Olet kasvanut palstasta erilleenTäältä kyllä puuttuu nykyään joku... juttu. Joku sellainen ... äh, en tiedä.
Olet kasvanut palstasta erilleenTäältä kyllä puuttuu nykyään joku... juttu. Joku sellainen ... äh, en tiedä.
ei saakaan. Eikä lasikenkiä.Mun prinsessamekkoa ei saa sotkea!
En lupaa mitään. :vampire:Mun prinsessamekkoa ei saa sotkea!
Olet kasvanut palstasta erilleen
Mulle isot pojat aikanaan opetti, et jos jää rysän päältä kiinni, niin ei o koskaan sisällä käynykkään vaan ainoastaan ottamassa ulos.en ole ollu siellä päinkään mutta jos siltä näytti niin ne oli ne toiset poijjat
Vähiin jää paikat jotka tykkäämistouhuissa väkisinkin sotkeutuu.ei saakaan. Eikä lasikenkiä.
Ja ne joita ei ole mainittu, tulivat kalastelemaan kehujaTaas tulee mustat vitsailee. HV ootte kaikki peräsuolesta.
Mä vaimennan mun tämäniltaisen addiktioni ja lähden tasokkaampaan seuraan.Mäkin kasvoin palstasta erilleen. Sitä kesti viikon, sinä aikana kaikki jutut tuntui täällä tylsiltä. Oikea elämä kirkasti aivot. Mutta kun taas koukutuin niin tasottomammatkin jutut täällä alkoi viehättää ja samaa soopaa sitä suoltaa itsekin.
Tämä oli kuvaus addiktiosta.
Hänen Majesteettinsa suopeus ja armeliaisuus uutta tulokastamme kohtaan on kuin kevätsateen vihmonta omenankukille palatsin puutarhassa ja mykistää aivan. :|Mä vaimennan mun tämäniltaisen addiktioni ja lähden tasokkaampaan seuraan.
Pitäkää toisistanne, tai olkaa pitämättä.
Pidelkää toisianne tai olkaa pitelemättä.
Rakastakaa rajustikin.
Mellitukselle
Leivo oma, olen nähnyt kuvista että teet kivoja kakkujaMissä mun kakku o?
Missä mun kakku o?
Missä mun kakku o?
Mun mies tekee hyviä kakkuja. Mä teen vaan helppoja kakkujaLeivo oma, olen nähnyt kuvista että teet kivoja kakkuja
mitään keijukaisia. Menninkäisiä ja metsänpeikkoja, mörköjä ja maahisia kiitos."Kehukaa mua, kehukaa mua! Laittakaa mulle sydämien ja keijukaisten kuvii!"
Älkä ahmi, lihot liikaa :stick:No nyt on kakkuja, namnam
No, mitä sä haluat antaa?Ai tää onki joku vitun kakkuketju, mä luulin ihan jotain muuta.