Miksei tällainen mies sytytä naisia?

• Viestiketjun aloittaja aapeee
  • Ensimmäinen viesti
"alfa"
Kolmekymppinen, it-alalla, pukeutuu klassisesti, ihan mukavasti tienaava, sosiaalinen ja sanavalmis, liikuntaa harrastava, positiivinen, empaattinen ja ystävällinen, avulias. Joustava ja ymmärtäväinen mutta tuntee rajansa, ei siis mikään joojoomies. Kasvoiltaan poikamainen, noin 8 ylikiloa eli ei pahasti. Suht siisti, sanavalmis ja fiksu,laaja yleistieto, ruuanlaittotaitoinen, täsmällinen, lojaali. Minusta ihan unelma, mies joka puhuu ja pussaa, mutta jonka kanssa myös viihtyy. Olemme seurustelleet 6 kk. <3

Mutta, vain kaksi tyttöystävää ennen minua, eikä mitään viimeiseen 7 vuoteen. Sanoo ettei naiset vaan naiset ole koskaan oikein kiinnnostuneet hänestä. Minulle hän on taivaan lahja, kun aiemmin olen ollut hirveä idioottimagneetti.

Mitä hittoa naiset, mikä teitä oikein vaivaa? Miksei "nörtit" sytytä? ;-)
Naisten suosima tosimies on väkivaltainen juopporenttu joka pitää naisen nyrkin ja hellan välissä.

"Minttu"
[QUOTE="siinä";30038721]Klassisesti pukeutuva mies kuulostaa täydeltä turn offilta. Rennosti ja trendikkäästi pukeutuvilla on vientä, mitä lie tuo klassinen sitten tarkoittaa mutta vaikuttaa kyllä varmasti kiinnostavuuteen. Kammoan!

Tuplasti sanavalmis ei välttämättä ole mikään positiivinen asia. Liekö oma jäykkä mielipide joka asiaan?

Täsmällinen voi olla sekä hyvästä että pahasta. Riippuu kuinka täsmällinen. Pakonomaisen täsmällinen joka ei osaa ottaa rennosti?

Epäilen kyllä että tämä(kin) ketju on mies1:n aloittama omakehu-ketju jossa yrittää mainostaa miestyyppiään joka ei ymmärrettävistä syistä naisia houkuta :)[/QUOTE]

Veit sanat suustani.

vieras*
hyvin monia naisia kiinnostaa kiltit, tavalliset miehet. Liian usein vaan ne naiset eivät kelpaa näille miehille kun miehet itse ovat sitä mieltä että ihan normaali nainen on heille liian ruma :|

aapeee
hyvin monia naisia kiinnostaa kiltit, tavalliset miehet. Liian usein vaan ne naiset eivät kelpaa näille miehille kun miehet itse ovat sitä mieltä että ihan normaali nainen on heille liian ruma :|
Itse olen huomannut että mitä rumempi mies, sen enemmän ulkonäkövaatimuksia naisen suhteen. Eli niille rumiluksille en olisi kelvannut, esim. jos olen netin kautta meilaillut, ja lähettänyt ensin kuvani. :-D

Oma kultani pitää minua kauniina, kauneushan on katsojan silmissä.:-D Oikeasti olen ihan tavallinen, sopusuhtainen, ns. perusnätti.

Ulkonäköhän ei ole ykkösjuttu, pääasia että toisen kanssa on ns."helppoa" olla, kaikki vaan sujuu, ja viihtyy toisen kanssa, synkkaa, on samoja intressejä jne.

