Siinähän sitä sit tutustuttais ja oppisin ehkä jotain uutta.Mut miten me voidaan sulle mitään leipoa koska me ollaan kaikki provoja. ;(
Siinähän sitä sit tutustuttais ja oppisin ehkä jotain uutta.Mut miten me voidaan sulle mitään leipoa koska me ollaan kaikki provoja. ;(
Mulla on hyvä intuitio.Ootko stalkannu meitä jossain kulman takana :O Arvauksesi oli täysi bingo, napakymppi. Congrats sherlock!
Samaa katsoin itsestäni.Ei mainintaa minusta. Hmph.
Ja loput niin kiimasia ettei mikään normaali toiminta taida onnistua.Mut miten me voidaan sulle mitään leipoa koska me ollaan kaikki provoja. :'(
Palstalla dementiaa?Samaa katsoin itsestäni.
Täytyisi käydä täällä useammin, mutta kun se elämä...
Ei mitään kiimamehuja mun kakkuun :OJa loput niin kiimasia ettei mikään normaali toiminta taida onnistua.
Jäin kiinniMulla on hyvä intuitio.
Ja kaikki oli silleen jo kun menit paikalle?en ole ollu siellä päinkään mutta jos siltä näytti niin ne oli ne toiset poijjat
Mitenniin ei, kyllähän kakkuun kuuluu mansikat ja kermavaahto..Ei mitään kiimamehuja mun kakkuun :O
Puhutkos totta?en ole ollu siellä päinkään mutta jos siltä näytti niin ne oli ne toiset poijjat
Voi olla. Mutta toisaalta aiheet on olleet niin tylsiä, että en ole jaksanut sanoa mitään mihinkään.Palstalla dementiaa?
Nih!Mitenniin ei, kyllähän kakkuun kuuluu mansikat ja kermavaahto..
Äidin sanojen mukaan mä olen ainaki sieltä kannaksen toiselta puolenTaas tulee mustat vitsailee. HV ootte kaikki peräsuolesta.
Tähän ollaan tultu :ashamed: palstalta on pohja pudonnut...Voi olla. Mutta toisaalta aiheet on olleet niin tylsiä, että en ole jaksanut sanoa mitään mihinkään.
Ok. Mutta kun viralliset seremoniat ja pönötys ja hymyt olisi ohi niin ihan vahingossa läikyttäisin kahvia päivänsankarimme uudelle mekolle. Hups.palatsi tarjoaa.
Täältä kyllä puuttuu nykyään joku... juttu. Joku sellainen ... äh, en tiedä.Tähän ollaan tultu :ashamed: palstalta on pohja pudonnut...
Mun prinsessamekkoa ei saa sotkea!Ok. Mutta kun viralliset seremoniat ja pönötys ja hymyt olisi ohi niin ihan vahingossa läikyttäisin kahvia päivänsankarimme uudelle mekolle. Hups.