Laitoin tänne joskus aikoinaan avauksen naispedofiileista, joka sai tasan nolla kommenttia

• Viestiketjun aloittaja ferta
  • Ensimmäinen viesti
Pessimisti
Niin, pitäiskö miehille sitten järjestää älyllisesti rajattuja suojatyöpaikkoja :)

Heheheh... Ei vaan.
Mä en näe suurtakaan eroa miesten ja naisten älykkyydessä... lähinnä ympäristö ym. vaikuttaa enemmän siihen, mihin kukakin suuntautuu.
Ei mua haittais ainakaan :D Hymyilisin tyhmä virne naamallani koko matkan pankkiin. "Höhöö.. Pessimisti käydä töyssä. Pessimisti saada monta rahaa."

Usko nyt, että olet väärässä. Ihan perus yleistietoa, huvittavaa että joku yläasteen käynyt palstamamma täällä naama punaisena yrittää todistaa vääräksi maailman parhaiden biologien ja tiedemiesten tutkimukset.

Ei voi kun nauraa, ymmärrän että kovasti kiukuttaa kun olet väärässä, mutta yritä nyt säilyttää edes jotkut arvon rippeet, ettet tee itsestäsi aivan täyttä pelleä.
Miten tarkalleenottaen yritän todistella vääräksi biologien ja tiedemiesten teorioita? (jännästi muuten ilmaistu, koetko, etteivät biologit voi olla tiedemiehiä?)
En ole edelleenkään löytänyt tutkimusta (etkä ilmeisesti sinäkään), joissa todettaisiin tyttöjen aivojen olevan valmiit nopeammin, kuin miesten.

Ihan vinkiksi sinullekkin jatkossa, että tutkimus on harvoin objektiivinen. Tutkimustuloksia tulee myös osata lukea ja suhtautua niihin aina pienellä varauksella.

Viimeksi muokattu:
Eikös se ole todistettu fakta, että miehet suorittavat enemmän raiskauksia, murhia, perheentappoja, pedofiliaa yms kuin naiset. Jossain miesten geeniperimässä on oltava vikaa. Vahtikaa niitä miehiänne kun ovat lasten seurassa!

Sama hälinä olisi vaikka 14v pojan vikittelisi 34v akka, mutta asia nyt tietysti on toistenpäin, eli siellä on äijänkääpä ollu nuoren tytön perässä :$

ferta
Rupee keskustelu menemään jo aikamoiseksi sketsiviihteeksi, jos minä tuon sinulle punaisen omenan, niin saitko silloin punaisen omenan ? Faktat on faktoja ja tyttöjen nopeampi kehitys on ihan perus yleistietoa, eikä sitä kiistä kuin kaksplus palstalla notkuva palstamamma.

Hmm ketä uskoa palstamammaa vai maailman parhaita tiedemiehiä ja naisia, vaikea pähkinä purtavaksi.

Naispedofiilit ovat niin harvinaisia, ettei heillä ole juuri merkitystä. Suomessa on vain pari tuomittua henkilöä, toinen heistä on syytön, lasten mielikuvitusjuttujen perusteella tuomittu, ja toinen vähä-älyinen jota mies manipuloi.
Että jos vähän harvemmat joutuvat kärsimään pedofiilistä niin silläkö ei ole merkitystä? No jospa sitten vaikka sinut tulisi joku hakkaamaan, eikä ketään muita hakattaisi niin sillä ei olisi merkitystä? Tai kauppa ryöstetään ja sieltä saadaan saaliiksi vain vähän rahaa sillä ei ole merkitystä sille ryöstön kohteeksi joutuneelle? Nyt ei kyllä ymmärrä tätä logiikkaa...

Rupee keskustelu menemään jo aikamoiseksi sketsiviihteeksi, jos minä tuon sinulle punaisen omenan, niin saitko silloin punaisen omenan ? Faktat on faktoja ja tyttöjen nopeampi kehitys on ihan perus yleistietoa, eikä sitä kiistä kuin kaksplus palstalla notkuva palstamamma.

