Vaimon mäkätys kolminkertaistaa miehen riskin kuolla ennenaikaisesti

• Viestiketjun aloittaja Keijöy
  • Ensimmäinen viesti
Keijöy
Nalkuttavista naisista on hauskaa kun lasten isä ja kumppani kuolee ennenaikaisesti. Pääasia, että itse saa jatkaa sitä sairasta nalkutustaan millään muulla ei väliä, ei edes kuolemalla.

Joidenkin mielestä nalkuttava nainen on jotenkin hauska, minusta ei. Helvetin rasittava, koko suhteen ja terveydenkin tuhoava itsekäs kusipää, ei mitään muuta.

Keijöy
Minä en ainakaan ole nalkutuksen uhri, tälläisiä asioita olisi hyvä opettaa miehille ja valistaa heitä jotka nalkuttajien kanssa seurustelevat, että tajuavat lähteä menemään suhteesta.

Aika vaarallista terveydelle, minusta ei suinkaan mikään naurun asia. Vähän sama juttu, kun jokaisen pitäisi lähteä väkivaltaisesta suhteesta, aina se väkivalta ei ole sitä että saa kirveestä tai nyrkistä. Näköjään pitkäaikainen henkinen väkivalta on yhtä vaarallista terveydelle, jos ei jopa vaarallisempaa.

"..."
Parisuhteessa kun harvoin ne asiat ovat niin mustavalkoisia, että toinen vain sairas. Nalkuttavan vaimon mies on yhtälailla sairas kuin se nalkuttava vaimo. Usein miehen kohdalla on kyse heikoista kyvystä normaaliin kommunikaatioon, jonka taustalta voi löytyä yhtä jos toista psyykkistä sairautta.

• Tykkää
Reactions: papumössö
Keijöy
[QUOTE="...";30033039]Parisuhteessa kun harvoin ne asiat ovat niin mustavalkoisia, että toinen vain sairas. Nalkuttavan vaimon mies on yhtälailla sairas kuin se nalkuttava vaimo. Usein miehen kohdalla on kyse heikoista kyvystä normaaliin kommunikaatioon, jonka taustalta voi löytyä yhtä jos toista psyykkistä sairautta.[/QUOTE]

Suosittelen jokaista hankkimaan ei nalkuttavan naisen. Vähän sama homma, että ei jää väkivaltaisen kumppanin luokse, väkivaltaa se on henkinen väkivaltakin. Ja näköjään terveydelle todella vaarallista.

Ei kenenkään tarvitse sietää jatkuvaa henkistä väkivaltaa.

"..."
Minä suosittelen jokaiselle, jolla on ongelmia parisuhteessaan menemään hakemaan ulkopuolista terapia-apua. Terapiassa voi miettiä niitä syitä, mitkä itsessä on johtaneet sairaaseen parisuhteeseen ja miten välttää niitä jatkossa. Pelkkä parisuhteesta poislähtö ei tule auttamaan pitkällä tähtäimellä. Toki sekin voi olla lopulta se paras vaihtoehto.

Naimisissa oleva mies elää pidempään, kertovat Tilastokeskuksen Hyvinvointikatsaus-lehteen kirjoittaneet yliaktuaari Timo Nikander ja erikoistutkija Marjut Pietiläinen. Naimisissa oleva mies voi odottaa elävänsä 80 vuoden ikään asti, kun taas eronneen miehen elinajanodote on hieman alle 73 vuotta ja leskeksi jääneen miehen hieman yli 74 vuotta.

Ei muuta sanottavaa

v i e r a s
Naimisissa oleva mies elää pidempään, kertovat Tilastokeskuksen Hyvinvointikatsaus-lehteen kirjoittaneet yliaktuaari Timo Nikander ja erikoistutkija Marjut Pietiläinen. Naimisissa oleva mies voi odottaa elävänsä 80 vuoden ikään asti, kun taas eronneen miehen elinajanodote on hieman alle 73 vuotta ja leskeksi jääneen miehen hieman yli 74 vuotta.

Ei muuta sanottavaa
Veikkaan ei-nalkuttavan vaimon miehen elävän huomattavasti pidempään kuin nalkuttavan vaimon mies.

Keijöy

Ei muuta sanottavaa
Joo näinhän se on. En oikein ymmärrä miten kommenttisi liittyy keskusteluun, mutta kiva kun kerroit.

