Miksi te joilla on pitkät kesälomat ette matkusta ulkomaille kun on näin kurjat kelit?

• Viestiketjun aloittaja "ihanaa"
  • Ensimmäinen viesti
raharaha
Oliskohan monilla syynä raha tai sen puute. Nyt ei ole äkkilähdöt halpoja, kun moni niitä toivoo saavansa. Itselläni on matka tiedossa, toki se on varattu jo paljon ennen kun tämän kesän säistä oli tietoa.

niino joo
No minusta taas suomessa on nähtävää kesällä joten käyn etelän lämmössä vain talvisin ;)
Vaikka ulkoiluun ilma ei kaikista suostuisin ole niin en minä tai perheeni onneksi sokerista ole tehtyjä ;) Ja lämpöisellä vesisade ilmalla voi vallan hyvin käydä huvipuistoissa kuin taas kylmillä ilmoilla on Suomessa monen monta mukavaa paikkaa näkemättä.
Meillä suunnitelmissa mm erääseen kylpylään menokin samalla kun suunnistamme sukulaisia katsomaan :)

viieras
Oliskohan monilla syynä raha tai sen puute. Nyt ei ole äkkilähdöt halpoja, kun moni niitä toivoo saavansa. Itselläni on matka tiedossa, toki se on varattu jo paljon ennen kun tämän kesän säistä oli tietoa.
Ulkomaanmatkailu on edullisin tapa viettää lomaansa. Persaukisilla ei ole varaa ostaa satojentuhansien arvoisia mökkejä ja veneitä, mutta muutama satanen tai tonni, vaikka velaksi, löytyy köyhimmältäkin.

Koska
Mielummin teen etelänmatkan talvella kun pimeys ahdistaa.
Huonommillakin keleillä voi käydä vaikka missä, missä et normi arkena kerkiä. Toki olisi kivaa päästä rannalle loikoileen mutta keksimme kyllä paljon muutakin kivaa.

raharaha
Ulkomaanmatkailu on edullisin tapa viettää lomaansa. Persaukisilla ei ole varaa ostaa satojentuhansien arvoisia mökkejä ja veneitä, mutta muutama satanen tai tonni, vaikka velaksi, löytyy köyhimmältäkin.
No ei muuten löydy. Ja ne köyhät ei reissaa Suomessakaan. Ne puuhailisi jotain kotiseudullaan ja puuhaileen nytkin, vaikka sataa. Mutta heistä varmaan osa toivoo, että olisi varaa mennä lämpimään. En äsken koittanut sanoa että just ulkomaanmatkailu olisi rikkaiden hommaa, mutta köyhien homaa ei ole mikään matkailu.

[QUOTE="ihanaa";30048432]Mä lähtisin heti jos tuo liikkumiseni vaan onnistuisi.[/QUOTE]

No itse tykkään matkustaa ulkomaille kesäkauden ulkopuolella. Tällaisilla huonoillakin keleillä viihdyn Suomessa, koska meillä on kiva kesäpaikka, eikä minua haittaa edes vähän viileämmät kesäkelit - ovathan ne silti paremmat kuin talven loska- ja pakkassäät. Ja ulkomailla taas on usein kesäisin tolkuttoman kuuma. Siksi tykkään itse matkustaa ulkomaille silloin, kun täällä on huonoimmat ilmat.

Oonko
Ainut jota sää ei ole haitannu:)Ei täällä noko ajan sada ja välissä on ulkoiltu paljon..kun on ollut kylmiä/sateisia päiviä
on lilluttu kylpylöissä,kierrelty museoita,sisäleikkipuistoja hyödynnetty..en aio pilata lomaani itkemällä sään takia:)

Mä pidän pitkän loman vasta myöhään syksyllä/alkutalvesta ja silloin lähden muutamaksi viikoksi Suomesta pois. Tämmösenä kesänä on ihan sama vaikka tehdä töitä, eipä tartte kenenkään kanssa sumplia loman ajankohtaa kun harvakseltaan kollegat marraskuussa kesälomaansa haluaa

kysymys
[QUOTE="ihanaa";30048432]Mä lähtisin heti jos tuo liikkumiseni vaan onnistuisi.[/QUOTE]

Koita jo tajuta ettei se sun lähteminen ole liikkumisesta kiinni vaan niistä väittämistäsi lymfoomahoidoista. Et sä sillon pysty menemään minnekään ruotsinreissuille. Etkä halua. Koita vaikka googlettamalla kun ei muuten onnistu

Yhteistyössä