Hmm ketä uskoa palstamammaa vai maailman parhaita tiedemiehiä ja naisia, vaikea pähkinä purtavaksi.
En mä ole kertaakaan kieltänyt, etteikö tytöt kehittyisi nopeammin, kuin pojat?
Se ei kuitenkaan liity psyyken kehittymiseen, joka on suoraan verrannollinen aivojen toimintaan. Tämänlaisessa aivojen toiminnassa tai "valmistumisajankohdassa" ei näytä olevan yhdessäkään tutkimuksessa väitettä, ettäkö tyttöjen aivotoiminta olisi valmiimpaa nopeammin kuin poikien, vaikka sukupuolisia eroja on huomattavissa.

Eli aivot toimivat erilailla sukupuolesta riippuen, mutta niiden valmistumisajankohdista ei kukaan ole maininnut sanallakaan. Tai ainakaan siitä, ettäkö naiset olisivat tässä suhteessa nopeampia, kuin miehet.

Onko tällaisen asiakokonaisuuden ymmärtäminen sinulle liian vaikeaa?

Sinuna en muuten uskoisi palstailijoihin ja suhtautuisin tietyllä epäilevyydellä tiedenmiehiinkin... voisit vaikka kokeilla ihan itse tajuta jotain, sensijaan, että uskot sokeasti johonkin.

"Ahaa"
Naispedofiilit ovat niin harvinaisia, ettei heillä ole juuri merkitystä. Suomessa on vain pari tuomittua henkilöä, toinen heistä on syytön, lasten mielikuvitusjuttujen perusteella tuomittu, ja toinen vähä-älyinen jota mies manipuloi.
Sinä tiedät tämän, koska..?

Kuule, tiedän eräänkin naisen, jonka äiti hyväksikäytti häntä. Ei takuulla ole ainoa tapaus Suomessa eikä muualla.

Kyllä tällaisesta pitää voida puhua samoin kuin naisten harjoittamasta väkivallasta.

ferta
Sinuna en muuten uskoisi palstailijoihin ja suhtautuisin tietyllä epäilevyydellä tiedenmiehiinkin... voisit vaikka kokeilla ihan itse tajuta jotain, sensijaan, että uskot sokeasti johonkin.
No eipä noita asioita tuon selvemmin ja paremmin voi selventää, mitä noissa lainauksissa oli. Voit jatkaa toki jankuttamista ja väittää vaikka mustaa valkoiseksi, ei se totuus ja faktat kuitenkaan mihinkään muutu.

ferta
Ja siis ota huomioon, että aivot eivät ole "valmiit" murrosiän jälkeen.
Joo ei ole, on otettu huomioon ja tämä sinun mahtava havaintosi ei kumoa sitä tosiasiaa, että tyttöjen aivot kehittyvät poikia nopeammin, kuten myös fyysinen kehitys on nopeampaa kuin pojilla.

Eli mikä vittu sun ongelmasi on, jankutetaanko tässä vielä vaikka 10 tuntia ennenkuin myönnät tosiasiat.

Seksuaalisesti kypsymättömiin poikiin (12v tai alle) kohdistuneet teot taitaa naisten taholta olla kyllä oikeastikin todella harvinaisia. Briteistä ja jenkeistä oon joistain tapauksista lukenut, joissa lapsenvahti on hyväksikäyttänyt ja muutamat opettajat jääneet kiinni myös. Poikkeuksellista joka tapauksessa, jos naisten kokonaismäärää ajatellaan. Miehistähän taitaa muistaakseni lähemmäs 80% olla pedofiilejä.
:LOL: Tämä kommentti kirvoitti päivän naurut. Että kaikista miehistä ihan 80% on pedoja... Ja naiset on enkeleita.... :LOL:

hmjuu
hmjuu
Höpö höpö, jenkeissäkin naispedareista uutisoidaan joka päivä, ainoa syy minkätakia heitä ei lusi linnassa enempää on se koska pojat eivät ilmoita näistä tapauksista poliisille tai vie niitä eteenpäin. Tämä johtuu meidän sukupuolirooleistamme.
Ei ne ole mitään pedofiilejä. Tapaukset ovat olleet sellaisia, että 25 vuotias opettaja on ihastunut 18 vuotiaaseen, mustaan opiskelijamieheen joka on 2 metriä pitkä ja näyttää 40 vuotiaalta.

Yhteistyössä