On olemassa suhteita jossa ei nalkuteta, nämä varmasti elävät pidempään. Mutta kuten tutkimuksessa todetaan, nalkuttava vaimo kolminkertaistaa riskin kuolla ennenaikaisesti. Joten miksi ei olisi suhteessa ei nalkuttavan naisen kanssa, vai mitä ;)

Keijöy
Minusta on ihan hyvä, että asioita tutkitaan. Varmasti lisää miesten halukkuutta lähteä pois paskoista suhteista, jos tajuaa kuinka vaarallista tuollainen nainen on jopa terveydellesi.

huooh
Minä (nainen) olen meidän parisuhteessa se nalkutuksen uhri. Minun mies on tosi kova mäkättämään joka asiasta. Hitto vie, se on ärsyttävää!
Mulla ei itsellä ole tapana nalkuttaa, mutta mies kokee jonkun normaalin puheäänenkin nalkuttamiseksi. :D

Keijöy
Minä (nainen) olen meidän parisuhteessa se nalkutuksen uhri. Minun mies on tosi kova mäkättämään joka asiasta. Hitto vie, se on ärsyttävää!
Mulla ei itsellä ole tapana nalkuttaa, mutta mies kokee jonkun normaalin puheäänenkin nalkuttamiseksi. :D
Naisen terveydelle nalkutus ei ole oikeastaan yhtään haitallista, miehen terveydelle taas todella vaarallista. Joten et ole vaarassa tutkimuksen mukaan, mies taas on.

Kuuntele JA ymmärrä
Eipä se vaimoa vaihtamalla parane, jos mies käytöksellään antaa aihetta nalkutukseen. Miehet, joille ei tarvitse nalkuttaa, elävät varmasti pidempään. Vaikut pois korvakäytävistä, pojat!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Keijöy;30033042:
Suosittelen jokaista hankkimaan ei nalkuttavan naisen. Vähän sama homma, että ei jää väkivaltaisen kumppanin luokse, väkivaltaa se on henkinen väkivaltakin. Ja näköjään terveydelle todella vaarallista.

Ei kenenkään tarvitse sietää jatkuvaa henkistä väkivaltaa.
Tämä on aivan totta. Naista ei saa joutua kohtelemaan tavallaan _väärässä paikassa_ silkkihansikkain - sellainen suhde käy kuormittavaksi ja sellaisesta on myös täysi oikeus irtautua.

Esimerkiksi nyt kun on futiskisat meneillään niin jos nainen saa vapaasti sanoa jotain pelaajaa komeaksi, mutta mies joutuu _tarkkailla_ omaa käytöstään ettei nainen vain suutu esim. jos ruudussa näkyy kaunis naisurheilija, niin kyllä sellainen alkaa kuormittaa miestä. Tai jos ollaan rannalla ja nainen tykkää komeista miehistä, mutta miehen ei saa tykätä kauniista naisista. Nämä esimerkit ihan tosielämästä.

Tiivistäen en koskaan voisi seurustella, jos suhteessa mies ei saa olla aika vapaasti mitä on naisen reaktion pelossa. Seurustelun pointti ei ole teatterin veto vaan onnellisuus ja toisen hyväksyntä "omana itsenään" molemmilta.

Toki naisilla on myös hormoniryöpyistä johtuvia käytöspoikkeamia, mutta ei niiden taakse voi mennä liikaa. Pelkäänpä vain, että monessa suomalaistaloudessa kuitenkin mies on naisen "komennossa" ainakin joillain elämänalueilla aika tiukasti.

entäku
Mulla on nalkuttava mies :(

Se on kyllä tosi rasittavaa. Hän tietää itsekin , että kun esimerkiksi verensokeri on alhaalla tms niin keksii tikusta asiaa mistä tahansa voi nalkuttaa. Se on isoin uhka suhteellemme, saas nähdä jaksanko kuunnella lopun iläöni :)

Alkuperäinen kirjoittaja entäku;30033694:
Mulla on nalkuttava mies :(

Se on kyllä tosi rasittavaa. Hän tietää itsekin , että kun esimerkiksi verensokeri on alhaalla tms niin keksii tikusta asiaa mistä tahansa voi nalkuttaa. Se on isoin uhka suhteellemme, saas nähdä jaksanko kuunnella lopun iläöni :)
Sulla on joku girly man ;)

Pessimisti
Married men live longer than single men. But married men are a lot more willing to die.
—Johnny Carson

A good marriage would be between a blind wife and a deaf husband.
—Michel de Montaigne

• Tykkää
Reactions: endis

Yhteistyössä