Miehen ei tarvitse olla minusta komea, ihan tavallinen riittää, muttei kyllä poikkeuksellisen rumakaan. Eniten tykkään miehistä jotka näyttävät symppiksiltä ja hymyilevät paljon. Enkä itsekään hapannaama ole. :)

aapeee
Moni nainen ei salli oikeaa onnea ittelleen. On kivempaa olla jonkinmoinen "uhri" suhteessa, oli se mies sitte joku oikea pettäjä tai joku sohvalla makkaraa ja kaljaa kittaava perheestään kiinnostumaton.
Itse asiassa, nyt paljastan totuuden. Olisin vielä 10 vuotta sitten nauranut tälle nykyiselleni, tai hänen kaltaisilleen miehille. Hänen tyylisensä pojat jo kouluaikoina juoksivat perässäni, mutta skippasin heidät, ja juoksin retkujen perässä. Ensirakkauteni lempinimi oli Rambo, yksi ihastuksistani on tappanut pari naista...yksi eksistäni oli narsisti, kaksi on ollut alkoholisteja. Yms. yms. yms.

No, olen oppinut, kantapään kautta. Ja nyt minulla on maailman ihanin mies. <3 :-D

Ennen en osannut arvostaa hyviä miehiä, nyt osaan, ehkä monella on sama juttu.

Siksi varmaan näitä tavallisen näköisiä, kilttejä ja kunnollisia miehiä on pilvin pimein sinkkuina. Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin....No, onneksi opin jotain. :-D

"reiska"
Tässäkin lähdetään siitä olettamuksesta, että miehet ovat yhtenäinen kollektiivinen joukko ja kaikki miehet ovat samanlaisia. Tiedän paljonkin miehiä joita ei kiinnosta juosta pillun perässä pitkin kyliä ja heille ei tuota mitään ongelmia olla ilman naisia, jos hyvä sattuu kohdalle niin sitten seurustellaan vakavammin.

Tämä tuntuu aiheuttavan monissa naisissa ihmettelyn aihetta, kun he törmäävät mieheen joka ei pane kaikkea mikä liikkuu ja hänellä ei seiso muna pystyssä 24 tuntia päivässä.

"reiska"
Just vähän aikaa sitten olin reissussa tälläisen miehen kanssa, hänellä olisi ollut mahdollisuus ties kuinka moneen yhdenillanjuttuunkin. Kysyin häneltä, että miksi et lähtenyt kenenkään matkaan, niin hän vain vastasi että on kranttu, eikä kiinnosta.

Veikkaan, että osasyy on myös siinä jotta ei jakseta sitä häslinkiä ja säätämistä, halutaan olla rauhassa ja nauttia reissusta ilman draamaa, eikä viitsitä uhrata koko iltaa naisen viihdyttämiseen ja naurattamiseen, voi rentoutua. Naiset varmasti nauttivat siitä kun mies viihdyttää ja pistää parastaan, monille miehille tämä käy lähinnä työstä, eikä se viihdyttäjän osa ole todellakaan niin hauskaa.

• Tykkää
Reactions: mies1 ja astrolabe
"jooh"
[QUOTE="reiska";30040837]Tässäkin lähdetään siitä olettamuksesta, että miehet ovat yhtenäinen kollektiivinen joukko ja kaikki miehet ovat samanlaisia. Tiedän paljonkin miehiä joita ei kiinnosta juosta pillun perässä pitkin kyliä ja heille ei tuota mitään ongelmia olla ilman naisia, jos hyvä sattuu kohdalle niin sitten seurustellaan vakavammin.

Tämä tuntuu aiheuttavan monissa naisissa ihmettelyn aihetta, kun he törmäävät mieheen joka ei pane kaikkea mikä liikkuu ja hänellä ei seiso muna pystyssä 24 tuntia päivässä.[/QUOTE]

Lisäksi ketjussa nähdään naiset uhreina ja ei-väkivaltaisina/alkoholisteina.

"reiska"
Joskus on sellainen fiilis, että monet naiset kävelevät onnensa ohi. Pitääkö kaikkien miesten olla samanlaisia pillun perässä kuolaavia pelimiehiä. Mitä enemmän kaatoja, niin sen halutumpi mies on, monet naisetkin voisi joskus laajentaa sitä tajuntaansa ja ajatella asioita yksilöllisesti. Ehkä se naistenmies jumalan armosta, joka osaa kaikki peliliikkeet ei välttämättä ole sinulle se paras vaihtoehto.

