Tässä kuva unelmieni vartalosta - laittakaa omia kuvianne myös.

• Viestiketjun aloittaja tavoite
  • Ensimmäinen viesti
Tossa tekee valaistus jonkin verran. Suorassa valossa jokaisen lihakset häviää jonkin verran ja taas voimakkaassa kontrastissa korostuu.

Oma tavoite on "Vin Diesel Jr." :p Rintakehän jätän pienemmäksi (hällä yli 130 cm, mä tyydyn nykyiseen 120 cm) mutta muut mitat pitäis saada vain parin sentin päähän, tällä hetkellä mun olkavarsi on 2,7 cm perässä (tavoite 2,2 cm) ja mun vyötärö 4 cm "läskimpi" (tavoite 2,5 cm).

aloittaja.
Tosi hienoa, että sinulla ei ole kovin pitkä matka fotoshopattuun fitnessmallin kroppaan :)
Minulla on luonnostaan hyvän mallinen vartalo. Leveät hartiat, kapea vyötärö, naisellinen lantio ja pyöreä peppu. Vatsalihakset minulla erottuvat selvemmin kuin tuossa kuvassa. Rasva kerääntyy minulla reisiin ja peppuun.

Heittosi taisi olla ironiaa. Olen tyytyväinen vartalooni jo nykyisellään, mutta olisi kiva saada siihen vielä vähän lihaksia.

stot
Älä aloittaja liikaa lihaksia hanki. Tuo photoshopattu nainenkin on jo aika jässikkä naiseksi. Tarvitsee paljon pidemmät raajat, jos noin massiiviset lihakset hankkii, muuten näyttää itäeurooppalaiselta kilpaurheilijalta jaloistaan. Ja se ei ole kaunista.

Minulla on luonnostaan hyvän mallinen vartalo. Leveät hartiat, kapea vyötärö, naisellinen lantio ja pyöreä peppu. Vatsalihakset minulla erottuvat selvemmin kuin tuossa kuvassa. Rasva kerääntyy minulla reisiin ja peppuun.

Heittosi taisi olla ironiaa. Olen tyytyväinen vartalooni jo nykyisellään, mutta olisi kiva saada siihen vielä vähän lihaksia.
Moni suomalainen, mies ja nainen, on kade treenatuille vartaloille koska se vaatii kovaa työtä eikä kulttuurissamme ole helppo erottua toisista. Miehilläkin voi lihaksikas mutta tavallisesti käyttäytyvä mies herättää uhman tunteita. Ehkä biologistakin osaksi.

Mutta toki naiselle en soisi massiivisia lihaksia ja miehellekään överi ei ole hyvä. Pepun treenaus on harvoin naiselle haitaksi ja ryhtiä voi parantaa myös. :) Miksei muuallekin vähän lihasmassaa, mutta toleranssi naiselle ei omaan makuun ole kovin iso. AP:n kuva on siinä rajoilla, onko lihasta liikaa. Ehkä just vielä menee.

aloittaja.
Älä aloittaja liikaa lihaksia hanki. Tuo photoshopattu nainenkin on jo aika jässikkä naiseksi. Tarvitsee paljon pidemmät raajat, jos noin massiiviset lihakset hankkii, muuten näyttää itäeurooppalaiselta kilpaurheilijalta jaloistaan. Ja se ei ole kaunista.
En minä liikaa lihaksia aiokaan hankkia, vaan sopivasti. Ylitreenatut bodarit tyyliin Kike Elomaa aikoinaan ei ole minunkaan mieleeni.

aloittaja.
Mutta toki naiselle en soisi massiivisia lihaksia ja miehellekään överi ei ole hyvä. Pepun treenaus on harvoin naiselle haitaksi ja ryhtiä voi parantaa myös. :) Miksei muuallekin vähän lihasmassaa, mutta toleranssi naiselle ei omaan makuun ole kovin iso. AP:n kuva on siinä rajoilla, onko lihasta liikaa. Ehkä just vielä menee.
Reidet näyttävät ainakin siltä, ettei minulla ole sellaisiin mitään mahdollisuutta, eikä edes halua, mutta suuntana kuitenkin sinne päin, koska nyt ne ovat lähinnä höllyvät.

Riipparit
Kyllä kalut ovat kovempia treenatun naisen kanssa, jos on vielä kiltti.
Tietysti on myös naisia, joille sopii isompi ihana perse ja runsaammat muodot.
Ei ole ultimaattista kroppaa johon pyrkiä, joskus tekee mieli hoikkaa ja joskus hyvinkin muodokasta.

Liiallinen laihuus vie halut.

Salma Hayekilla ja Catherine Zeta Jonesilla on mun mielestä unelmavartalot ja kasvotki on kauniit molemmilla. Eli naisella saa olla kurveja ja pehmeyttä, liian näkyvät lihakset ei oo mun makuun. Toki vähä saa lihaksetki näkyä, mutta ei liikaa. Mun mielestä naisille ei sovi liian näkyvät lihakset.

Juu, siinä taisi olla sellanen pieni ironian vivahde. Ihan vinkkinä, että ei tuokaan kroppa ihan tuolle näytä muokkaamattomassa kuvassa. Voi olla vähän turha lähteä jahtaamaan jotain, mitä ei voi olla olemassakaan.
Se on toki hienoa, että jaksaa urheilla, syödä hyvin ja pystyy nauttimaan omasta kropastaan.

Vastaaja
liian lihaksikas? Tässä mun tavoite ja nimenomaan tässä kuvassa :)

http://1.bp.blogspot.com/_5CMgctR1HO0/SnYWseib4II/AAAAAAAABY0/uBIMBaogLgI/s1600-h/Mari_Kudla-A156-low.jpg

huvittunut
Tossa tekee valaistus jonkin verran. Suorassa valossa jokaisen lihakset häviää jonkin verran ja taas voimakkaassa kontrastissa korostuu.

Oma tavoite on "Vin Diesel Jr." :p Rintakehän jätän pienemmäksi (hällä yli 130 cm, mä tyydyn nykyiseen 120 cm) mutta muut mitat pitäis saada vain parin sentin päähän, tällä hetkellä mun olkavarsi on 2,7 cm perässä (tavoite 2,2 cm) ja mun vyötärö 4 cm "läskimpi" (tavoite 2,5 cm).

Mistä sait Vinin mitat? Soitit ja kysyit?

• Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona

Yhteistyössä