoimpia miehiä, mitä on koskaan elänyt. Minulla on häntä ikävä vaikka en ole koskaan tuntenutkaan.Miten rakastaa jotain jota ei tunne?
Hänhän hakkasi vaimoaan.
Öö, se oli vaan semmonen huomautus.Miten tämä liittyy siihen, että hän hakkasi vaimoaan?
Sä rakastat vaimon hakkaajaa, okei.Miksi ei? Varmasti yksi hienoimpia miehiä, mitä on koskaan elänyt. Minulla on häntä ikävä vaikka en ole koskaan tuntenutkaan.
Jokainen meistä tekee virheitä. Kyllä karma tasaa tilit ja siinä vaakakupissa mitataan onko henkilö tehnyt enemmän hyvää vai pahaa.Sä rakastat vaimon hakkaajaa, okei.
Ihan älytöntä, että joku voi ihailla ihmistä joka satuttaa toista. Olihan Hitlerkin kasvissyöjä ja hyvin eläinrakas, varmaan sun lempi ukkos Bobin jälkeen. Olet kuvottava.Jokainen meistä tekee virheitä. Kyllä karma tasaa tilit ja siinä vaakakupissa mitataan onko henkilö tehnyt enemmän hyvää vai pahaa.
No ei ole Hitler suosikkejani. Ota nyt ihan rauhassa sinäkin. <3 Minun kaltaisiani on paljon maailmassa, joten kuvottavuutta riittää.Ihan älytöntä, että joku voi ihailla ihmistä joka satuttaa toista. Olihan Hitlerkin kasvissyöjä ja hyvin eläinrakas, varmaan sun lempi ukkos Bobin jälkeen. Olet kuvottava.
Niin onhan noita natseja paljonkin olemassa, ei se silti oikeuta olla sellainen...olet kuvottavaNo ei ole Hitler suosikkejani. Ota nyt ihan rauhassa sinäkin. <3 Minun kaltaisiani on paljon maailmassa, joten kuvottavuutta riittää.
Mistä voit muuten olla niin varma että tällaista olisi tapahtunut (vaimon lyömistä)? Ja et saa minua pahoittamaan mieltä kuvottavaksi haukkumalla. Me olemme kaikki yhtä arvokkaita - sinä ja minä.Niin onhan noita natseja paljonkin olemassa, ei se silti oikeuta olla sellainen...olet kuvottava
Näin olen lukenut, eipä ollut kummonen isäkään tuo "herra".Mistä voit muuten olla niin varma että tällaista olisi tapahtunut (vaimon lyömistä)? Ja et saa minua pahoittamaan mieltä kuvottavaksi haukkumalla. Me olemme kaikki yhtä arvokkaita - sinä ja minä.
No minä en kyllä käytä mitään päihteitä. En ymmärrä miten nämä asiat liityvät toisiinsa?Joskus tuli fanitettua. Sitten lopetin päihteidenkäytön ja nyt ihmettelen vaan että miten muka onnistuin repimään siitä kiksejä siitä musiikista. Nostalgian vuoksi kuuntelen jos kuuntelen.
Oletko syönyt jotakin kivoja sieniä kun tulee niin kummallista juttua sulta? Bob Marleyn musiikista pitäminen ei tee ihmisestä natsia, mutta jos jonkun mielestä tekee niin sen ajattelijan mielessä on jotakin pahasti vialla.Niin onhan noita natseja paljonkin olemassa, ei se silti oikeuta olla sellainen...olet kuvottava
Rasta man, ganja man?No minä en kyllä käytä mitään päihteitä. En ymmärrä miten nämä asiat liityvät toisiinsa?
No joo.. Mutta oletin että puhuu yleisesti muistakin päihteistä. Alkoholista, huumeista.. Minun suosikkini on myös Redemption song, mutta tietenkin Marleyn esittämänä.Rasta man, ganja man?
Joissain piireissä liittyy hyvinkin vahvasti päihteidenkäyttöönNo minä en kyllä käytä mitään päihteitä. En ymmärrä miten nämä asiat liityvät toisiinsa?