Kannattaisiko niille ei pillun perässä lähes pakonomaisesti juoksevillekin miehille antaa ihan reilu mahdollisuus vaikka tutustumalla heihin, eikä heti dissatta jos avaus iskurepliikki ei toimi tai sukat on väärän väriset.

[QUOTE="reiska";30040939]Joskus on sellainen fiilis, että monet naiset kävelevät onnensa ohi. Pitääkö kaikkien miesten olla samanlaisia pillun perässä kuolaavia pelimiehiä. Mitä enemmän kaatoja, niin sen halutumpi mies on, monet naisetkin voisi joskus laajentaa sitä tajuntaansa ja ajatella asioita yksilöllisesti. Ehkä se naistenmies jumalan armosta, joka osaa kaikki peliliikkeet ei välttämättä ole sinulle se paras vaihtoehto.

Kannattaisiko niille ei pillun perässä lähes pakonomaisesti juoksevillekin miehille antaa ihan reilu mahdollisuus vaikka tutustumalla heihin, eikä heti dissatta jos avaus iskurepliikki ei toimi tai sukat on väärän väriset.[/QUOTE]

Totta, naiset ovat erittäin tarkkoja ensi sekuntien oikeellisuudesta. Ja siinä jos nainen on aidannut itselleen liian kapean mukavuusalueen siinä, mitä ja miten miehen tulee olla, niin moni hieno mies putoaa heti kelkasta. Olen itse tästä troijan hevonen -taktiikasta maininnutkin täällä. Eli silloin kun nainen suosii _vain_ niitä hyvin rajattuja ja isossa kuvassa vähemmän kriittisiä juttuja miehessä, nainen voi tullakin tahtomattaan päästäneeksi sisälleen p*skaa.

Naiset ovat heikoimmillaan miesten analyyttisina arvioijina, kun taas esim. minä pystyn viipaloimaan periaatteessa jokaisen naisen eri osa-alueisiin livenäkin.

"reiska"
Totta, naiset ovat erittäin tarkkoja ensi sekuntien oikeellisuudesta. Ja siinä jos nainen on aidannut itselleen liian kapean mukavuusalueen siinä, mitä ja miten miehen tulee olla, niin moni hieno mies putoaa heti kelkasta. Olen itse tästä troijan hevonen -taktiikasta maininnutkin täällä. Eli silloin kun nainen suosii _vain_ niitä hyvin rajattuja ja isossa kuvassa vähemmän kriittisiä juttuja miehessä, nainen voi tullakin tahtomattaan päästäneeksi sisälleen p*skaa.

Naiset ovat heikoimmillaan miesten analyyttisina arvioijina, kun taas esim. minä pystyn viipaloimaan periaatteessa jokaisen naisen eri osa-alueisiin livenäkin.
Naiset eivät senkään vertaa tajua, että heitä on oikeasti helppo viedä kuin pässiä narussa, jos haluaa. Monilta miehiltä tämä tulee luonnostaan, jotkut ovat sitä iskemistä harjoitelleet, sillä kun tarpeeksi baareissa pyörii ja naisia naurattaa, niin oppii tietämään mitkä jutut toimii ja mitkä ei.

Vaikka naiset väittäisivät mitä tahansa ja haluavat että mies on aito ja muita kliseitä, niin iskeminen on loppujen lopuksi peliä ja näyttelemistä ja jotkut ovat hioneet tämän taidon tosi pitkälle.

Sitten kun he törmäävät tälläiseen luomuäijään joka on oikeasti aito ja rehti, ei esitä mitään, niin sellainen mies on joillekin kauhistus. Onhan se uskomatonta tavata mies jonka peliliikkeet ja läpät eivät ole hiottu täydellisyyteen, mies voi sanoa jopa jotain helvetin tyhmää jne.

