kahvikirahvi
Sitä varten on omat juomat käsilaukussa.mitä jos ne on alkoholittomat juhlat:O
vaikka epäilen kyllä vahvasti mutta jessus jos on,selvinpäin leikkiä jotain helvetin hääleikkejä|O
Sitä varten on omat juomat käsilaukussa.mitä jos ne on alkoholittomat juhlat:O
vaikka epäilen kyllä vahvasti mutta jessus jos on,selvinpäin leikkiä jotain helvetin hääleikkejä|O
Ollaan jo ilmottauduttu mut kai sinne sopis yks pienikokonen siraffi mukaanAina vaan parempi Kokeillaanko? :saint:
mulla on lainalaukku ja pieni sellainen ei sinne sovi laittaa jos falskaa niin menee pilalle ja saan maksaa. Laitan kälyn laukkuun jonkun taskumatin.Sitä varten on omat juomat käsilaukussa.
niimpäSitä varten on oma salkku ölppää peräkontissa.
Noni, usko viksumpaas. Puolikaskin on isällään ens vkl niin ihan varman tuun jos huolit :saint:Ollaan jo ilmottauduttu mut kai sinne sopis yks pienikokonen siraffi mukaan
Mun käly(vai mikä se on...) joskus sano kun erottiin exän kanssa et kun murehin näitä miesjuttuja niin sano mulle et ota nainen niin saadaan kaikki ihmettelemään et mites se tinku nyt naisen kanssa.
tervetuloa vaanNoni, usko viksumpaas. Puolikaskin on isällään ens vkl niin ihan varman tuun jos huolit :saint:
kiitos, mullakin on vissiin ens vkl vapaatatervetuloa vaan
Mäkin voin tulla Tosin olin kyllä aatellu mennä kattoon Nitroja Alastarolletervetuloa vaan
niitten automiehien kanssa tietty joilla on sitä hartia leveyttä enemmän kuin laki sallii....?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30044364:Mäkin voin tulla Tosin olin kyllä aatellu mennä kattoon Nitroja Alastarolle
Oikeesti? Jee, mä lähen heti perjantaina junalla sulle sitten! Saanko olla koko viikonlopun?tervetuloa vaan
Joo just niitten, tietty Ei mulla kyllä oikeesti ollu vielä varmaa seuraa.. Ehkä joku lähteeniitten automiehien kanssa tietty joilla on sitä hartia leveyttä enemmän kuin laki sallii....?
jos löydät perille...mä en tosin perjantaina ole kotona,lähden töistä suoraan ja tulen sunnuntaina takas.Oikeesti? Jee, mä lähen heti perjantaina junalla sulle sitten! Saanko olla koko viikonlopun?
No perhana, tyhjiä lupauksiako se kihlattu siellä antaa :'(jos löydät perille...mä en tosin perjantaina ole kotona,lähden töistä suoraan ja tulen sunnuntaina takas.
kehu mua sitten sille kaikista isoimmalle ja komeimmalle:snotty:. ei sit mikään riukuperse kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30044384:Joo just niitten, tietty Ei mulla kyllä oikeesti ollu vielä varmaa seuraa.. Ehkä joku lähtee
:hug:No perhana, tyhjiä lupauksiako se kihlattu siellä antaa :'(
Tämä selvä, näin teemmekehu mua sitten sille kaikista isoimmalle ja komeimmalle:snotty:. ei sit mikään riukuperse kiitos.
No anna muru nyt vähän koordinaatteja että löydän sut, rakkaushan on sokea, ja mä oon vielä suuntavaistoton niin... hankalaa. Auta kohtaloa!:hug:
...eikö ne sano et rakkaus löytää perille...ei oo vielä löytänyt.
Ja sitten tuutte näytille:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30044429:Tämä selvä, näin teemme
En määkään tiedä tarkkaan minne oon menossaNo anna muru nyt vähän koordinaatteja että löydän sut, rakkaushan on sokea, ja mä oon vielä suuntavaistoton niin... hankalaa. Auta kohtaloa!
Haluuks mennä mun tilalla?Mitä, häihinkö me ollaan menossa?! Jee, en ookaan pariin vuoteen ollu