Spence
En tiennyt, että tää oli joku vakiovittuuntunut.. Kun en ole palstajulkkis enkä inessä skenessä, niin minkäs teet...Hahaah, meijän mellitus stalkkeri bongattu
:wave: kuis kulkee
En tiennyt, että tää oli joku vakiovittuuntunut.. Kun en ole palstajulkkis enkä inessä skenessä, niin minkäs teet...Hahaah, meijän mellitus stalkkeri bongattu
:wave: kuis kulkee
Miks olet tavannu? Tota mä just tarkotan et tavataan jossain himopanomeetingeissä täältä porukkaa ja harrastetaan haureutta tuntemattomien kanssa.Tättärää, määpä oon tavannu krutin livenä parikin kertaa eikä se oo IRLissä yhtään niin irstas ja ällö kun palstalla. Se vaan feikkaa täällä palstalla.
Voi vittu, siinäpä onkin lällättelyn ja leuhkimisen aihettaTättärää, määpä oon tavannu krutin livenä parikin kertaa eikä se oo IRLissä yhtään niin irstas ja ällö kun palstalla. Se vaan feikkaa täällä palstalla.
nooh noohMellitus taitaa itse provota nyt minkä kerkiää.
Hei, ei sitä pitänyt kertoa :stick:Sehän on ihan parasta kun pidetään noita himopanomeetingejä.
Etkö sä oo vielä kuullut meidän perusteilla olevasta uuden ajan Edenistä jossa kirmataan alasti ja pannaan kaikkia ristiin rastiin.
Eikös sitä rikollisistakin sanota että ne epäilee muita siitä mitä ne harrastaa itse.nooh nooh
Mistä sä nyt tuommosta päättelet :xmas:
Sorry...Hei, ei sitä pitänyt kertoa :stick:
Halusko se et istut vähän sedän polvella?Himopanomeeting
Miksen olis tavannu? Kiva setähän se on oikeesti vaikka netissä heittääkin roisia läppää.
Oli pakko muokata tota edellistä vähän lähemmäs totuutta.Halusko se et istut vähän sedän polvella?
Ja rinnastat mut sit rikollisiin? Aika paksua.Eikös sitä rikollisistakin sanota että ne epäilee muita siitä mitä ne harrastaa itse.
Se vaan vaikuttaa ylikiimaiselta ukolta ja en usko et hänen kanssaan tapaamiset jää platonisiksi..Oli pakko muokata tota edellistä vähän lähemmäs totuutta.
Ei se halunnu mua polvelle, vaan se halus istua mun polvelle
Tuo on sanonta, jos et tiennyt.Ja rinnastat mut sit rikollisiin? Aika paksua.
Joo, täällä kuuluu nuolla toisten mustien nimimerkkien perseitä kieli ruskeana :xmas:Tuo on sanonta, jos et tiennyt.
Ai nii muute tervetuloa palstalle mustuneena. Pidettäiskö sulle tervetoivotusketju tai vaikka -juhlat? Ainakin reippaasti aloitit urasi mustana, eli v****ilemalla kaikille.
Juhlat ois kiva. Tykkään mansikkakakusta, tiedoks vaan.Tuo on sanonta, jos et tiennyt.
Ai nii muute tervetuloa palstalle mustuneena. Pidettäiskö sulle tervetoivotusketju tai vaikka -juhlat? Ainakin reippaasti aloitit urasi mustana, eli v****ilemalla kaikille.
Ootko stalkannu meitä jossain kulman takana :O Arvauksesi oli täysi bingo, napakymppi. Congrats sherlock!Se vaan vaikuttaa ylikiimaiselta ukolta ja en usko et hänen kanssaan tapaamiset jää platonisiksi..
Palsta siis täynnä dalmatialaisiaAinoa himopano johon mä olen tällä palstalla törmännyt on pilkunnussiminen. Sitä irstailua näkee lähes joka ketjussa.
Mut miten me voidaan sulle mitään leipoa koska me ollaan kaikki provoja. :'(Juhlat ois kiva. Tykkään mansikkakakusta, tiedoks vaan.
palatsi tarjoaa.Mut miten me voidaan sulle mitään leipoa koska me ollaan kaikki provoja. ;(