[QUOTE="reiska";30040997]Naiset eivät senkään vertaa tajua, että heitä on oikeasti helppo viedä kuin pässiä narussa, jos haluaa. Monilta miehiltä tämä tulee luonnostaan, jotkut ovat sitä iskemistä harjoitelleet, sillä kun tarpeeksi baareissa pyörii ja naisia naurattaa, niin oppii tietämään mitkä jutut toimii ja mitkä ei.

Vaikka naiset väittäisivät mitä tahansa ja haluavat että mies on aito ja muita kliseitä, niin iskeminen on loppujen lopuksi peliä ja näyttelemistä ja jotkut ovat hioneet tämän taidon tosi pitkälle.

Sitten kun he törmäävät tälläiseen luomuäijään joka on oikeasti aito ja rehti, ei esitä mitään, niin sellainen mies on joillekin kauhistus. Onhan se uskomatonta tavata mies jonka peliliikkeet ja läpät eivät ole hiottu täydellisyyteen, mies voi sanoa jopa jotain helvetin tyhmää jne.[/QUOTE]

Kyllä, juuri näin. Naisiin uppoaa valitettavasti koreografiat silläkin uhalla, että siellä takana on todella typerä, moraaliton, jne. mies _ihmisenä_. Oikeilla askelkuvioilla saa massoittain naisia vaikka olisi _ihmisenä_ hankala ja vaikea, ajattelulta alikehittynyt, ym. Tätä "naisten liskonaivo"-ominaisuutta olen myös hämmästellyt ja sen olemassaolo kyllä vaikeuttaa naisten arvostamista sukupuolena. Miehet ovat parinvalinnassaan kykenevämpiä analyysiin ja järkevyyteen tähän käyttäytymiseen nähden.

On vaikea sanoa, paljonko tuosta on biologista ja paljonko kulttuurista. Minulla on vähän lähempi kokemus vain Ranskan seurustelukuvioista, ja siellä en ole huomannut vastaavaa, siis sellaista, että kiltti mies olisi _kategorisesti_ tylsä kuten suht monilla Suomessa. Pidän mahdollisena, että useimmissa muissa maissa arvostetaan Suomea enemmän juuri uskollisia, kilttejä jne. miehiä (esim. USA:ssa nk. "family man") noin yleisesti.

[QUOTE="reiska";30040997]Naiset eivät senkään vertaa tajua, että heitä on oikeasti helppo viedä kuin pässiä narussa, jos haluaa. Monilta miehiltä tämä tulee luonnostaan, jotkut ovat sitä iskemistä harjoitelleet, sillä kun tarpeeksi baareissa pyörii ja naisia naurattaa, niin oppii tietämään mitkä jutut toimii ja mitkä ei.

Sitten kun he törmäävät tälläiseen luomuäijään joka on oikeasti aito ja rehti, ei esitä mitään, niin sellainen mies on joillekin kauhistus. Onhan se uskomatonta tavata mies jonka peliliikkeet ja läpät eivät ole hiottu täydellisyyteen, mies voi sanoa jopa jotain helvetin tyhmää jne.[/QUOTE]

Minua ei ole saanut iskettyä kukaan kuluneilla repliikeillä, tai imelyydellä, tai millään. Ei yökerhoista ainakaan, eikä baarista. Eikä festareilta... eikä ... :D

"reiska"
Ei me kaikki sentään. Minua puistattaa ns. pahat pojat.
Haluan olla prinsessa, haluan että voin luottaa toiseen.

Renttuihin ei voi luottaa. Heissä ei ole yhtään mitään.
Monet naiset haluavat sellaisen leikisti pahan pojan, sillä oikea paha poika ei välttämättä ole niin hauskaa seuraa. Tämä on nähty miljoona kertaa, oikeasti paha poika voi olla aika helvetin pelottava tapaus ja vaarallinen, näistä miehistä harva kuitenkaan pitää.

[QUOTE="reiska";30041054]Monet naiset haluavat sellaisen leikisti pahan pojan, sillä oikea paha poika ei välttämättä ole niin hauskaa seuraa. Tämä on nähty miljoona kertaa, oikeasti paha poika voi olla aika helvetin pelottava tapaus ja vaarallinen, näistä miehistä harva kuitenkaan pitää.[/QUOTE]

Leikisti paha poika? :D

Palstaa kun lukee, niin se varmaan tarkoittaa samaa kuin laiska, keskenkasvuinen ja huonosti koulutettu.

Minua ei ole saanut iskettyä kukaan kuluneilla repliikeillä, tai imelyydellä, tai millään. Ei yökerhoista ainakaan, eikä baarista. Eikä festareilta... eikä ... :D
Nyt puhuttiinkin yleisesti.

Esim. se HIV-tartuttaja, tummaihoinen Thomas vai mikä olikaan takavuosilta. Muistaakseni Pohjois-Suomessa vaikutti. Ei todellakaan mikään hurmuri ulkoisesti ja kymmeniä naisia vaan sai silti seksiin kanssaan aika lyhyessä ajassa. Eli on ihan perusteltua sanoa, että yleisesti ainakin sinkkunaiselle Suomessa on vaikea olla "haksahtamatta" siihen miehen "oikeaoppiseen", sanoisin jopa esteratamaiseen tapaan pokata nainen.

"reiska"
Ei ne kaikkiin toimi, mutta tietynlaisella skeidalla saat kasvatettua mahdollisuudet aika hyväksi, melkein aina saat niillä peliliikkeillä naisen. Johtuuko se siitä, että naiselle se tunne ja fiilis on kaiken a ja oo, kun vetelet oikeista naruista saat naisessa syntymään niitä oikeita tunteita ja fiiliksiä.

Nyt puhuttiinkin yleisesti.

Esim. se HIV-tartuttaja, tummaihoinen Thomas vai mikä olikaan takavuosilta. Muistaakseni Pohjois-Suomessa vaikutti. Ei todellakaan mikään hurmuri ulkoisesti ja kymmeniä naisia vaan sai silti seksiin kanssaan aika lyhyessä ajassa. Eli on ihan perusteltua sanoa, että yleisesti ainakin sinkkunaiselle Suomessa on vaikea olla "haksahtamatta" siihen miehen "oikeaoppiseen", sanoisin jopa esteratamaiseen tapaan pokata nainen.
Tietynlaiset haksavahtavat tummaihoiseen, tietynlaiset valkoiseen renttuun.
Yleistäminen tökkii joskus. "Kaikki naiset". "No ainakin reilusti yli puolet". "Tietynlaiset naiset nyt ainakin" - totta.

Mutta mikä saavutus se on kuksia sitä ei-niin-hyvää naista?

"reiska"
Ainakin minä olen kaikkea muuta kuin aito silloin kun isken naista. Toki olen sosiaalinen noin muutenkin mikä helpottaa, mutta ainoastaan kunnolla minuun tutustumalla selviää se aito minä ja se vaatii jo aikaa, yleensä se on kelvannut.

Suhteen alkuvaiheessa tottakai jokainen haluaa antaa itsestään mahdollisimman hyvän kuvan, niin naiset kuin miehetkin. Pidemmät suhteet vaativat kummaltakin niiden huonojen puolien sietämistä, sillä en minä ole ainakaan vielä tavannut naista jossa ei olisi mitään huonoa ja tiedän tasan tarkkaan että minullakin on vaikka mitä huonoja ominaisuuksia ja piirteitä.

aapeee

Allekirjoitan tämän, sillä olen ennen itsekin haksahdellut näihin esittäjiin...ja yhden kanssa jopa tehnyt lapsenkin.

Yhteistyössä